Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 458
ХуЛитери: 4
Всичко: 462

Онлайн сега:
:: Georgina
:: rhymefan
:: Heel
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКлуба на отказващите се от шаха
раздел: Разкази
автор: sradev

Един хубав ден преди кандидат-студентските изпити се оказа, че някой се е отказал от участие в юношеското първенство по шах (после и при друго обстоятелства се запознах и с този "някой", но това е друга история).
Предложиха ми като следващ в ранкинга от Софийският турнир да участвам и реших, че Асеновград е подходящо място, а играта на шах - дейност, за подготовка за изпити. Храна, път и спане - осигурени, информирах писмено родителите, за решението си и се качих във влака със Софийската група. По пътя помогнах и да се пренесат часовниците, които поради броят си порядъчно тежаха.

Още с пристигането един от колегите си изми лицето в мивката, с което окончателно я запуши. После отвори една носна кърпа и започна редовно да я оплюва. За останалите почти нищо не си спомням, но този колега и преди това познавах, а за тези му възможности не се досещах.

Първият кръг ремизирах с бъдещият шампион, който после май нищо по-сериозно не направи в шаха. В този кръг колегата загуби, както и около 1/3 от участниците. Поради което част от участниците изпаднаха в неоправдана еуфория, и не по-малко - в тежка депресия. Колегата се оказа от втората група и започна да надава крясъци в стаята на Софийската група. Когато някой му направи забележка, той отговори, че и в къщи така си вика. И продължи упорито да пълни онази носна кърпа, която беше станала на топка.

Вторият ден повече от половината вече бяха в депресия, поради което на предложението ми да създадем "Клуб на отказващите се от шаха" много се откликнаха с ентусиазъм. Сред тях бяха и доста от спечелилите своите партии. Но колегата беше загубил и втората си партия и виковете му се примесиха с опити да прескочи масата - лежешком от едното легло на другото. Всички тези опити поради неовладяна левитация завършваха с леко разклащане на пружините. Това го вбесяваше.

Следващата сутрин от мен се изпари всякакъв Софийски патриотизъм и помолих ръководителят-съдия да ме премести. Варненци имаха свободно легло и ме приеха радушно. Преместих си торбичката и слезнах до залата за шах. Колегата се оказа бъдещият ми противник. Переспективата за изучаване на връзките между носната му кърпа и 4-тото измерение с което тя неминуемо беше свързана (все пак трети ден пълнене през 5 минути), ме убеди да се предам незабавно. Спестеното време изразходвах заедно с няколко от членовете на клуба в обикаляне на Асеновград и околностите му. Далеч по-здравословно занимание. Хубава природа наоколо.

Следващият ден реших окончателно да приключа своята "професионална" шахматна кариера, което зарадва няколко от моите бъдещи противници, а излишните часовници съдията ми връчи да занеса до София. И от този момент повече не съм играл на шахматен турнир (с едно изключение, но това сериозен турнир не би могло да се нарече, а повече - обществена дейност).

На колегата няма да споменавам името, но и няма да се извинявам за написаното. Нито ще го информирам за това, че неявно го споменавам. Той продължава да е един от малкото хора, които не уважавам. Независимо, че гадост не ми е правил.

ПП Един от членовете на Клуба после май, че станал и гросмайстор, но, както вече казах - не се интересувам от тогава от шах.


200305
Славян Радев




Публикувано от aurora на 22.03.2005 @ 12:48:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.81
Оценки: 11


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 18:33:26 часа

добави твой текст
"Клуба на отказващите се от шаха" | Вход | 4 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Клуба на отказващите се от шаха
от ipsidixit на 22.03.2005 @ 13:20:58
(Профил | Изпрати бележка)
хех, много лесно!!! - с една разходка...
за да обърна гръб, лично ми трябваше... гръб... табекс... така де - таблаекс


Re: Клуба на отказващите се от шаха
от midnight_witch на 22.03.2005 @ 13:19:32
(Профил | Изпрати бележка)
Ето затова не играя шах!Мда.Славяне да джурнем една табла значи,а?


Re: Клуба на отказващите се от шаха
от moeto (moeto@abv.bg) на 22.03.2005 @ 13:02:24
(Профил | Изпрати бележка)
прекъсна ми четивото за
Opus Dei
наистина мръсна работата е това турнирът по шах :)
и ако не се бях зачел преди това нямаше да открия паралели

кой ще е новият шампион?

поздрави :)



Re: Клуба на отказващите се от шаха
от miglena (megira@abv.bg) на 26.03.2005 @ 13:06:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Това е идейно за обмяна на челен опит в Записки по Клубовете на отказалите се от ... и от .... и от .... цял сбИрник може да се издаде ;))))