Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 756
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 756

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËóäàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Niq_nichiq

-Äíåñ íÿìà äà ïèÿ ëåêàðñòâàòà ñè. Íÿìà. Ñòèãà! Íå èñêàì ïîâå÷å!
Òÿ êðåùåøå èñòåðè÷íî è ñå âúðòåøå â êðúã. Öÿë æèâîò ãî áåøå ïðàâèëà. Êàêâî îò òîâà? Èìà ëè íåùî ëîøî â òîâà äà ñè áåçñèëåí è äà íå ìîæåø äà ïîåìåø êîíòðîë íàä æèâîòà ñè?
Òîëêîâà ìíîãî õîðà ãî ïðàâåõà âñåêè äåí. Ïðîâàëÿõà ñå, íàðàíÿâàõà äðóãè õîðà, óáèâàõà, êðàäÿõà, äðóñàõà ñå, ñòîÿõà áåçöåëíî âúâ âðåìåòî è ïðîñòðàíñòâîòî, î÷àêâàéêè åäèí äåí äà äîéäå ñëàäêàòà, èçáàâÿùà ñìúðò è äà ñëîæè êðàé íà ñêóêàòà, â êîÿòà áÿõà ïîïàäíàëè îò ìîìåíòà, â êîéòî ñà ñå ðîäèëè. Íî òå íèêîãà íå êàçâàõà íà âèñîê ãëàñ „Àç ñúì íåóäà÷íèê! Àç ñå ïðîâàëèõ! Àç èçïóñíàõ øàíñà ñè!". Íå. Òå ïðåäïî÷èòàõà äà ñå êðèÿ â ñåíêèòå è äà áÿãàò îò òèÿ ìèñëè. Çàùîòî òå áèõà ãè èçìú÷âàëè äîðè ïîâå÷å.
Íî åòî ÿ íåÿ. Ãîðäà è íåïðèìèðèìà. Áèëà å ñèëíà íÿêîãà. Âå÷å íå. Íî å ÷åñòíà. Ïðèçíàâà ñè âåäíàãà âñè÷êè ãðåøêè è íåñãîäè. Íå êðèå. Èíà÷å íå áè áèëà òÿ.
Ïðîáëåìúò áåøå, ÷å áåøå ëóäà. Íå â îíçè ñìèñúë, êîéòî õîðàòà âëàãàò âñåêè äåí çà ùÿëî è íåùÿëî. Òÿ áåøå ñåðèîçíî è íåèçëå÷èìî ïñèõè÷íî áîëíà. Ãîëÿìà ðàáîòà.
Âçèìàøå ëåêàðñòâà, ïðåäïèñàíè é îò íÿêàêúâ äîêòîð. Íî òå ñàìî ÿ ïðàâåõà ñïîêîéíà è ïðèìèðåíà. Èíà÷å ñè áåøå ñúùî òîëêîâà ëóäà êîëêîòî è áåç òÿõ. Ëîøîòî áåøå, ÷å êîãàòî ïèåøå ëåêàðñòâàòà ìîæåøå ñàìî äà ñåäè è äà íàáëþäàâà êàê Ëóäîñòòà ñå ãàâðè ñ íåÿ. Áåç òÿõ ìîæåøå äà íàïðàâè íåùî... äà êðåùè, äà áëúñêà, äà ðåàãèðà ïî íÿêàêúâ íà÷èí. Èñêàøå äà ïðîòèâîäåéñòâà. Íî õîðàòà íå ðàçáèðàõà òîâà è ñìÿòàõà, ÷å å ïî-äîáðå çà íåÿ ïðîñòî äà ñè ãëúòíå õàï÷åòàòà è äà áúäå ñïîêîéíà.
- Èñêàì äà é ïîêàæà! Èñêàì äà ñå áîðÿ! Èñêàì ïîíå äà îïèòàì! Çàùî íå ìè äàâàò øàíñ?
Òÿ õîäåøå íàïðåä íàçàä , î÷àêâàéêè ïðèñòúïèòå. Ñòðàõóâàøå ñå. Òðåïåðåøå. Çàïî÷íà äà ñå ãúð÷è îò ëåäåí óæàñ. Áîëåøå.
Ñåäíà íà ðúáà íà ñòîëà, ñúáðà ïëúòíî êîëåíå è ãè îáâè ñ ðúöå.
- Ãîñïîäè, Ãîñïîäè, Ãîñïîäè.... Ïîìîãíè ìè!
Èçâåäíúæ ïðåä íåÿ ñå îòâîðè ïðîïàñò. Äîëó íåùî äèøàøå òåæêî. Ñòåíåøå è ìîëåøå çà ïîìîù. Ïðàõ. Ìúãëà. Ïóøåê.
Òÿ ãëåäàøå è íå ìîæåøå äà ïîâÿðâà. ×ó ñå äåòñêè ïëà÷. Ñòîí íà çàãèíà;ë æèâîò. Ñïðè!
Îãëåäà ñå íàîêîëî. Òÿ ñòîåøå íà ðúáà íà òàÿ ïðîïàñò è ãëåäàøå õîðà êàê ñå ãúð÷àò äîëó.
Åäíà ðàç÷îðëåíà æåíà ñåäåøå íà çåìÿòà è áàâíî ñìúêâàøå ïàðöàëè êîæà îò ãúðáà ñè. Ñúñ âñÿêî äðúïâàíå ïèùåøå, à ñëåä òîâà ðàçãëåæäàøå ñ âíèìàíèå è èíòåðåñ ïàð÷åòî êîæà â ðúöåòå ñè. Êðúâòà êàïåøå.
Áàùà ïîâäèãàøå ïîëè÷êàòà íà ìàëêàòà ñè äúùåðÿ. Ìîìè÷åíöåòî ïëà÷åøå îò áîëêà. À òîé ñå õèëåøå. Îáúðíà ðÿçêî ïîãëåä êúì Ëóäàòà è ëèöåòî ìó ñå èçêðèâè, ïðèäîáè äåìîíñêè âèä, êîæàòà èçïàäà, à îò óñòàòà ìó ñòúð÷àõà æúëòè, êðèâè çúáè.
Òÿ îòìåñòè ïîãëåä áúðçî. Âå÷å áåøå âèæäàëà òîâà.
Íàòàòúê áÿõà ëþáîâíèê è ëþáîâíèöà. Ïðèêëåêíàëè íàä õóáàâ, áÿë òðóï. À òå ÷åðíè, ÷åðíè. Íî òðóïúò áåøå æèâ è ñòåíåøå. À ëþáîâíèöèòå îáèêàëÿõà îêîëî íåãî, äèâî ñå êèêîòåõà è îò âðåìå íà âðåìå êúñàõà ïëúò ñ ìðúñíèòå ñè çúáè. Òðóïúò ïèùåøå. Òðóïúò êúðâåøå.
Ëóäàòà ñåäíà íà ðúáà è çàïî÷íà äà êëàòè êðàêàòà ñè òàêà êàêòî ïðàâÿò ìàëêèòå äåöà êîãàòî èì å ñêó÷íî. Òîâà ÿ ñïàñÿâàøå. Äîíÿêúäå. Ïîëèòå íà áÿëàòà é òúíêà íîùíèöà ñå âååõà íàä òàÿ ÷åðíîòà. Áëåäîòî ÷åëî áåøå ïîêðèòî ñ êàïêè áèñåðíà ïîò, à òúíêàòà êîñèöà ñå âååøå áåçïîìîùíî íàñàì íàòàì.
- Ãîñïîäè, Ãîñïîäè, Ãîñïîäè! Çàùî ïîçâîëÿâàø òîâà äà ñå ñëó÷è!
Íîâè ïèñúùè ÿ èçòðúãíàõà îò óíåñà.
Ãðóïà íàðêîìàíè ñå áîðè÷êàõà çà åäíà ñïðèíöîâêà. Åäèí îò òÿõ óñïÿ â áúðêîòèÿòà äà ÿ ãðàáíå è ùàñòëèâ êàòî êó÷å, íàìåðèëî çàâåòíèÿ êîêàë, ñåäíà íà çåìÿòà è çàáè ìðúñíàòà èãëà â ðàçïàäàùà ñå âåíà. Ìèã íà áëàæåíñòâî ñå ðàçëÿ ïî ëèöåòî ìó. È òîãàâà ðúêàòà, â êîÿòî âñå îùå ñòîåøå çàáèòàòà èãëà çàïî÷íà äà âåõíå. Ïîñèíÿ, ïîñèâÿ è íàêðàÿ ñå ðàçïàäíà.
Íî íàðêîìàíúò ñàìî ñòîåøå è òúïî ñå óñìèõâàøå. Ïîãëåäíà êúì ñèâîòî ïàð÷å íà çåìÿòà è çàïî÷íà èñòåðè÷íî äà ñå êèêîòè.
À ãëóòíèöàòà íàîêîëî ñå íàõâúðëè âúðõó ïàð÷åòî ìåñî. Íà íåãî âñå îùå áåøå çàáîäåíà çàâåòíàòà èãëà.
Òÿ âå÷å ïëà÷åøå. Âîïëèòå è ñå ðàçíåñîõà íàä ïðîïàñòòà. Îòíà÷àëî òèõè, à ïîñëå êàòî âúëíè. Ïèùåøå, òðúñêàøå ãëàâà, ìÿòàøå ñå. Ïîëèòå íà íîùíèöàòà ñå âèåõà îêîëî êðàêàòà é è ðàçêðèâàõà áëåäàòà ïëúò. Îïèòà ñå äà çàòèñíå ãëàâàòà ñè ñ ðúöå. Íî âîïëèòå è ñòåíàíèÿòà ïðîäúëæàâàõà.
Òîãàâà óñåòè òîïëèÿò é äúõ çàä ñåáå ñè.
- Èñêàø äà ñïðå, íàëè?
Çíàåøå êîé å òîâà. Áÿõà ñå ñðåùàëè ìíîãî ïúòè è Ëóäàòà âñå áåøå ãóáèëà áèòêàòà ñðåùó Ëóäîñòòà.
- Èñêàì.
Ëóäîñòòà êðîòêî ñå óñìèõíà.
„Àêî ñå çàìèñëè ÷îâåê òÿ äîðè èçãëåæäà íîðìàëíà. Åòî, èìà ñè äðåõè, êîñàòà å ôðèçèðàíà, ñèãóðíî è íà ðàáîòà õîäè. Ìîæå áè é ëþáèì ñè èìà."
- Òîãàâà... - òÿ èçñúñêà. Ïî ëèöåòî é ñå ïîÿâèõà äúëáîêè áðú÷êè, êîèòî ñëåä òîâà ïðåìèíàõà â ðàíè. Îò ðàíèòå èçïúëÿçàõà ÷åðâåè.
- Òîãàâà ìå ïðèåìè è ñïðè äà ñå áîðèø. Îáèêíè ìå è áîëêàòà ùå ñïðå. Àêî ìå öåëóíåø âñè÷êî çàìèðà è èç÷åçâà. È òè ïàê ùå áúäåø äîáðå.
Ëóäàòà çàïî÷íà äà òðåïåðè ñèëíî.
Ëóäîñòòà íàâåäå ÷åðíîòî ñè ëèöå êúì íåÿ. Âå÷å ìîæåøå äà ÷óå êàê øóìîëÿò ÷åðâåèòå. Óñåùàøå çëîêîáíèÿ òîïúë äúõ. Óñåùàøå êðàÿ íà ñâîÿòà ñúïðîòèâà.
- Ïðèåìè ìå - ïðîñúñêà òÿ è ñãðàá÷è áëåäîòî, êðåõêî òÿëî.
Îò ðàçêðèâåíàòà é óñòà ñå ïðîâåñè äúëúã, ìàçåí åçèê êîéòî ñå îïèòâàøå äà äîñòèãíå êðèñòàëîòî ëèöå ïðåä íåãî.
- Îòêàæè ñå. Íÿìàø øàíñ. Ìíîãî õîðà ñà ìå ïðåáîðèëè, íî òè ñè ñëàáà. Òè íå ìîæåø. Òðÿáâà äà ñïðåù, çàùîòî ïðå÷èø íà ìíîãî õîðà.
Çàùî ñè ìèñëèø, ÷å íÿêîé áè èñêàë äà ñå ãðèæè çà òåá? Òà òè ñè ëóäà. Íèêîé íå òå îáè÷à. Íèêîé íå èñêà äîðè äà òå âèæäà. Îñòàâè ñå íà öåëóâêàòà ìè.
Ëóäàòà ïàíè÷åñêè ñå îïèòâàøå äà ñå èçìúêíå îò ìàçíàòà, ÷åðíà ïðåãðúäêà. Ìÿòàøå ñå, äúðïàøå ñå, êðåùåøå.
- Íå!
Èçâåäíúæ íÿêàêâà àäñêà ñèëà ÿ çàâëàäÿ. Òÿ îòáëúñíà Ëóäîñòòà. Íî êúäå ìîæåøå äà èäå?
Ëóäîñòòà ïàäíà íà çåìÿòà è çàïî÷íà ñúñ ñúñêàíå äà ïúëçè êúì íåÿ.
Î÷èòå é ñå íàïúëíèõà ñ óæàñ.
Ïúëçåøå áúðçî. Ñòèãà áåëèòå è òúíêè ãëåçåíè è çàõàïà áàâíî åäèíèÿ.
Ëóäàòà çàïèùÿ îò áîëêà è óæàñ.
Âå÷å ðúôàøå ìåñîòî. Êðúâ õâúð÷åøå íàîêîëî.
Ëóäàòà ñå óñïîêîè. Áîëêàòà çàëèâàøå òÿëîòî é. Ïîãëåäíà íàäîëó êúì ïðîïàñòòà. Íåùàñòíèòå òâàðè áÿõà çàìðÿëè ñ âïåðåíè ïîãëåäè íàãîðå, êúì ðúáà. À òÿ ñòîåøå òàì ñ ðàçâåòè êîñè, ñ áÿëàòà íîùíèöà â êúðâàâè ïåòíà. Ëóäîñòòà âå÷å ÿäåøå ïîäáåäðèöàòà é.
Åäíà ñúëçà ñå ñïóñíà òèõî ïî áÿëàòà áóçà. Çàâúðòÿ ñå ïî êîæàòà è ñòèãíà äî úãúë÷åòî íà óñòàòà. Òàì âå÷å èìàøå êàïêà êðúâ. Äâåòå ñå ñìåñèõà è Ëóäàòà óñåòè âêóñà íà ñîáâåòíàòà êðúâ è ñîáâåíàòà ñúëçà.
Ñëåä òîâà êðîòêî ñå óñìèõíà. Îòáëúñíà Ëóäîñòòà ñ ïîñëåäíè ñèëè è ñå õâúðëè äîëó â ïðîïàñòòà.
 ÷åðíîòàòà ïîëåòÿ êðåõúê, áÿë öâÿò. Ïîëèòå íà íîùíèöàòà ñå ðàçòâîðèõà è òÿ çàïðèëè÷à íà ìàëêà ôåè÷êà óñòðåìåíà êúì íåäðàòà íà Àäà.
- Ññññ... íå ìîæåø äà ñå ñïðàâèø. Îòêàæè ñå. Èìà ïî-äîáðè îò òåá. Òè ñè ñëàáà.
Ëóäîñòòà çëîáíî ñå õèëåøå è ìÿòàøå.
À äîëó â ïðîïàñòòà ëåæåøå áåëèÿò öâÿò, îáàãðåí â êðúâ.
Íåùàñòíèòå äóøè òîâà è ÷àêàõà. Íàõâúðëèõà ñå îòãîðå ìó è çàïî÷íàõà äà ÿäàò ïëúòòà ìó ñ íàäåæäàòà, ÷å òîâà ùå ãè ñïàñè, ùå ãè èçâàäè îò òàÿ äóïêà.
Ïëúò ïðè ïëúòòà...
Íî òÿ íå óñåùàøå âå÷å íèùî.
Ñúáóäè ñå íà ëåãëîòî ñè. Áÿõà ÿ âúðçàëè ñ êàèøè îòíîâî. Â ðúêàòà é áåøå çàáèòà èãëà, ñ êîÿòî ñå îïèòâàõà äà ÿ õðàíÿò. Ìîæå áè ñ òàÿ èãëà ïàê ñà é äàëè ëåêàðñòâàòà. Òå ñà âëåçëè â òÿëîòî é, îáåçñèëèëè ñà ìóñêóëèòå, ñïðÿëè ñà âñÿêà ìèñúë è ñåãà òÿ å òóê. Îòíîâî. Áåçñèëíà äà ñå áîðè. À Ëóäîñòòà ñòîè äî ëåãëîòî é è çëîáíî ñå õèëè.
Îòíîâî áåøå çàãóáèëà. Íà óñòíèòå é ñå ñìåñèõà êðúâ è ñúëçè îòíîâî. Íåéíèòå.
Ñëåä ñåäìèöà ÿ ïóñíàõà ñ óãîâîðêàòà, ÷å ùå ñè âçèìà ëåêàðñòâàòà.
Ïúðâîòî íåùî, êîåòî íàïðàâè êîãàòî ñå ïðèáðà ó äîìà áåøå äà èçõâúðëè âñè÷êè øèøåíöà â êîøà çà áîêëóê.
Ñëåä òîâà ïàê ñåäíà íà ðúáà íà êðåñëîòî è çà÷àêà ïîðåäíàòà áèòêà. Òîçè ïúò íÿìàøå äà çàãóáè.



Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 04.04.2005 @ 13:52:53 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Niq_nichiq

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 04:38:44 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ëóäàòà" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ëóäàòà
îò dara33 (dara33@bitex.bg) íà 04.04.2005 @ 13:57:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://dara33.blog.bg/
silen razkaz

pozdrav


Re: Ëóäàòà
îò sradev (sradev@î2.pl) íà 04.04.2005 @ 19:08:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
kazhi j da opita obratnoto - da izjade ludostta i da ja zalee s o6te po-goljama ludost.
Pozdravi za teksta!


Re: Ëóäàòà
îò copie íà 18.04.2005 @ 05:02:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íèÿ, òîâà å ãèãàíòñêè ðàçêàç! Çà ïúðâè ïúò òå ÷åòà (ïî ìå âëå÷å ïîåçèÿòà), íî ñúì (èçóìåíà?) èçíåíàäàíà (ñòðñèðàíà ñúñ ñèãóðíîñò).
Èçâúí âåëèêîëåïíèÿ (óæàñåí) ðàçêàç ñå çàïèòàõ - çàùî òîâà å òåìàòà òè... Èçâèíÿâàé!


Re: Ëóäàòà
îò copie íà 18.04.2005 @ 05:06:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàòî ñè ïðî÷åòîõ êîìåíòàðà, ïðèòåñíèõ ñå äà í å å ãíóñåí... Áîæå, êîëêî ñú÷óñòâàì íà òâîÿ ãåðîé!
Íî ìèñëÿ çà òåá... Îõ, ñúñèïà ìè åâåíòóàëíèÿ 4-÷àñîâ ñúí

]


Re: Ëóäàòà
îò copie íà 18.04.2005 @ 05:07:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàòî ñè ïðî÷åòîõ êîìåíòàðà, ïðèòåñíèõ ñå äà í å å ãíóñåí... Áîæå, êîëêî ñú÷óñòâàì íà òâîÿ ãåðîé!
Íî ìèñëÿ çà òåá... Îõ, ñúñèïà ìè åâåíòóàëíèÿ 4-÷àñîâ ñúí

]