Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 550
ХуЛитери: 5
Всичко: 555

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Boryana
:: migolf
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ дупката 19
раздел: Други ...
автор: sradev

вчера

Укрилен забързвам се в посока на селото на Веселячките. Отвратително! Настъпих сок от ихтиозавър. Кой идиот не си го е изпил?! Разнесе се 183 215 437 годишен, кристализирал смрад! Ах, защо не си намазах обувките с киви? Така се ядосах на себе си, че си ударих шамар. После преместих ченето в другата ръка и си ударих още един. За назидание! Белким ми дойде акъла до главата.

Почиствах ритуално носа с лявата вежда забелязах беленки по езика си. Явно демона Бълбук-шляп искаше да ме овладее чрез заразително изяждане. Бързо трябва да истържа езика с твърд предмет! Нокътя на палеца не е подходящ - острил съм го за рязане на ламарина. Нокътя на кутрето също не може - пригоден е за отваряне на секретни 512 битови ключалки. Аха, свалих си изкуствените челюсти и се почесах с езика по носа. Сега пък носа се обели. Подсилих го с епоксидна смола.

Докато се занимавах с хигиена и наобиколиха ме вампирки: Данка, Анка, Румянка, Янка. Още се приближиха Елона, Милона, Илона. Кръв от моята кръв, плът от моята плът! И веднага забиха зъби в джобовете ми. С тъга наблюдавах как 52,74 надежди и 11,32 мечти, както и няколкото черни пари за бели дни изчезват в техните ненаситни търбухчета. Изпаднах в отчаяние - с какво ще си платя тока за 218 година? А за парното - да не говорим. Пак ще трябва да баем на заем. Ето и колата понакуцва, обувките пропускат, левият чорап има 5-6 дупки по 2 квадратни метра... И отникъде надежда, няма мечти, няма бъдеще, останало само някакво минало несвършено и то в устата на вампирките.... Иде ми да се гръмна. Останал ми е само изпитен пищов. Опитвам - и той заяжда. С невиждащи очи си гледам проскубаните, разръфани джобове... някъде бях скътал душата, а - ето я! Наднича зад една от дупките в чорапа. Къде ще я гоня! Сега е стресната. Важното е, че е цяла! Махнах с ръка и обезпаричен се потътрих по-нататък.

В селото на веселячките тихо. На централния площад вместо хоро, някакъв стар вестник се подмята. Чукам на една врата, Чукам на друга. Нищо. По едно време се отвори някакво прозорче.
- Здравей лельо Херменегилдо, къде ти ги посестримите?
- Заминаха на манифестация. Съвместно с Веселяците я организират! Да се повеселят по случай 1 април.
- Ами то до 1 април има време.
- Организирали сме го за утре. Предварително. Нали ги знаеш колко са весели момичетата, и на вицовете предварително се смеят.
- Ами ти защо не тръгна с тях?
- Гърлото ме боли. Къде ще викам с тях "Съединени сме силни!" Само едно грачене ще излезне.
- Права си. Силни гласове са необходими. То за това сте впергнали и веселяците. Па и културтригери и политици да си вземете. Ама не ти ли е скучно като си останала сама?
- Чета си Сафо, гледам Херкулеска по видиото, слушам Шопен, пея си "Гюлмано, Гюлберо". Па и по нета съм в един сайт "Superman", та се базикам с гостенките.
- Хайде, по живо, по здраво! Дано ти излезне късмета!
- Хайде!

Напускайки селото на Веселячките ми става тъжно. Дори и като ги няма в селото е онова фантастично настроение, което те носят. Къде в някоя шапка, уж небрежно подхвърлена, кьде в едно цвете или стол "неправилно" поставени. Ех, ако бяха тук то картината щеше като в калейдоскоп да се върти. Да, при тях цяла година е празник.

290305
Сладар


Публикувано от aurora на 29.03.2005 @ 08:59:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 18:32:01 часа

добави твой текст
"В дупката 19" | Вход | 8 коментара (20 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В дупката 19
от pisana на 29.03.2005 @ 16:57:22
(Профил | Изпрати бележка)
Вчера, та вчера и в синьо . И как да останеш по дълго там.
Сладъкдар за сетивата си ти.


Re: В дупката 19
от midnight_witch на 29.03.2005 @ 09:14:25
(Профил | Изпрати бележка)
- Чета си Сафо, гледам Херкулеска по видиото, слушам Шопен, пея си "Гюлмано, Гюлберо". Па и по нета съм в един сайт "Superman", та се базикам с гостенките.

Тая култова реплика Славяне ,ти я открадвам. жестоко!!! чудех се какви ще ги бъркам днес и те навестих,а ти както винаги си пълен с рецепти против скука...

поздрав!


Re: В дупката 19
от Marta (marta@all.bg) на 29.03.2005 @ 09:37:21
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
;)))
Ама май няма да манифестираш на първи, а?

Херменегилда - откъде го измисли?


Re: В дупката 19
от Ray (bdoych@abv.bg) на 29.03.2005 @ 10:10:25
(Профил | Изпрати бележка)
Без надежди и без тригери, само с един изпитен пищов... какво ще правиш? :)


Re: В дупката 19
от Layla на 29.03.2005 @ 10:38:44
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
Хе, хе, днес си надвих над мързела и те прочетох, ама си струват тия щуротии дето ги пишеш, определено трябва да те почна отнапред, щото някои неща не са ми ясни така ототзад:)))
Много сладурска приказка, направо си паднах ;)))


Re: В дупката 19
от new-born (blue_cube@abv.bg) на 29.03.2005 @ 11:07:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.peta.org
Дам, важно е душата да е цяла, пък дори и да е в чорапа :-)


Re: В дупката 19
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 29.03.2005 @ 12:49:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Хареса ми приказката! Има живот в нея!
Важното е че го има селото на Веселячките и че там цяла година е празник.А колкото до самите тях, спокойно само да мине манифестацията и ще се върнат , малко търпение :)))


Re: В дупката 19
от miglena (megira@abv.bg) на 29.03.2005 @ 13:38:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... една част от теб винаги си е у дома в селото на Веселячките, струва ми се ;)))