Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 995
ХуЛитери: 2
Всичко: 997

Онлайн сега:
:: ivliter
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДен първи след свършека на света
раздел: Други ...
автор: zoom_fiRe

Сивите облаци, покриващи небето над свършилия свят , се поотместиха и показаха оцеляло слънце. Това беше Началото след Края.Не беше кой знае какво начало, тъй като никой не беше оживял, за да му се порадва.И така, Началото се поогледа наоколо и после се почна…

Участват още:

Лалета
Един спасен гълъб
Нови кецове с шарени връзки
Двама негови двойника

Днес птиците не пеят, и да пеят, не им обръщам внимание. Очевидно е пролет, макар новопоникналите листа по дърветата да имат жълторезедав оттенък, като да е късна есен. Говорейки за птици и за есен, имам нов гълъб, който баща ми спаси от котките. Донесе го вкъщи и той от няколко дни живее на балкона. Кръстих го Есен, защото е толкова глупав, че изобщо не възрази. Есен наистина е един невероятно скучен гълъб. Дори не се наемам да ви опиша колко е тъп.
Затова го използвам единствено като тема на разговор с хора, на които не се сещам какво друго да кажа.Почвам от "Здрасти, какво правиш?" , човекът ми казва там каквото реши, настъпва неловка пауза, която може да бъде запълнена от "Беше ли на лекцията по социална?" или "Къде ходихте снощи?".И тъй като съм безкрайно уморена от тези теми, натискам спусъка в ума си и почвам епоса с гълъба.Днес го разказах на петима.И странно, всеки следващ път ми става все по-весела тази история с моя гълъб Есен, дори се смея на смешните места повече от слушателя.
Наистина забавна случка, как само го спасихме и го кръстихме Есен, и колко е глупав всъщност…
Открай време имам голям проблем с темите.Най-неприятното на разговорите е, че те съвсем не могат да минат без тема.Докато измисля такава, дето да е социално приемлива, необвързваща и при това забавна, човекът срещу мен вече е казал социално приемливото "Чао, ще се видим".и не ми остава нищо друго, освен да потвърдя "Да, със сигурност, само не в неделя".Когато съвсем се слисам, почвам да дрънкам невероятни глупости , за да поддържам връзка.
Една такава тема беше тази за лалетата ,която рецитирахме вчера с най-прекрасния човек на земята.Той умря със свършването на света, снощи, 23 и нещо пм.
Аз:- Кажи ми нещо. Той:-Какво да ти кажа? - Не зная, каквото искаш. - Добре , кажи едно число -Ами…34. - 34,значи 13, това прави…лале. -Лале? -Лале, да.
Това бяха последните му думи.
После Земята се спука от гърба до основата, лилави цунами заляха Африка, а китовете се изсипаха в атмосферата.Голяма комета мълчаливо се беше забила в Аляска, успяла беше да се направи Invisible за радарите, и вицепрезидентът на Украйна си подаде оставката.
Днес, за да не виждам погрома наоколо, си обух новите кецове. Те имат шарени връзки, които мога да разглеждам, докато вървя сред руините. Връзките и прошнурованата тема за гълъба са моята кислородна тръбична в анаеробната среда.
И защо, питам двойниците, трябваше да свършва тоя свят? Двойниците му са мълчаливи , с тях не е нужно да си меря думите.Те изобщо не му приличат, единият е череп , направен от глина, а другият не съществува.Защо трябваше да свършва скапаният свят?
-Защо ли?- хили се глиненият череп, уж на интересната история с гълъба.(Смешна история, почти забавна)
-Ами той можеше да е жив сега, ясно ли ти е!Само да можех още веднъж да забия топъл клюн в лилавия му врат!
Най-забавното беше, че когато се прибрах вкъщи, майка ми беше сложила лалета в стаята ми.Стъблата им миришеха на метеорити.


Публикувано от MMM на 18.04.2005 @ 22:38:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   zoom_fiRe

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 07:52:34 часа

добави твой текст
"Ден първи след свършека на света" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ден първи след свършека на света
от midnight_witch на 19.04.2005 @ 09:33:42
(Профил | Изпрати бележка)
:))
Nothing else matter.
Продължавай да плюеш съсиреците.Правиш го хубаво!


Re: Ден първи след свършека на света
от Ufff на 25.10.2008 @ 15:28:26
(Профил | Изпрати бележка)
Краят на света е в накрайника на кислородната тръбичка за пм на постметеоритни лалета. Нещо ми стана спокойно.