Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 803
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 807

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÖèãàðè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Tiranozavar

Õëàïàêúò ìå ãëåäà íàãëî. Èçãëåæäà äðúãëèâ è ìðúñåí. Èìà ñèâè êðúãîâå ïîä î÷èòå, à óñòíèòå ìó ñà ïî÷òè ëèëàâè. Íÿêàêâà ôèãóðà ïðåìèíà ìåæäó íàñ è îòâîðè âðàòàòà êúì òåðàñàòà. ×óõ èçñúñêâàùèÿ çâóê íà ïàíòèòå, ïîñëå ïî êîæàòà ìè ïîëàçèõà ñòóäåíèòå ïðúñòè íà âÿòúðà îòâúí. Îíçè îòñðåùà è àç ÷àêàìå.
Âñåêè ìîìåíò ùå ñå ïîÿâè òÿ. Ãîñïîæà Æèâîò. Òÿ å áåç âúçðàñò, òúíêà è ïî÷òè ïðîçðà÷íà, âèñîêà ñ êîêàëåñòè ïðúñòè è ïðàçåí ïîãëåä. Ãîñïîæà Æèâîò å íàøèÿò äèëúð. Ñìåòà÷íàòà ìàøèíà, êîÿòî ïðèáèðà ñìà÷êàíèòå áàíêíîòè è ñðåùó òÿõ ïóñêà òîïëèíà âúâ âåíèòå. Ãúðáúò ìè å èçòðúïíàë. Îïèòâàì ñå äà ñòîïëÿ ðúöåòå ñè êàòî ãè ïðîâðà ïîä ïóëîâåðà, ïîä ìèøíèöèòå. ×óâñòâàì óäàðèòå íà ñúðöåòî ñè íÿêúäå îòäàëå÷. Ñÿêàø â ãúðäèòå ñè èìàì âðàá÷å, êîåòî ïúðõà, íî íå ìîæå äà îòâîðè êðèëà. Àïàðòàìåíòúò íà ãîñïîæà Æèâîò ñå íàìèðà íà äåâåòèÿ åòàæ è äîòóê åäâà äîñòèãàò øóìîâåòå îòâúí.
Ïîñëåäíèÿò äúõ òîïëèíà èçõàáèõ îùå òàçè ñóòðèí. Ìàðòà áå îòìúêíàëà îäåÿëîòî âúðõó ñåáå ñè è áÿõ ñõâàíàò. Èçáóòàõ ÿ ãðóáî è ïðèäúðïàõ çàâèâêàòà. Çúáèòå ìè òðàêàõà êàòî íåïðåñòàíåí êàìáàíåí çâúí. Íà óìðÿëî. Ðàìåíåòå íà Ìàðòà ïîòðúïâàõà, íî êó÷êàòà ñïåøå íåïðîáóäíî. Âúçäóõúò áå îñòúð è ìèðèøåøå íà çàñòîÿëî. Èçïðàâèõ ñå, âëà÷èõ êðàêà äî áàíÿòà, íàïëèñêàõ ñè ëèöåòî è èçëÿçîõ.
Íàâúí íàâÿâàøå ñíÿã, à êîðåìúò ìè ñòúðæåøå îò ãëàä. Èìàõ ïàðè ñàìî çà äíåñ. Ñ îñòàíàëîòî ùÿõ äà ñè êóïÿ êîíÿê. Íàé-åâòèíèÿò è ñèëåí àëêîõîë, êîéòî ìîæåõ äà ñè ïîçâîëÿ. Íî ïúðâî òðÿáâàøå äà âçåìà öèãàðèòå. Îò ãîñïîæà Æèâîò, ìîÿòà òàéíà ïîìïà ñ ðîçîâ âúçäóõ. Æåíàòà áåç ëèöå, êîÿòî çàñàæäàøå ìèíçóõàðè â áåëèòå ìè äðîáîâå. Òðè öèãàðè çà ìåí è Ìàðòà.  ëîøèòå äíè.  äîáðèòå ïî äâå öèãàðè íà äåí. Åäíà ñóòðèí è åäíà âå÷åð. Ïðåç îñòàíàëîòî âðåìå êîíÿê èëè âèíî. Êàêâîòî äîéäå. Áåøå ìè âñå åäíî. Ñòèãà äà ìè ðàçäâèæâà êðúâòà.
Ìàðòà ñúùî ïóøè. Ñïðÿ äà ñå áîöêà è çàìåíè òðúïêàòà ñ àëêîõîë. È ñ êðàæáè. Äîñòàâÿøå é êåô äà ïðåäæîáè íÿêîé è äà ïëàñèðà ïëÿ÷êàòà. Ðàäâàøå ñå êàòî äåòå. Èìàøå æúëòè, ðàçâàëåíè çúáè è êîãàòî ñå çàñìåå ïðèëè÷àøå íà ñòàðèöà. Î÷èòå é ñå ïðåâðúùàõà â äâå òúìíîêàôÿâè öåïêè è ñå çàäúõâàøå êàòî ñå êèñêàøå. Íå ìè ïðå÷åøå äà êðàäå. Áÿõ ñïîêîåí. Âèíàãè ìîæåøå äà èçìèñëè íåùî è äà ìå ñïàñè. Ïîíÿêîãà ìúêíåøå ñòðàííè òèïîâå âêúùè, íî è òîâà ìè áå âñå åäíî. Ìàðòà å ìàçíà êó÷êà è íèêîé íå ìîæåøå äà ìè ÿ âçåìå. Èìàøå òåñíè áåäðà, ñèâååùà êîæà, îòïóñíàò êîðåì è òàòóèðîâêè. Îò äÿñíîòî é óõî áå îñòàíàëà åäíà òðåòà, ñ îñòàíàëîòî áåøå ïëàòèëà íÿêàêúâ äúëã. Èìàøå íàé-ïúðãàâèòå è ñðú÷íè ïðúñòè, íî è òå ïîíÿêîãà ñå ïðîâàëÿõà...
Åäèí äåí ñå ïîÿâè ñ íÿêàêâà îòðåïêà îò Ñèíãàïóð. Åäèí Ãîñïîä çíàå îòêúäå ãî áå èçêîïàëà. Îíÿ æèâÿ ñ íàñ, äîêàòî ìó ñâúðøèõà ïàðèòå è ñå èçïàðè. Ìàðòà ãî èçðèòà. Áåøå áåæàíåö èëè íåùî îò ñîðòà. Íàèâíî êîïåëåíöå. Ïîíÿêîãà ãè ÷óâàõ êàê ñå ÷óêàò â áàíÿòà. È Ìàðòà çíàåøå, ÷å ãè ÷óâàì. Íàðî÷íî ñå çàäúõâàøå è èçäàâàøå íåùî ñðåäíî ìåæäó ñòîí è ìÿóêàíå. Ñëåä òîâà îíÿ ìå ãëåäàøå íàäìåííî è äîâîëíî. Ìîæåõ äà ìó ñòðîøà êîêàëèòå, íî ïúê Ìàðòà ùåøå äà ñè èçãóáè èãðà÷êàòà. Ïúê è íÿìàõ íèùî ïðîòèâ òîÿ äà ðúñè ìðúñíèòå ñè ñèíãàïóðñêè êèíòè è çà ìåí.
Õëàïàêúò îòñðåùà å ñÿêàø çàäðÿìàë. À ãîñïîæà Æèâîò íå ñå ïîÿâÿâà. Îïèòâàì ñå äà ñå ñòîïëÿ è ðàçòðèâàì ðúöåòå ñè. Ñëåä ìàëêî õëàïàêúò ñå ðàçäâèæâà. Ïðàâÿ ñå, ÷å íå ãî çàáåëÿçâàì. Òîé âàäè öèãàðà è ïàëè. Äîêàòî çàõàïâà ïàïèðîñà óñåùàì, ÷å ñå íàïðÿãàì.
- Èñêàø ëè ôàñ - ìå ïèòà.
Àç ñòàâàì è âëà÷à êðàêà äî íåãî. Òîé ìè ïîäàâà è àç ïàëÿ. Ïúðâîòî äðúïâàíå ìå óáîæäà â ñëèâèöèòå. Äèìúò êàòî ïàìóê ñå ñâëè÷à ïî òðàõåÿòà è ñå çàáèâà â àëâåîëèòå. Æèââàì.  öèãàðàòà èìà íåùî…Óõèëâàì ìó ñå è ñÿäàì äî íåãî.
Ïðîïóøèõ òî÷íî, êîãàòî ñå çàïîçíàõ ñ Ìàðòà. Êó÷êàòà ñè òúðñåøå íÿêîé òèï, çà êîéòî äà ñå çàêà÷è è äà ñå ÷óâñòâà çàùèòåíà. Áÿõ ïîäõîäÿù. Èìàõ àïàðòàìåíò, íå ìè äðåìåøå îò íèêîé. À è èìàõ íóæäà îò æåíà. Íàðè÷àøå ìå êàêòî é ñêèìíå, íî íèêîãà íå ïðîèçíåñå öÿëîòî ìè èìå. Ñèãóðíî ÿ áåøå ñòðàõ. Äà íå ñå ïðèâúðæå èëè äà íå ñå çàõëàñíå.
Îáõâàùàøå ÿ ïàíèêà ñàìî îò Ãîñïîäèí Àáñòèíåíöèÿ. Ìîèòå ñúñòîÿíèÿ íà òðåâîæíîñò, êîãàòî ñòàÿòà íè ñå ïðåâðúùàøå â îêåàí è àç ñòåíåõ îò óæàñ äà íå ñå óäàâÿ. Òîãàâà ñå ÷óêàøå çà ïàðè. Èñêàõ äà ÿ ñïðà, îòâðàùàâàõà ìå ìúæåòå, êîèòî ìúêíåøå â ñúñåäíàòà ñòàÿ. Ïîíÿêîãà íå ñòèãàõà ïî-äàëå÷ îò êîðèäîðà... Ïîñëå òÿ èäâàøå ïðè ìåí, ñâèâàøå ñå äî àãîíèçèðàùîòî ìè òÿëî è îùå ìèðèøåùà íà ïîõîò, ñëàñò, âëàãà, íà ðàçâàëåíà, íàòðîâåíà ðèáà ìè øåïíåøå „Ñêîðî, ìèëè÷úê, ñêîðî, ñåãà ùå òè äîíåñà…"
Çàâèâàøå ìå è õóêâàøå. Ïîñëå ñå âðúùàøå è ìè íàïúõâàøå öèãàðàòà â óñòàòà. Ãàäåøå ìè ñå, óñåùàõ ìèðèçìàòà ÷àê íà ÷åðâàòà ñè, èäåøå ìè äà ñå õâúðëÿ îò áàëêîíà, íî æàäíî ñìó÷åõ. Êàòî ïåëåíà÷å. Ïî âåíèòå ìè ïîòè÷àøå èñêðÿù òîê, ïîñëå êðúâòà ìè ñå îòïóñêàøå îò ëåäåíàòà òîïêà, êîÿòî ñå áå ñúáðàëà â ñëúí÷åâèÿ ñïëèò è äàæå Ìàðòà ìè ñå âèæäàøå õóáàâà, áÿëà, ÷àê ïðèâëåêàòåëíà.
-Òàÿ íÿìà äà äîéäå - êàçà õëàïàêúò.
-Íÿìà ÿ - êàçàõ ãëóïàâî.
-Àðå - èçðå÷å îíÿ è ñå èçïðàâè. Áåøå óæàñíî âèñîê.
-Àðå - èçðåêîõ è ñå ïðåãúðáèõ äî íåãî.
Íàâúí äóõàøå óæàñåí âÿòúð. Îíÿ ñòúïâàøå â ñíåãà è ìè ñå ñòðóâàøå, ÷å ìîãà äà ñå ïîáåðà â îòïå÷àòúêà íà îáóâêèòå ìó. Âúðâÿõìå ìúë÷àëèâî è ëåêî êëàòóøêàéêè ñå. Îáúðíà ñå íà äâà ïúòè äà âèäè äàëè ãî ñëåäâàì. Ñòàíà ìè íÿêàê ïî-òîïëî. Çàä ôèãóðàòà ìó ñå ÷óâñòâàõ çàùèòåí. Âñå åäíî ìè å ïî-ãîëÿì áðàò. Óõèëèõ ñå íà ñåáå ñè.
Ïîåõìå êúì âêúùè. Ìèñëåõ ñè êàê ëè ùå ãî èçãëåäà Ìàðòà. Òÿ áåøå ñòàíàëà, à êàòî îòâîðè âðàòàòà ñÿêàø íå ãî çàáåëÿçà. Áåøå îáëÿêëà íÿêàêúâ ìîé ðàçâëå÷åí ïóëîâåð è áåøå áîñà. Âèñîêèÿò ñå ñòîâàðè íà äþøåêà íà ïîäà è çàïàëè âòîðà öèãàðà. Àç ñå äîòúòðèõ äî êóõíÿòà äà ïðîâåðÿ äàëè íå å îñòàíàë ïîíå ìàëêî êîíÿê. Ìàðòà âàðåøå ÿéöà.
Ñèïàõ ìó äâà ïðúñòà â ÷àøàòà è çàìúë÷àõìå. Çàïàëèõ âòîðà öèãàðà. Áåøå ìè òîïëî è ïðèÿòíî ñ íåãî. Ìúë÷åøå. Àç ñúùî.
Ìàðòà âëåçå ïðè íàñ. Êàòî ÷å ëè òúðñåøå íåùî. Íå ãî ïîãëåäíà. Íå ïîãëåäíà è ìåí. Âíåçàïíî ñè çàïèòàõ äàëè âúîáùå âèæäà. Îáó íÿêàêâè ÷îðàïè, ñåäíàëà íà ñàíòèìåòðè îò ìåí è îòíîâî èçëåçå. Ïîñëå ÿ ÷óõ äà ïóñêà äóøà â áàíÿòà. Äà ãîâîðè ñ íÿêîé ïî òåëåôîíà. Âëåçå îùå âåäíúæ ïðè íàñ äà ñè âçåìå ÿêåòî è õëîïíà âðàòàòà ñëåä ñåáå ñè.
Öèãàðàòà â ðúêàòà ìè áå äîãîðÿëà è èçãàñíàëà. Õëàïàêúò ñ äúëãîòî òÿëî ìå ãëåäàøå êðîòêî. Ùå ïî÷àêàìå. Êîãàòî ñè ñ íÿêîãî íå å òîëêîâà ñòðàøíî.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 09.05.2005 @ 14:49:04 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Tiranozavar

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.8
Îöåíêè: 20


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
391 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 46925
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Öèãàðè" | Âõîä | 10 êîìåíòàðà (21 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Öèãàðè
îò copie íà 09.05.2005 @ 19:19:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìàéñòîðñêè ðàçêàç! Ïúëíà áåçíàäåæäíîñò... òðÿáâà äà ñå èçó÷àâà îùå îò ïðîãèìíàçèÿòà:(((
Áåç íèêàêâà øåãà.
Ïîçäðàâ!


Re: Öèãàðè
îò nikoi (boo@abv.bg) íà 09.05.2005 @ 17:00:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óáîäå ìå....I got high...


Re: Öèãàðè
îò mastilo íà 09.05.2005 @ 15:44:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ñìàçâàù ðàçêàç, òîëêîâà èñòèíñêè...
áðàâîñ òè òèðàíîçàâúðÅ
Å, íÿìàø ðàâíî!


Re: Öèãàðè
îò Lada íà 09.05.2005 @ 15:35:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://tarolink.wordpress.com
Ñòðàõîîîòíîîîî å.!!! Íà åäèí äúõ.Ìíîãî ìè õàðåñà.
ñàìî ..öèãàðàòà ìè å ìàëêî ñëàáî...ñòàâà ëè ÿñíî ÷å å õåðîèí..èíà÷å å ñëàáî çà òðåâà. è íàêðàÿ " Ùå ïî÷àêàìå. Êîãàòî ñè ñ íÿêîãî íå å òîëêîâà ñòðàøíî" - å ïîòðåñàâàùî.
ìäà..
òàêèâà ìè òè ðàáîòè ....ñå ñëó÷âàò..


Re: Öèãàðè
îò sradev (sradev@î2.pl) íà 09.05.2005 @ 15:27:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ne sa cigari - fasove po ulicite kolkoto 6te6


Re: Öèãàðè
îò Rossa íà 09.05.2005 @ 15:01:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñàìî â íà÷àëîòî òàçè âðàòà è òàçè òåðàñà ìå îáúðêàõà. Çà ìåí å ïðîáëåì êàòî íå ìîãà äà ñè ïðåäñòàâÿ êúäå ñå ðàçâèâà äåéñòâèåòî.

Ñÿêàø å ïèñàí îò íàðêîìàí. À íå å. Òîâà äîñòàòú÷íà ïîõâàëà ëè å? :)


Re: Öèãàðè
îò osi4kata íà 13.05.2005 @ 09:21:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áåç êîìåíòàð.

òè ñè çíàåø


Re: Öèãàðè
îò mastilo íà 02.06.2005 @ 17:08:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
àç íå êúëíà, îáà÷å âèíàãè èìàëî ïúðâè ïúò!
êîÿòî ñâèíÿ å ìèíàëà è íàæóëèëà åäèíèöèòå íàðåä(ïðåäñòàâè ñè êàêâî óñúðäèå!!! êàêúâ õúñ! êîëêî å íèñúê/à/î ïðåä âèñîêàòà! ëèòåðàòóðà... äà ìó èçñúõíå áåçäàðíîòî, çàâèñòëèâî êîïèòî!!!


Re: Öèãàðè
îò mrs_Robinson íà 12.07.2005 @ 01:48:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
îùå ñè ïàäàì ïî òåá;)
òîâà å ìíîãî äîáðî, íàëè çíàåø?


Re: Öèãàðè
îò roglyo íà 11.05.2007 @ 20:19:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://songsoffaithanddestinction.blogspot.com/
ãîòèíî å áðàòëå,õàðåñà ìè.íàèñòèíà ñè ñóðîâ òèï ðàçêàçâà÷.à â ïîñëåäíèòå ìè ãîäèíè èìàì ÷óâñòâîòî,÷å äðóãè è íå áèâà äà èìà.