Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 792
ХуЛитери: 2
Всичко: 794

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИстория на Птиците -писмо второ
раздел: Други ...
автор: Armor

... или Къв е номера ...


Още от как се излюпих, имах само задължения .
-Първо на първо задължението към ятото Добро ,лошо това е!Ято!В резултат - задължения на ятото към тебе .
Е,Гледах че не ни даваха да летиме ,ама то си имаше причина .Никой не беше летящ пич. То по тия места само пешеходна птица вирее дето викаше един учител .
Второ на второ ,другите са по важни от тебе и твое задължение е да не го забравяш . Така и ти си важен за другите
Ако например по некаква случайност фанеш един червей даваш половината на другите ,от останалата изваждаш 33 1/3 процента и квото остане за тебе .
Сичко беше ясно. Можеше друго да нема ,но Имаше цел и посока !Щото то не може сичко ...
Целта беше да се изчака достатъчно света да узрее. Да му дойде ъкала ,та да се защи от околната среда посредством клетки като нашата, разбираш ли.
А ако на света не му дойде акъла , то тогава , да го изчакаме да се скапе и сам падне в клетката .
Нямаше тогава да има вече масови хищници и надвиснали опасности . Щеше да има ХЩД/ хармония , щастие и други/ .Много ХЩД. И ние тогава щяхме да използаме кафеза,само за да предпазваме околната среда от себе си и нашето си несъвършенство .
Требваше само да се чака . Беше замислено отсекъде ...!
Обаче не беха предвидили нещо друго . Че освем храната едно създание се нуждае от известно пространство. За съжаление ,не беше известно колко точно . Сега вече е ясно ! Не е чак толкова много и не е чак толкова важно , когато сложиш до него червей особено .
А сега .Ни цел, ни посока, ни гявол!Да не са луди гяволите да живеят тука!
Си седиш тука на счупения кафез на баща ти и на майка ти ,или на некой клон като некое проскубано пиле в кълчища и подсмърчаш от крак на крак ,далече от Световната Глобализация , а те набиват от рекламите и такива работи !

****************************************************
Сега пишем без да съм твърдо решен че твебва да се започне с времето. Абе, на кой му дреме за времето Не в смисъл беше хубав пролетен ден и блабла , а кога, кво станало!
Ох! Тоя кълвач не спира да си бие главата у дървото цела сутрин и не издържам вече..Ама сега и да си бие главата и да не си бие главата се тая !Къде му беше главата като ни разправяше как не ни бил природоестествен начина на живот и че единствената ни пречка да сме по шарени и да си пуснеме гуши, се криела в устройството на кафезите .Ако поне малко бехме помислили с тъпите си птичи тикви , че пречка не може да се скрие в устройство на кафез, то сега немаше да си гризкаме дърветата .
- Кой ,каа ,в края на тоя век и началото на другия ,живее отделян от околната среда . Погледнете, каа на кво замязяхме !На нищо не замязяхме ! Ни моем да летим по причина на условия , ни моем да пеем песни като хората ,ни перата ни шарени като хората ,щото от тия кафези сме лишени от секакви вазможности .Това казва, на мене да ми беше сега, да имах една възможност да си разкрия потенциала , леле мамооо, па да видиш тогава кво става! Обаче немам възможност , щото ми е обективна пречката в живота !
Погледнете казва на кво им приличат гнездата казва на некои диви организми , а не живеят в некъв кафез в края на крайщата ?
На природа им приличат ,а не на ръбове! Къде има толкова казва ръбове като наще .Никъде. И на кой му е притрябвал сичко да е по конец . Къде в природата съществува конец?А?.Ако то, в природата и требваше да се ръководи по неккъв конец, тогава ние щехме да сме шевна машина .В Природата сичко се съобразява от самото себе си . Искаш да немаш ръбове., пуф - готово .!Това е свободата . Нищо да не ти е по конец ..! Това е номера!
И ние сички:
-Да бе верно ! Е те това е номера !Например гледаш ли го тоо как кръжи свободно като луд , .
Щото има възможност.Е те за това е !Що ние не кръжиме като луди . Щото немаме въможност .Е за тва не кръжиме като луди .
Седиме и го гледаме тоо как се рее като луд и му завиждаме за възможностите и си мислиме на ум .
Ех ,/викаме на ум ние /един път да настъпат некакви събития че да имаме и ние таа възможност да се рееме свободно из пространсквото като тоо ...
После разбрахме че тоо така кръжал , не щото е имал възмжност ,а от зор и такива работи .
Па сега Кълвачо с кълвач си бие главата у дървото Сега да ми падне , аз собственокрилно му счупвам главата . ....Никой не му разбирал вътрешноста. Никой не му оценил намеренията Абе на кой му пука за вътрешност, бе !Ставаш ли ти зя ядене или не ставаш ти за ядене ?Ставаш ли ти да снасняш яйца или не ставаш да снасяш яйца ти . А ти !Лайна снасняш ! Такива са законите . Нали сами си ги писахме и ти каза да са като у джунглата, да сме били естествени ! Дръж се естествено тогава !
Нали зоро беше да излезнехме навънка .Кво направи ти като излезна навънка .едно лайно направи собственоръчно . Нали шеше да си разкриваш потенциало?.На кой му дреме за тоо потенциал бе у тиа кресаци на кой му дреме ?Мислише си че като излезнеш и всички падат от клоните . Като мънкаш у тихото може и се некой да те чуе , а тука и да се одереш и да се насереш па че си останеш гарга рошава на очите на тиа дет не мигат !
Вътрешноста за вътре Външноста за вънка !Фернщейн !

*********************************************************


Публикувано от BlackCat на 14.04.2005 @ 06:52:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Armor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:11:48 часа

добави твой текст
"История на Птиците -писмо второ" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: История на Птиците -писмо второ
от Armor на 23.10.2005 @ 00:59:53
(Профил | Изпрати бележка)
Супер яко.. Чакаме още!