Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 882
ХуЛитери: 2
Всичко: 884

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМагда
раздел: Приказки
автор: dalla

Небето беше с цвета на обувките, дето си ги беше купила миналата пролет-синьо, с розови каишки по облаците...Небето си седеше там(както обувките в гардероба) и чакаше да бъде изведено на показ и възАХквано.
Както и за обувките от миналата година, тя дълго не се сещаше за небето. Магда не се сещаше за много неща. Примерно за приятеля си, който се вмъкваше през нощта с измоления с кръв и пот ключ от апартамента й, сядаше на ръба на леглото и се опитваше да отмести кичурите коса от лицето й , за да може да я гледа как спи. Идиотски навик. Косата й, слава богу, винаги се объркваше и сплиташе, докато спи, така че той нямаше кой знае какъв успех. Лягаше до нея, четеше, пушеше и току се обръщаше почти неусетно, за да се увери, че Магда още спи. При потвърдителен оглед, мъжът на мечтите й въздъхваше уморено, приглаждаше издутите си панталони, изгасяше лампата и гледаше в тъмното следващите 2 или 3 часа, в зависимост от упоритостта на издутите панталони. Магда знаеше за тези му ритуали. И тайно се радваше на инатливостта и волята на духа си. За нея това бе мъжът на мечтите й, тя знаеше,че го е намерила, така че можеше да престане с театрите, прегръдките и тоста с кашкавал, донесен в леглото в 4 часа сутринта след секс. Можеше да престане да бъде Скарлет О Хара и просто да спи нормално, спокойно и дълго. Достатъчно дълго, че да позволи на помраченото си от спокойствие подсъзнание да си играе игрички с нея и фантазията й; достатъчно дълго, че сънищата да станат по-гъсти от реалността, по-напрегнати, по-предизвикателни, по-болни, по-важни...
Красотата на Магда не бе незабележима. Не се биеше на очи обаче. Като красиво опакован каранфил. Банкерът би купил на жена си 21 рози, но би започнал афера с каранфила за сметка на това. Магда никога не се бе занимавала с понятието „красота", стоеше си просто облегната на перваза на прозореца, до саксията с отдавна умрялата Коледна Звезда отпреди година, и наблюдаваше високите токчета и Фенди чантичките , които тракаха и святкаха по улицата и не си мислеше за нищо. Не искаше да има дълги руси коси или по-големи очи, или по-дълги крака. Магда знаеше, че е красиво опакован каранфил, което е завидно стабилно самосъзнание за жена на 27.
Магда се събуждаше винаги преди мъжа на мечтите си. Сядаше сама в дневната и пиеше кафе с много захар някъде около час, докато кафето изстинеше до такава степен, че зъбите я боляха при последната глътка. После влизаше в спалнята, на облегалката на стола поставяше сакото му ,сгъваше панталоните му, премяташе ги също на стола, върху тях тениската му , върху нея боксерките, върху тях чорапите, върху чорапите верижката с талисмана му,. По хронологичен ред на обличане. После се връщаше в кухнята, отваряше херметичната кутия с весели дечица и бисквитки нарисувани на нея, пъхаше носа си вътре, за да помирише кафето, което си беше купила миналата седмица за повече пари, отколкото можеше да си позволи. Вдъхваше дълбоко мириса му и си правеше още една чаша, която пиеше пред телевизора-половината пред черен екран, загледана в изкривеното си отражение, другата половина пред изкривените отражения на модераторите от което Таlк-Show вървеше съответно сутрин. Голяма част от времето се чудеше, какво ли би правила сутрин, ако го нямаше телевизора или пък идиотските Таlк-Show-та. Винаги й беше жал за гостите им-как ги правеха на клоуни, и на всичкото отгоре избираха най-грозните от тях-надяваше се поне да им плащат.
След като изпиеше и втората чаша кафе, Магда събуждаше мъжа на мечтите си и правеше секс с него до обяд. След това го гледаше как се облича и излиза, за да донесе закуска за двамата. През това време Магда мастурбираше, понеже мъжът на мечтите й, като всички мъже я докарваше до лудост, но не и до оргазъм. Според Магда те имаха перфектната връзка-спяха заедно, но всеки се грижеше за собствените си нужди.
Всичко това правеше Магда много щастлива и тя от време на време от щастие изкарваше обувките от миналата пролет, онези с цвета на небето и с розовите като залеза каишки, обуваше ги и се разхождаше из дневната , пушейки бавно и някакси филмово, докато пръстите й не измръзнеха и потъмнееха леко от студа . После се усмихваше на останките от лак по ноктите на краката си, събуваше обувките, поставяше ги внимателно в кутията, изгасяше цигарата с продължителен натиск в пепелника, докато беше напълно сигурна, че няма останки от огънчето, които биха могли да опожарят нещо.Това беше много важно.
После се връщаше мъжът на мечтите й със закуската, те сядаха заедно на масата, целуваха се, докато истинат кафетата им и после закусваха в съпровод на прескачащите се картини от телевизора с изключен звук.

То Bе Continued


Публикувано от Angela на 04.04.2005 @ 21:45:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   dalla

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:12:43 часа

добави твой текст
"Магда" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Магда
от TriUshi на 29.04.2005 @ 14:17:15
(Профил | Изпрати бележка)
чакам coming-а


Re: Магда
от batteria на 04.04.2005 @ 22:42:17
(Профил | Изпрати бележка)
Здрасти, Далла. Къде се загуби?
Та, преди да ти пусна това, за което ме подсети, ще си кажа "тежката" дума. Изрази като "мъжът на мечтите" ме дразнят страховито и турбо, адски много, и сега, по същество:

"будилникът ще звънне след точно 10 минути, това са моите 10 минути за сън, а той стои, и нетърпеливо еректира до мен...понякога, когато лекичко отворя очи от сутрешната влага в под клепачите ми изглежда, че още малко и ще му стигне до тавана, и после защо сънувам кошмари, миличко, обожавам теб и твоята малка машинка за удоволствия, просто ме остави да спя....ето, 5 мин, добре, добре, можеш да си го правиш, само не ми побутвай дупето с лакът, най-странното е, че той го прави докато спи, вероятно и аз мастурбирам на сън, но жените винаги са били деликатния пол, при тях всичко
прилича на чистене на ориз от малки сребристи камъчета, тъй че дори и да поставях ръка между
краката си докато спя, той едва ли щеше да забележи, както не забеляза и малкия брилянт, който с 300 зора все пак успях да
инкрустирам във дясната част на горния си венец, и си мисля, трябва ли да се еманципирам дотолкова, че да започна и аз да го ръчкам с нещо топло, твърдо и 20 сантиметрово, та да разбере, че хич не ми е до това, когато остават 2 мин до звъна на будилника , или пък да го сменя с някой евнух или най-добре блондинка със стегнати гърди и перла на пъпчето, но пък знам, че това, от което се оплаквам сутрин, боготворя вечер и трябва да направя съответната жертва, ако искам поне да заспивам
доволна...всъщност жените никога не са били доволния пол ...
и затова станах designer...
не можеш да си представиш какви неща виждам, в последната, 1 минутка сън.

всъщност, можеш..."

Кво ше каеш? )
Не цитирам име на автор, защото е много серт и дано не се появи отнейде да ми се скара...