Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 884
ХуЛитери: 3
Всичко: 887

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗабързани във времето
раздел: Есета, пътеписи
автор: Casper

Имаме толкова много еднаквости, независимо от различията ни.
Когато искаме, нищо не може да ни спре. Може не винаги да успяваме, но това не ни пречи в желанието. Търпеливи сме, но не и прекалено много чакаме. Оставаме сами със себе си, но не и за постоянно. Не се страхуваме от ситуации, пред които сме изправени - действието би ни носило повече успехи, докато бездействието отнася нещата в забрава. Не би трябвало да залъгваме себе си с времето, то е безкрайно, а ние - не. И насила нищо не става. Всеки сам прави живота си и сам избира, независимо от съдбата - последната дума е наша. А в сърцето си имаме много място - трябва да умеем да подредим всичко. Баланс е нужен навсякъде в живота ни и когато той съществува - няма трусове. Когато обичаме - обичаме. Не да получим нещо в замяна, любовта няма цена, не се търгува с чувствата. Любовта се дава, а не се печели. И след нея има пак любов. Печели се доверие и уважение, но в течение на времето и единствено само с любов.

Колкото и да е сложно всичко около нас, то е и елементарно просто - невидимо за окото и се усеща със сърцето. Хубавите неща идват неочаквано, както и лошите, но първите искаме да запазим, а вторите да забравим - и при двете е безумно трудно, но това не пречи да пробваме. Мъчейки се да съхраним прекрасния спомен, без да го продължим в настоящето - малко, по-малко го заличаваме. Ако търсим причина винаги ще я намерим - лесно се разваля нещо създадено с много усилия и преминало през много трудности, както и лесно се дават съвети - отстрани всичко изглежда някак си по-леко, защото сме отстрани. Всеки има принципи, но и те си имат своето слабо място - зависи кога и за какво ги използваме. Не бива да си поставяме ограничения, които могат да ни ограничат. Животът си продължава, но от нас зависи как ще си го запълним - дали ще живеем или само ще вегетираме.Онова, което събира хората са общите интереси, страстта, любовта към предизвикателството на "силните скорости", към удоволствията. Сплотява ги вярата за свободата - свобода на личен избор на живот, предопределен от вътрешния порив.

Човек се ражда сам и сам умира, но не може да живее сам, независимо, че се опитва... Той търси, намира, разочарова се, губи и отново чака, надява се и открива това, което мисли, че е загубил.



Публикувано от aurora на 19.03.2004 @ 08:20:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Casper

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.28
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 10:28:54 часа

добави твой текст
"Забързани във времето" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Забързани във времето
от Ufff на 18.06.2004 @ 19:10:12
(Профил | Изпрати бележка)
Тия дни имам нужда да чета подобни неща.Затова-благодаря ,че си го написала!
"безумно трудно, но това не пречи да пробваме"!
Да!


Re: Забързани във времето
от doktora на 16.06.2010 @ 16:13:24
(Профил | Изпрати бележка)
Човек се ражда сам и сам умира, но не може да живее сам, независимо, че се опитва... Той търси, намира, разочарова се, губи и отново чака, надява се и открива това, което мисли, че е загубил.

Здравей, Николета! Споделям...много отдавна го зная...но ти благодаря за това че ми припомни...съжалявам че рядко те чета...по независещи от теб причини хи хи /лимитиран служебно нет;(

Тук е дъждовно...край морето...и ми е дъждовно някак...

Прохладна вечер, момиче!

бати Док