Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 702
ХуЛитери: 3
Всичко: 705

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: pc_indi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтадиалози
раздел: Любовна лирика
автор: moeto

съавтор Галя

Вторник
той

Днес отворих своя гардероб, множество дрехи чакат там умислени. Късам ги на парчета сякаш са спомените от отминалата зима. Не, не съм тъжен. Може би не искам да се връщам отново към тях, те носят аромата на парфюм, който бих искал да забравя.
Догодина пак отново, старите дрехи за боклук, за радост на някой просяк. Новите в куфара и така, а ние ще доживеем ли до тогава? Питам се можем ли да изкараме само с една риза, мислите ми скачат като врабци по прозорците. Утре пак ще се ходи на работа за радост не гол, тръпката е все още същата от обличането.
Не, гардеробът ми не е клетка за птици, аз съм неговата птица.
Целувам те с думи,
не заспивай още.

Сряда
тя

Аз не изхвърлям старите дрехи, събирам си ги на купове в гардероба. Като свърши мястото там ги качвам на тавана. А той е наистина голям. Те носят аромата на парфюми, който обичам, на мъже с които съм била и също съм обичала, или поне така съм си мислила.
С този черния потник скроен на верев бях в Андрей, тогава за първи път правихме секс. На кой му пука какво чувстваме сега? Тогава ми беше хубаво. Не искам някой друг да носи дрехите ми, те са мои. Носят частици от моята душа, спомени от епидермиса ми. Обичам дрехите, защото ме скриват и показват. Защото могат да говорят. Но ги и мразя, защото разделят хората, защото завися от тях, защото не мога да живея с една риза, защото искам всички дрехи на този свят.
Напоследък си лягам късно.

Четвъртък
той

Не е важно колко е часът при хроническото недоспиване, важна е само твоята усмивка с целувка там някъде между вирнатото носле и брадичката.
Отново пратих работата да почива. Стиска ли му на някой да ми направи забележка вълците го разкъсват на секундата. А дъждът е деликатен в очите на секретарката, тя вече не ме издържа или се прикрива. Май я научих да се пази от огъня на думите…
Твоят сарказъм ме поддържа жив не го прибирай дълбоко в чантата си, той е червило на устните ти моля слагай го редовно. Казват, че мъдреците са благи, няма такова нещо- те са безчувствени сред толкова болка. Зная, че ще ме обориш, разчитам на това, добре че те няма наоколо, защото щях да продължа да се уливам или може би да бъда нежен с букет от пролетни лалета.
Подарявам ти ги!
Не заспивай, без мисъл за мен.

Петък
тя

Видях лалета, първите които харесвам в живота си. Досега ги мразех. Слагам ги до леглото. Във ваза, странно нали?Но тя не е обикновена ваза, по-скоро огромна чаша. За да пият лалетата. Казаха, че били жадни.

Петък
тя

Странно, как оживяват думите. Как ти се смеят или плезят, подиграват ти се, радват ти се, обичат те, целуват те, нараняват те. Щастливи са, че са написани, че са създадени точно такива. А те самите нямат избор. Раждат се каквито ги направим. Каквито ги направиш. Да, твоите думи галят. Мен.

Вторник
той

Разголих се, отидох на плаж. За миг си представих, че аз съм слънцето и че целувам твоето тяло, не прощавах нито един сантиметър от него. Вятърът създаваше излюзията за прохлада, реултатът изгорени от мене тела. Да живее киселото мляко, кремовете и бирата.
Нищо, че съм слънце, аз стоях на сянка. Потапях се за кратко във водата и пак те исках до мен.

Вторник
тя

Аз също се разголих. В най-голямата, убийствена, противопоказна, вредна жега днес, но издържах защото знаех, че си бил ти.Дори не ми стана лошо. Като се замисля не ми беше и топло. Странно как на вечерта откриваме последствията от слънцето. От целувките му- изгарящи.
Днес съм щастлива. Нали слънцето ме целуна.
Липсваш ми.

p.s. мислех да напиша само последното изречение, но днес ми се говори…

Петък
той

Чадърът сякаш е създаден за двама ни, всеки път когато го разхождам той ми се сърди, като жив е. Не ми се смей, днес пак пита за теб. Винаги издебва най-големия капчук да се заиграе с вятъра и тогава аз ставам вирводица. Не му се сърдя.
Наоколо всички са заспали в този ранен следобед, подпират чашите с бира, допиват последните капки кафе. Не ме свърта на едно място и гледам в лицето на притихналия град. Можеш да ме познаеш по усмивката, след което не можеш да ме изгониш от спомените си.
Да и чадърът ми е почти толкова самоуверен, колкото съм и аз, трябва да му потърся компания...
Подобно на кучето, което сме прибрали от някъде.

Събота
тя

Имам "колекция" от чадъри. Бял, черен, син, синьо и бяло. Цветовете, в които често се обличам, когато вали. От дъжда ми се доспива, става ми мокро, сиво, меланхоличнo, апатично. От друга страна обичам да се крия под чадъра. От хората. От погледите. От скуката. От водата.А може би не трябва да се пазим от дъжда. а да го оставим да докосва лицата ни. Да ни гали. Понякога топъл, понякога студен. Нежен и груб. Щаслив и ядосан. Чист и киселинен, този не е за препоръчване. Странно нещо е това дъжда.

Неделя
тя

Вече не вали. Преди няколко дни се замислих за изтриването. Нали се сещаш за онази думичка "delete"- изтриваща писма, мисли, дигитални снимки и хора. А ние изтриваме ли чувствата си, изтривайки хората, които са ни наранили? Става ли ни по-добре? Сякаш тези хора никога не са съществували, никога не сме ги познавали. И изобщо защо изтриваме телефонните им номера, като всъщност ги знаем наизуст?

Понеделник
той

Вечерта ме посрещна на вратата. Жадна за целувките ми ме последва в стаята. Играеше си с погледите и усмивките като ги изпращаше неуморно към мен. Дали ги получавах? Те полепваха по тялото ми, разкъсваха го, и от напрежението нямах въздух.
Харесвам я, когато се маскира като дете, такава загадъчна и неуморна, плачеща и молеща, безмълвна. В мълчанието и се крият повечето отговори на моите въпроси- не ги задавам, защото я нараняват отговорите.

Вторник
тя

Обичам изгрева. Начинът, по които докосва настръхналата ми от сън кожа. Целува цялото ми тяло. И аз го целувам. Притварям зелените си очи от удоволствие, от топлината, която ми носи.
Обичам и онова леко гъделичкане по пръстите на краката ми...


Публикувано от BlackCat на 30.04.2005 @ 18:52:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Любовна лирика

» Материали от
   moeto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
542 четения | оценка 5

показвания 31862
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"диалози" | Вход | 8 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: диалози
от Izabella (izabella_333@hotmail.com) на 09.05.2005 @ 11:44:15
(Профил | Изпрати бележка)
докато го четях си мислех само едно нещо-"Дали е възможно да не свършва..."


Re: диалози
от pafka (pafka_2003@yahoo.com) на 02.05.2005 @ 15:26:18
(Профил | Изпрати бележка) http://pafffka.blog.bg/
в мълчанието и се крият повечето отговори
на моите въпроси не ги задавам
защото отговорите я нараняват.....

това ме уцели право в центъра...


Re: диалози
от moeto (moeto@abv.bg) на 30.04.2005 @ 19:09:31
(Профил | Изпрати бележка)
радвам се,
че не те уплаши дължината :)



Re: диалози
от Marta (marta@all.bg) на 30.04.2005 @ 19:53:05
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
петък
тя - 2
петък
той
вторник
тя

и останалите диалози, естествено, но тези са като мои монолози ;)


Re: диалози
от Ufff на 30.04.2005 @ 19:02:11
(Профил | Изпрати бележка)
Размислящ и в същото време успокояващ пъзел от миниатюри.Ръми си.Да не се прощава на сантиметрите... душа!Тя има достатъчно вместимост.Поздрав и за Галя!


Re: диалози
от grifon на 03.05.2005 @ 16:13:27
(Профил | Изпрати бележка)
обичам изгрева....дори когато повтаря картини, които вече съм виждала...красотата трябва да се ражда отново и отново...притварям зелените си очи от удоволствие....:))))))))))))...утре слънцето отново ще грее...пролет е все пак...:)))))))))))))


Re: диалози
от mrs_Robinson на 30.04.2005 @ 21:28:22
(Профил | Изпрати бележка)
Нежно е. Монологично - както при диалозите


Re: диалози
от Alba на 03.05.2005 @ 11:27:38
(Профил | Изпрати бележка)

Има ли еротичен елемен в
"Липсваш ми"?