Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 902
ХуЛитери: 8
Всичко: 910

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LioCasablanca
:: Georgina
:: poligraf
:: pinkmousy
:: rhymefan
:: pastirka
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБременна жена
раздел: Есета, пътеписи
автор: xxlogre

Какво е бременна жена за канибал? Киндерсюрприз - 3 желания наведнъж.


Шегата настрана, обожавам бременните жени. Бремеността разхубавява жените до неузнаваемост. Разцъфват като розички, бухват като хлебчета, грейват като лампички за коледна елха, ухаят като прясно опечени курабийки.

Най-хубавото място е рзбира се коремчето. Кожата се опъва, пъпчето щръква напред като малко пишле, оформя се чудесния заоблен свод, който мами да бъде погален. Може дълго да го съзерцавате и галите с развълнувани ръце и да чакате чудното същество отвътре да напомни за себе си с ритничета.

Мекотата прелива в гърдите й. Те са станали едри и тежки като на матрона. Висят над изпъкналото съвършенство на корема като пълни тензухени бохчички. (Някога майка ми цедеше в такива кисело мляко.) Всяко докосване до тях предизвиква концентрични вълни, подобно хвърлен в спокойна вода камък. Зърната са станали големи, свръхчувствителни и събуждат непреодолимо желание да бъдат засмукани с жадни уста.

Най-отдолу, като кандило под икона, стои рошавото отверстие към утробата на живота и удоволствието. А може и да е оголено, неестествено окастрено, като корона на декоративно храстче. Мястото сега е като че ли позабравено. Освен за палаво езиче или шавливо пръстче. Не му е дошло още времето. Сега има други атракции в увеселителния парк на женското тяло. Но часовникът бърза, бърза. Идва време на изпитания.

Може би ще ме попитате какъв е секса с бременна жена? Като забърсване на прах от кристален сервиз докато са пълни чашите. Бавно, внимателно, с грижа за чупливата опаковка и безценното съдържание. Самата жена е трогателно тромава и непохватна. Прилича на малко розово слонче. Събужда желание да бъде пазена и закриляна и хранена в устата с лакомства. Сама по себе си още дете, бременната жена с неподправено задоволство се наслаждава на грижите към нея. Отпива на едри глътки вниманието на околните.

Толкова много харесвам бременните жени! Жалко само че обикновено са запазен периметър на нискочелите си съпрузи-месари. Да, да, правилно чухте, нискочели, пръдливи задници, с миризливи крака и косми по дланите.


Публикувано от mmm на 31.03.2005 @ 20:16:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   xxlogre

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.09
Оценки: 11


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
323 четения | оценка няма

показвания 50893
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Бременна жена" | Вход | 10 коментара (42 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бременна жена
от Lada на 26.04.2005 @ 17:26:34
(Профил | Изпрати бележка) http://tarolink.wordpress.com
Многоо е нежно и хубаво! Така се 4уствах и аз.Хубава плътна желана усмихната....направо ми се прииска пак да забременея:)))


Re: Бременна жена
от batteria на 31.03.2005 @ 23:39:09
(Профил | Изпрати бележка)
Тунзух и бременост май не се връзват, но ми стана интересно и къф е сексът с бременни жени?
Защото май нищо не светнах от горното изложение. Дай пак, но този път сериозно, искам бис, с правописните правила обаче, защото иначе ми се губи, и емоционално, впечатлението. )


Re: Бременна жена
от libra на 01.04.2005 @ 06:12:44
(Профил | Изпрати бележка)
чудех се дали да пиша коментар...
написаното от позицита на xxlogre, който е преживял секс с бременна жена (ако наистина е преживял такъв), няма нищо общо или почти нищо общо с бременната жена...

изобщо озаглавявай си текстовете, например "бременната жена и аз"


Re: Бременна жена
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 01.04.2005 @ 09:00:17
(Профил | Изпрати бележка)
есето е неповторимо. особено оня момент с гърдите! толкова спомени....но е деликатно, не е за в коментарче:)а месарите? не знаех, че само те заплождат жените. или това е скритата мъжка професия, останала от динозавърски епохи. привет!


Re: Бременна жена
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 01.04.2005 @ 11:09:42
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Хубава творба!
Аз долових и частица носталгия или разочарование за това ,че колкото и удоволствие да донесе жената на един мъж, той никога не може да вкуси истинското блаженство на бременността.


Re: Бременна жена
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 01.04.2005 @ 11:31:42
(Профил | Изпрати бележка)
Наистина ме отвращаваш понякога...
Защо трябва да пишеш толкова пошло за жените ? Ти нямаш ли жена , майка , дъщеря ? Четейки твоите думи не откривам нищо еротично или красиво . Брутално и първично , това е , написано с думички по конец . Мисля , че си много интелигентен човек с огромен комплекс ... Чак ми става мъчно . И защо по дяволите трябваше да рисуваш бременната жена , като поредното парче осквернена плът ?
Сговни ми насроението за часове напред .
А на всичкото отгоре съм бременна и отивам да повръщам !


Re: Бременна жена
от peter_pan на 01.04.2005 @ 21:29:09
(Профил | Изпрати бележка) http://hristoboev.blogspot.com/
Поздравления за текста:)) Сигурен съм, че има жени на този свят, които да го оценят, пред забременяване, забременели и постбременни. Някои твои наблюдения според мен са вярни;)) Разбира се, както казват някои дами тук, сигурно има и други случаи. Ти не си длъжен да ги обхващаш всичките все пак - това е есе или импресия, но не е роман от 500 страници. Ако някой ден напишеш такъв по темата, сигурен съм ще бъдеш и по изчерпателен;)


Re: Бременна жена
от Onix на 01.04.2005 @ 21:44:04
(Профил | Изпрати бележка)
Това го четох още в Дир-а. И тук обаче никой не оцени худ.страна на твоята ода за бременната жена, защото това е именно ода. Ако бях жена, тази ода би ме насърчила смело да забремения без да се плаша, че ще престана да бъда атрактивна и желана. Защото и аз като теб обожавам бременните жени. Обаче, глей какви реакции пак...чак се и разповръщаха разни...
Успех от мен, на прав път си!


Re: Бременна жена
от Ivet (ivon99@abv.bg) на 01.04.2005 @ 23:31:59
(Профил | Изпрати бележка)
Не бях чела подобно нещо.Хареса ми :))
И само нещичко -казвайте ни по-честичко че сме красиви и тогава, когато сме бременни :))
Ние имаме нужда от това и да бъдем харесвани дори когато мислим, че сме грозни в това състояние;)))
Поздрави


Re: Бременна жена
от mariq-desislava на 18.04.2010 @ 13:17:12
(Профил | Изпрати бележка)
.......................................

(това е, защото не знам какво да кажа)