Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 866
ХуЛитери: 2
Всичко: 868

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПисна ми от заглавия
раздел: Есета, пътеписи
автор: kia

На излизане от Райската градина Адам сърдито изкрещял на половинката си "Проклета курва! Не пропускаш случай да ме изкушиш!". Ева не била от кротките и отвърнала:"А,ти!?Мръсна свиня, от всичко да опиташ!".
И въпреки това двамата продължили да живеят заедно. Съществуването им може да се нарече смислено - все пак поставили началото на едно общество от "курви и свине".
Много от тях се опитвали (други продължават)отново да се превърнат в хората от рая. В "образ и подобие" на Господ. Били обсебени от желанието си да се завърнат в Градината. Но ароматът на плодови дръвчета се превърнал само в спомен, блян, плод на въображението. А накрая - в обикновена легенда. Легенда - разказ за превръщането на хората в "курви и свине".
Хората свикнали да живеят в калта на предразсъдъците. На мъжете им харесва, когато жената не отговаря на представите им ,да казват: "Еми к'во,тая си е курва". Жените си обясняват поведението на противоположния пол с думите: "Ми те всички мъже са свине".
Удобничко е. Ако някой те разочарова винаги можеш да го пъхнеш в образана Курвата или Свинята. То и безтова си му е по наследство. От Първият и Първата. Познатичко и предсказуемо. Жените са изкусителки, мъжете - изкушените. Нищо ново под слънцето. Всички участват в Играта. Тя е вечно интернационална.Нарича се "Да потънем заедно в калта". Правилата са само две: някой да те разочарова. И този някой да е от противоположната страна.
Мъжът У и жената Х се влюбват. Няма значение как - от първи или втори поглед. Просто влюбени. Животът им е розов. Романтика. Идилия.
Нещо се случва. Изневяра или подозрение в изневяра. Предателство и ревност. Вие си изберете. Розовото почернява. Идилията се разпада. И играта започва...
Първата стъпка е лесна. Само три думи: "Ти си виновен/на!" и си на стартовата линия. Мъжът У сваля от пиедестал образа на бившата си любима и го хвърля в някаква кална локва. Не е достатъчно. С цялото разочарование, на което е способен дави потомката на Ева. С известна доза съжаление, но това няма кой знае какво значение. Превръща я в "курвата, която ме накара да страдам". Междувременно напоява спомена за нея с литри алкохол. Курва с аромат на долнопробна ракия.
И жената Х играе. Но с други средства. Замества ракията с депресия и мноооого сълзи. Калта обаче си остава основното оръжие.
Наследството на Ева действа безотказно. Мъжът У става "свинята, която ме накара да страдам"
И така. Бившите влюбени страдат. Затъват в калната локвичка, за да се родят отново. Като Курва и Свиня.
Двамата отново са заедно. Не ги ли виждате?Ето там, в парка - вървят прегърнати и влюбени. Заедно в калта на предразсъдъците. Всеки, криещ обвинения към човека до себе си. Той й казва "Обичам те", а все още я мисли за курва. Тя твърди "Простих ти", но го приема за свиня. Абсурдно лицемерие.
Точно в този момент, тук в калта искам да напиша "КРАЙ". Не мога. Защото се появява едно дете.
По принцип децата се раждат нормални. Чисти, невинни и искрени. И все пак - типотенциални "курви и свине".
Отново влюбените имат свещена мисия, завещана им от първите. Да превърнат отрочето си в "свой образ и подобие". Играта загрубява. Правилата се променят. Фанатизъм, лудост. "Да моделираме детето!".
Всъщност всичко започва от легендата за забранената ябълка. Поколенията я пресъздават в приказките. Онези, с които ни захранват като деца.
Адам и Ева напускат Райската градина. Пътуват през вековете, за да се превъплатят в натруфени принцове и принцеси. Под пудрата, перуките и лъскавите рокли, царската дъщеря си е познатата Изкусителка. А рицарската броня "укрива" Изкушеният.
Децата обичат приказките. Поне тези, които аз познавам. Приказка преди сън - това е универсален момент. Наречете го традиция, ако желаете. Курвата и Свинята упорито атакуват съзнанието на малкото същество с образите на принцесата и принца на бял кон в продължение на години. Усилията са оправдани. Детето е save-нало най-важното: принцесата задължително е девица. Иначе ще стане курва. Принцът не може без кон и броня - той е защитник на своята любима. Иначе се превръща в свиня.
С необходимите предразсъдъци за строго установените взаимоотношения между двата пола, Детето дебютира в обществото. Една потенциална курва или свиня. Честито на гордите родители!
Това трябва да е краят. Няма да пиша в калта. Само една молба:
СПАСЕТЕ ДЕЦАТА!


Публикувано от aurora на 16.03.2004 @ 02:03:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   kia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
321 четения | оценка няма

показвания 31951
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Писна ми от заглавия" | Вход | 4 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Писна ми от заглавия
от mocca на 16.03.2004 @ 05:09:41
(Профил | Изпрати бележка)
mnoo svezho


Re: Писна ми от заглавия
от vip (of_che@mail.bg) на 19.05.2004 @ 15:02:27
(Профил | Изпрати бележка)
свясно е..
Благодаря ти ,че го прочетох.
.Усмивки:))


Re: Писна ми от заглавия
от Jipsy на 04.09.2004 @ 18:27:43
(Профил | Изпрати бележка)
До болка познат проблем на нашето общество.темата за курвата и свинят,за адам и Ева,за предрасъдъците и т.н. е неизчерпаема и безкрайна.Аз също като теб мисля,че обществото ни е много болно,но никак не виждам как могат да се спасят децата на утрешният ден...Това е проблема-всеки изкарва другият виновен,а себе си смята за светец.Ако жената Х не изпадаше в депресия през 15 минути,а мъжът У не й даваше поводи за това,нещаа щяха да са съвсем различни.Но,както ти казваш,всички ние още с раждането си сме "потенциални курви и свине".И никой не може да ни помогне,освен ние самите.И аз не съм сигурна как,но знам,че има начин и се надявам скоро да бъде открит.
Поздравявам те за смелостта да изразиш мнението си на глас!


Re: Писна ми от заглавия
от mariq-desislava на 22.10.2009 @ 08:15:12
(Профил | Изпрати бележка)
"Рай" за мен е непознато понятие, пък и всички библейски понятия, общо взето. Не ми тегнат на главата, честно казано.:)