Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 803
ХуЛитери: 4
Всичко: 807

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАз съм грозен
раздел: Други ...
автор: Wizard

... но не ми пука от това :)

Аз съм грозен. Когато природата ме е създавала, явно е била в месечен цикъл или обедна почивка (това понякога може да е едно и също...). След това, за да замаже малко гафовете си, ми е тръснала с шепите, без да се стиска, остър език и ум колкото на 3000 незадоволени руси и малолетни чалгаджийчета. Това обаче не ме топли особено. Понеже съвременната жена търси в мъжа всичко друго, но не и мозък. В крайна сметка, мозъкът няма да й е от особена полза, освен ако не иска да прави кариера като професор, член-кореспондент на БАН по философските въпроси. Повечето жени обаче нямат подобни амбиции. Щом стигнат до първата част от евентуалния си бъдещ титул - "член" - те забравят майчино мляко, бащин шамар и първа целувка с момченце под лунната светлина.

Аз съм грозен. В последно време съм и поостарял и надебелял. Но не ми пука особено. Когато бях млад и слаб, никоя от всички големи бели пернати създания, издаващи крякащи звуци (все пак да не казваме "патки", понеже напоследък всяка незадоволена коза се пише по-голяма феминистка и от Прешъс Уилсън) не се трогна по мен, та сега ли? Големите пернати създания търсят големи окосмени горилки с портфейлченца като "Война и мир", с колички с размерите на боклукчийски камион и с пръстченца като салам "Перелик" - за хубави хора! (бел. ред. - в повечето случаи това всичкото върви в комплект с полов орган с размерите или на дебърцина, или на свинско черво, но нейсе...)

Аз съм грозен. Както най-вероятно си грозен и ти, който в този момент четеш това писание. В крайна сметка светът не се състои само от плакатни манекени с фейсове на Дейвид Бекъм, мустачки тип "курвенска вежда" и брада в стил "козлето Боц"... а, щях да забравя и мускулите на Шварценегер от предгубернаторския му период. 90 на сто от българите сме грозни... според стандартите на тъпите крави, четящи "Блясък", "Жената днес" и "Мъжът нощес". Преждеспоменатият едър рогат добитък си мисли, че е достатъчно да нанесе пет пласта мазилка марка "фон дьо тен" по личицето си, и вече е заприличала на Линда Еванджелиста, при положение, че преди това е приличала на онзи крокодил от "Без думи"... как беше... а, Раши. Не става, уважаеми блеещо-мучащо-крякащи феминозавърчета.

Аз съм грозен. Но и вие не сте по-красиви, дами и господа. Поне не външно. Ама на кого ли му пука за вътрешната красота? Не и на вас, нали? Сложете си ръка на сърцето и кажете кога за последно сте пускали гювеч на някого като мен? Доста отдавна е било, нали? Когато все още не сте се мислили за принцеси и кралици, а си бяхте чистопородни грозни патенца с кал по перата и хайде да не казвам какво около устата. Тогава правихте секс с всеки, само и само за ад ви забележат. Сега обаче акциите ви са по-скъпи и от тези на "Microsoft". Майкрософтските обаче поне имат покритие. Понеже 90 на сто от компютрите са с Windows, а вие се котирате сред все по-малко народ.

Аз съм грозен. Отвътре обаче съм красив. При вас е обратното. Ето защо съм се отказал да залитам по поетеси и списувателки. Много отдавна бях казал, че духовната нищета води до интелектуална, чувствена и дори понякога физическа фригидности и импотентност извън рамките на белия лист. Вие пишете красиво, понеже чувствате, че в реалния живот това няма да ви се случи. И не се случва. Затова е и цялата ви злоба, затова отчаяно търсите към кой пън, чвор, корен или клон да се лепнете - защото чувствате, че остарявате и погрознявате, тоест, губите най-големия си коз досега - лицата, циците и задниците си. А когато ги загубите, няма с какво да компенсирате. Най-много да научите наизуст някой-друг цитат от Паулу Коелю, с който да впечатлявате самотни библиотекари и читалищни дейци на село. Но и това няма да мине.

Аз съм грозен. И съм свикнал. И вие ще свикнете. Но ще ви боли.

Дано.


Публикувано от Administrator на 02.05.2005 @ 15:32:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Wizard

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
386 четения | оценка 5

показвания 26937
от 125000 заявени

[ виж текста ]
Авторът не желае да се коментира това произведение.