Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 712
ХуЛитери: 3
Всичко: 715

Онлайн сега:
:: Elling
:: pc_indi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМагия II глава от Приключенията на един Пъпеш
раздел: Разкази
автор: entusiast

На вратата някой позвъни, както се казва. Пак ли тази инкасаторка, ядоса се Автора, грижливо затвори книжката, която четеше и затътри чехлите си към вратата. Погледна през шпионката и видя един бяло-рус гребен. Хм, каза си Автора и отключи.

К'во ста'а бе съетносник, изрева притежателят на гребена и се хвърли да целува Автора. Автора се дръпна инстиктивно и разпозна в пънкаря своя стар приятел Мага. Той сам си беше сложил това име щото се увличаше по магиите. Освен това се увличаше и по експерименти с прическата си.

След половин час вече бяха седнали около масата и точеха лиги пред една голя-я-я-яма бутилка с приятен за гледане бензиново-зелен цвят. Сам съм я правил, каза Мага. Има около 169 вида билки, кехлибар и малко гъби в нея, Магия, похвали се той. Лекува почти всички болести без СПИН и маясъл, нареждаше Мага. Тъкмо наляха по една чашка и Автора хем предчувстваше удоволствието от ракийката, хем се чудеше доколко е безопасна консумацията на зелената течност, когато на вратата се позвъни, както се казва. Пак ли тази инкасаторка, затюхка се Автора и отвори без да гледа през шпионката. Но за радост пред вратата не беше омразната инкасаторка, а Пъпеша и Развълнуваното му момиче.

Малко описание на Развълнуваното момиче:


Тя беше толкова бяла и руса, че ако зад нея имаше силно слънце, ставаше невидима. Всички мацки в Беларус са такива твърдеше Пъпеша, но Автора кой знай защо, не му вярваше. Когато беше развълнувана, а това беше обичайното и състояние, забележителните и гърди се вълнуваха независимо от нея и оглеждаха внимателно всичко наоколо. А сините и очи, хамелеонски изменяха цветовете си, но Автора избягваше да ги гледа, защото в такива ситуации нещо в него също се развълнуваше втърдително. Сега той не може да продължи описанието на Развълнуваното момиче, защото прекомерно се развълнува.

Седяха си те четиримата и отпиваха по малко от зеленото питие. Ъммм, мащерка, усети един от ароматите Автора. Ъмммм, омайниче, не остана по-назаде Пъпеша. Да, има и Пушелист отгатна въпроса на Развълнуваното момиче Мага. Лявата гърда на момичето на Пъпеша изпитваше особенна симпатия към Мага и се виеше почти като змия около него. Цветовете около тях започваха да стават някак си по-меки и приятни за гледане и пипане. А в краката им ромолеше поточе. Тогава без да се звъни, вратата се отвори. Влезе един елегантен господин в сив костюм на раие, лъснати чепици, грижливо зализана с брилянтин коса и червена вратовръзка и седна на фотьойла. Пътьом кимна на присъстващите, здрависаga4ev1@abv.bg се с Пъпеша и се представи кратко: Борис. Налga4ev1@abv.bgи ти казах, че го познавам, не без гордост каза Пъпеша на Автора. Сипаха от зелената ракия и на него.

Мм-мм-м, Абсент, одобри Виан ракията.

Не! Ракия, аз съм я правил, отрече Мага.

Абсент, категорично каза Виан.

После зазвуча мощен негьрски джаз. А кой знай откъде появилите се дървета пригласяха с листата си.

Последното, което помнеше Автора от тази нощ бе забележителната гледка, как лявата гьрда на Развълнуваната приятелка на Пъпеша си играеше с Мага, а дясната с Виан.


__________
Към Пъпеш първа част


Публикувано от BlackCat на 10.05.2005 @ 21:32:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   entusiast

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
543 четения | оценка 5

показвания 35131
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Магия II глава от Приключенията на един Пъпеш" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.