Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 826
ХуЛитери: 3
Всичко: 829

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтапредадено по памет (безпаметно)
раздел: Други ...
автор: cvqt_na_borovinki

"Здравей, искаш ли да чуеш как диша?"
"Ти ми кажи."
"Прегърнала ме е и събаря някои косъмчета с дъха си. Силна е. Опитва се да ме придърпа към себе си, да ме предизвика да я прегърна... но няма смелост да се разлее отгоре ми и да ме приспи с плавните движения на гръдния си кош като теб... Момиче. Ритмично. Няма мелодия, но ритъмът е спокоен и самоуверен. Ароматите й остават чужди. Ненатрапчиво."
"Да, последното е доста важно за теб. Някакви отличителни белези?"
"Не точно. Малко ми напомни на теб когато се запознахме..."
"Очаквах да го кажеш. Попринцип не се обаждаш за момичета без мелодия. Какво е този път?"
"Ръцете. Просто потенциал. Момиче е. Но има финеса, женствеността... Напомни ми как като се запознахме и ти си седна съвсем естествено в поза лотос в заведението и ръцете ти галеха бутилката с бира. Това ми липсва. Днешните момичета като че ли не галят, но след като притисне до себе си крехката главичка на пъвото си дете, тези ръце ще разгърнат потенциала си...."
"Нали не се обади за да ме връщаш към онези времена.... Знаеш, че ми липсваш. Сега доволен ли си?"
"Не! Не ти се обадих за това. Не се обадих и за нея. Знаеш, че за такива момичета и сам мога да преценя и не биха били забележителни, за да искам мнението ти. Обичам те. Позволих си да понаруша правилата, за да ти го кажа...."
"Надявах се да не го кажеш... Няма да ти отговоря."
"Знам. Но след оргазъм с дъх на младост ми липсва еднствено гласът ти... Това дишане ново ли е или пак е той?"
"Той е. Днес се посдърпахме. Когато кавгите ни ми липсват твърде много, ги имитирам с него. Но знаеш- не е същото. Дори не остават охлузвания. Болката не ми напомня за теб до следващата кавга... "
"Да... за теб омразата е наравно с любовта. Точно за това те обичам. И те мразя. Не само защото не сме заедно, а защото не бяхме дори когато бе по-безопасно, а всъщност винаги ще сме. Спомняш ли си? Винаги бяхме един ход пред другите, винаги намирехме наччин да ги изиграем и пак двамата да сме отгоре..."
"Голямо желание имахме да сме отгоре, и все още имаме, затова и сме, само че поотделно... Съмишленици, но не заедно... Чaршафите миришат на теб, в банята има твоя четка за зъби, за която само аз и ти знаем, картината над леглото ми е от теб, но ти не си тук. Винаги присъстващ и никога тук..."
"Нали знаеш че всяка ароматизирана възглавничка мирише на теб. Кутийката ти с речни камъчета още е до нощната ми лампа, не защото съм забравил да я махна. Гардеробите са пълни с разкъсани твои дрехи, и други, които купувам с мисълта че ще заменят някоя любима ти, скъсана пола..."
"Вече се съмва. Не искам слънцето да вземе за огледало влагата в очите ми."
"Знам. Скоро ще ти се обадя за мение, имам нова съседка. Има кожата, която винаги те кара да ревнуваш..."
"Ще чакам с любопитсво. При мен нуждата от друг парфюм напоследък е приглушена от спомена за твоя...."
"Да... ароматът ти все още се бори с праха ми за пране. Когато усетиш че губи... имаш ключ."
"И ти."
.....


би следвало да следва при следващото
извъняване на телефона или проскърцване
на врата около 3:50 am.


Публикувано от BlackCat на 07.05.2005 @ 07:26:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   cvqt_na_borovinki

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 39200
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"предадено по памет (безпаметно)" | Вход | 3 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: предадено по памет (безпаметно)
от copie на 07.05.2005 @ 15:42:03
(Профил | Изпрати бележка)
Ужас... и нищо не може да се направи... вече? изобщо?
Страхотен текст


Re: предадено по памет (безпаметно)
от Izabella (izabella_333@hotmail.com) на 07.05.2005 @ 13:19:03
(Профил | Изпрати бележка)
предадено по памет?
аз бих казала-паметта е обсебена;)
не ме слушай!


Re: предадено по памет (безпаметно)
от Ufff на 07.05.2005 @ 07:37:31
(Профил | Изпрати бележка)
Интересни присъствия.
Хареса ми идеята, че някои момичета издават мелодия.Мисля, че и тази героиня също, въпреки обратното твърдение:)