Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 575
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 577

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Georgina

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÍàòàøà
ðàçäåë: Èçáðàíî ïðîçà
àâòîð: Tiranozavar

Òåëåôîíúò çâúíè. Àêî çâúííå ïîâå÷å îò òðè ïúòè, òðÿáâà äà ñòàíà. Èìàìå óãîâîðêà. Äà íàïðàâÿ òðè êðà÷êè è ïîëîâèíà, îêîëî ìåòúð è 60 ñàíòèìåòðà. Äà ïðîòåãíà äÿñíàòà ñè ðúêà. Äà âäèãíà ñëóøàëêàòà. Äà ÿ ïîñòàâÿ äî óõîòî ñè. Äà ïîåìà äúõ è äà èçðåêà "Äà".
Îò äðóãàòà ñòðàíà å òîé. Òîâà ñúùî å óãîâîðêà. Ïðè ïúðâèÿ çâúí ðúêàòà ìó å â äæîáà è òúðñè òàáàêåðàòà. Íà âòîðèÿ, ïîäïðÿë ñëóøàëêà íà ðàìîòî, òîé îòâàðÿ êóòèÿòà. Ïîòóïâà ôèëòúðà íà öèãàðàòà ñ ïàëåö, ñòàð áåçñìèñëåí íàâèê, è ÷àêà.  òîçè ìîìåíò ìîÿò ãëàñ ñ îòñå÷åíîòî è ñóõî "Äà" å ñòèãíàëî äî íåãî. ×óâàì èçùðàêâàíåòî íà çàïàëêàòà. Îñòàíàëèòå øóìîâå êðàé íåãî. Îáè÷àéíèÿò õàîñ îêîëî âñè÷êè òåëåôîííè êàáèíè â ãðàäà. Âúâ âñåêè ãðàä îêîëî òåëåôîííèòå êàáèíè ñå ÷óâà åäíî è ñúùî æóæåíå. Íî ïúðâî ÷óâàì êàê òîé èçäèøâà äèìà. Ïðåäñòàâÿì ñè íàäïèñà âúðõó öèãàðåíèòå êóòèè, îíåçè ïðåäóïðåæäåíèÿ çà íèêîòèíà. Èñêà ìè ñå äà çàïàëÿ è àç.
Ïúðâîòî äðúïâàíå ìó õàðåñâà. Îñîáåíî, êîãàòî ìè êàçâà, ÷å ùå çàêúñíåå. Íåùî, êîåòî çíàì. Ïðåäñòàâÿì ñè óëèöàòà. Æúëòèòå ñâåòëèíè îò ôàðîâåòå íà êîëèòå, âèñîêèòå ñãðàäè, êîèòî â ìðàêà èçãëåæäàò ñèâè. Ïðîçîðöè, êîèòî ñâåòâàò è èçãàñâàò. Ñÿêàø íÿêîé ïðîáèâà ñ îãúí îò öèãàðà äóïêè â ñèâîòî íàìåòàëî íà íîùòà. Òîâà å ïîåòè÷íî.
Êîãàòî òîé ñå îáàäè ñè ïðåäñòàâÿì âèíàãè òàêèâà íåùà. Êàðòèíè. Êàòî âúâ ôèëì. Ìîæå è êðèìèíàëå. Âñúùíîñò, òî÷íî êðèìèíàëå. Íÿêúäå, çàä úãúëà íà ñúùàòà óëèöà, ãî ÷àêà òàêñè. Çàäíàòà âðàòà å îòâîðåíà è òÿ ïóøè âúòðå. Íÿêîÿ òÿ. Ïðîèçâîëíà òÿ. Âúâ âñåêè ñëó÷àé íå àç. Çàùîòî àç ñúì òóê è òðÿáâà äà âäèãíà òåëåôîíà. Êîãàòî çâúííå òîé. Íå, ÷å òóê çâúíÿò äðóãè.  ìîÿ æèâîò ñúùåñòâóâà ñàìî òîé. È íåãîâèÿò ãëàñ, ïîíÿêîãà è íåãîâîòî òÿëî, äðóã ïúò ïî÷åðêúò ìó. Êîãàòî ìè îñòàâÿ áåëåæêà.
Íå, íå ñòðàäàì. Íèòî ñå ïðèòåñíÿâàì. À ñúùî è òîé. Àç ñúì êîíñòàíòíà. Åäíà æåíà, êîÿòî ñåäè âêúùè, â íàøèÿ îáù äîì, èìà ñè òåëåôîí, òåëåâèçîð, ðàäèî, èìà ñúñåäè, èìà ñïîìåíè, èìà ìëàäîñò, îòìèíàëà, èìà âñè÷êî, êîåòî é å íåîáõîäèìî. Äàæå ñè èìà åäèí òîé, êîéòî çâúíè. Âñÿêà âå÷åð, ïðåç âå÷åð èëè â ñåäìèöàòà ïî âåäíúæ. Òîé å êàòî ãðàôèê. Êàòî ðåäîâåí öèêúë, êàçâà Íàòàøà. Òÿ å íàøà ïðèÿòåëêà. Àëêîõîëè÷êà. Ðóñêèíÿ. Èìà ëè òðåçâè ðóñêèíè?! Ðèòîðè÷åí âúïðîñ. Íàòàøà íå çâúíè. Òÿ èäâà. Êîãàòî òîé å òóê èëè êîãàòî ãî íÿìà. Íàòàøà ñ ðàçâàëåíèòå çúáè, êàçâà òîé. Íàòàøà å ñèìïàòÿãà, ïðåñòàíè, êàçâàì àç.
Âñúùíîñò, Íàòàøà å åäèíñòâåíàòà ïðè÷èíà âñå îùå äà ãîâîðèì. Çàùîòî òÿ å æèâà çà ðàçëèêà îò òåá, êàçâà òîé. Çàùîòî òè õàðåñâàò ïèÿíè æåíè, ìó îòâðúùàì. Çàùîòî íÿìàø íèêàêâî ÷óâñòâî çà õóìîð, ïðîäúëæàâà òîé. È àç ìëúêâàì. Íå, çàùîòî íÿìàì ÷óâñòâî çà õóìîð. Êîãàòî Íàòàøà å òóê, ñå ñìåÿ. Òÿ ìå ðàçñìèâà. Íå ìîãà äà ñå ñïðà. Âèäÿ ëè ÿ, ïîäïðÿëà ñå íà ðàìêàòà íà âðàòàòà, ñ îíàçè ÷àíòà íà 105 ãîäèíè, ñ îíåçè îáóâêè ñ èçêðèâåíèòå òîêîâå, ñ ãðèì, êîéòî íåïðåñòàííî å ðàçìàçàí, ïðèõâàì. Íàòàøà å èìàëà ñðåùà, Íàòàøà å ðàçî÷àðîâàíà. Îò Èãîð, îò Èâàí, îò Ñåðüîæà. Îò âñè÷êè ìúæå íà ñâåòà. Íàòàøà ñ ðàç÷îðëåíàòà êîñà, ñêúñàíè ÷îðàïè, ëåêî çàëèòàùà êúì áàíÿòà. Íàòàøà, êîÿòî íå ìîæå äà ñå ïîçíàå â îãëåäàëîòî. Íàòàøà, êîÿòî ñÿäà øóìíî íà ñòîëà, âàäè ñ òðåïåðåùè ïðúñòè öèãàðà, ãëåäà ëåêî ðàçñåÿíî, äðúïâà íåðâíî è îáèêíîâåíî êàçâà "È". "È" êàòî èñòîðèÿ, êîÿòî òðÿáâà äà ïðîäúëæè. "È" çàïî÷âà îòíîâî. Ñ ïîðåäíàòà ïîðöèÿ Èâàí, Èãîð, Ñåðüîæà. È àç, ñ ìîåòî "è" îò èñòîðèÿ, êîÿòî íå ñúùåñòâóâà, ÿ ñëóøàì. "È" ñè ãè ïðåäñòàâÿì. Íåéíèÿò Èâàí îò 1983 ãîäèíà, ïîñëå äðóãèÿò îò 1984 ãîäèíà, ïðåäè òîâà Ñåðüîæà, êîéòî ÿ çàðÿçà ïðåç 82-ðà, äâà ìåñåöà ñëåä îíçè óæàñåí îêòîìâðè ñ òðè îïèòà çà ñàìîóáèéñòâî, Èãîð. Èãîð, êîéòî áå ãîëÿìàòà ìè ëþáîâ, ïîìíèø ëè?! Òîâà å òÿ. Ïèòà ìå äàëè ïîìíÿ. Íå ïîìíÿ, îòãîâàðÿì. "È" òîãàâà äà òè ðàçêàæà. "È" Íàòàøà ðàçêàçâà. Êîãàòî òîé å òóê, ñëóøà "è" òîé.
Êîãàòî òÿ å òóê, êîãàòî è òîé å òóê, àç ñòàâàì, âàäÿ ïåïåëíèêà, îòâàðÿì áàðà, âàäÿ áóòèëêèòå. Ïèòàì ãè êàêâî ùå ïèÿò. Òîé óèñêè, òÿ ñúùîòî. Êàêâîòî "è" äà ïèå òîé, "è" òÿ ïèå ñúùîòî. Ìèñëÿ, ÷å íå é ïóêà êàêâî å òî. Çà ðàçëèêà îò íåãî. Ïîñëå âàäÿ ëåäà. Ïîñëå ñå îïèòâàì äà ðàçäåëÿ êóá÷åòàòà. Ïîñëå ïóñêàì âúðõó ðúöåòå ñè òîïëà âîäà. Ìðàçÿ ëåä, ìðàçÿ óèñêè. Ìðàçÿ ïèÿíàòà Íàòàøà, è íåãî. Êîãàòî ñè å âêúùè. Íî òîâà ñå ñëó÷âà ðÿäêî. Áúäè áëàãîäàðíà, êàçâà Íàòàøà. Ïîíå èìàø åäèí, íàëè? Íàòàøà ñå ñìåå.  òîçè ãðàä äàëè èìà çúáîëåêàðè, ñå ÷óäÿ. È ÿ ñëóøàì. Êîãàòî ñå íàïèå, òÿ ïðîñòî çàñïèâà. Êàêòî ñè ñåäè íà ñòîëà. Ãîâîðè çà íåãî, çà òåçè, êîèòî èçáðîèõ, ïîíÿêîãà ïëà÷å, äðóã ïúò íå èñêà è ñ ìúêà óñïÿâà äà èçáåãíå ñúëçèòå, ñëåä òîâà ïðîñòî ãëàâàòà é êëþìâà íà åäíà ñòðàíà. È Íàòàøà ñå óíàñÿ. Ìîæå äà ñòîè òàêà, âöåïåíåíà, öÿëî äåíîíîùèå. Ñåäíàëà ñðåùó ìåí. Çàñïàëà Íàòàøà å êðîòêà. Ñèãóðíî ãè ñúíóâà. Îíåçè òðèìàòà. Çà êîèòî ñòàíà äóìà. Êàê èì áÿõà èìåíàòà. Âñè÷êè èìåíà íà ðóñêè çâó÷àò åäíàêâî. Îñîáåíî îò óñòàòà íà ïèÿíà æåíà.
Íå, ÷å íåãîâîòî èìå å îñîáåíî. Èìà ëè çíà÷åíèå êàê ñå êàçâà òîé, êîãàòî ãî íÿìà. Èìà ëè çíà÷åíèå êàê ãî íàðè÷àì, êîãàòî íå ìè ëèïñâà. Íàòàøà áè êàçàëà çà òîâà, ÷å å ñòðàííî. Íå áè ïîâÿðâàëà, ìîæå áè. Ðóñêèíèòå íåïðåêúñíàòî ãîâîðÿò çà ëþáîâ. Ëþáîâ ïî âðåìå íà Âòîðàòà ñâåòîâíà âîéíà, íà ôðîíòà, ëþáîâ ïî âðåìå íà Ïúðâàòà ñâåòîâíà âîéíà, â îêîïèòå. Ëþáîâ ñðåùó ùèêîâåòå, ñðåùó òàíêîâåòå, ëþáîâ ñðåùó äâåñòà ãðàìà "Ñòîëè÷íàÿ", ëþáîâ â ëàãåðèòå íà ñìúðòòà, ëþáîâ - ïî âúçìîæíîñò íàâñÿêúäå. Äàæå ñè èìàò òàêîâà èìå. Çà æåíà. Ëþáîâ Êðóïñêàÿ. Íå. Òàçè áåøå Íàäåæäà. Ðóñíàöèòå ñà åäèíñòâåíèòå õîðà íà ñâåòà, êîèòî ìîãàò äà îïîðî÷àò âñÿêà äóìà. Íàäåæäà, Ëþáîâ ñëåä ïúðâèòå 30 ãîäèíè ñå ïðåâðúùàò â íåùî êàòî íàøàòà ïèÿíà Íàòàøà. Íàøà, çàùîòî å ìîÿ, à è íåãîâà. Íàòàøà å åäèíñòâåíîòî, êîåòî âñå îùå íè ñâúðçâà. Ìîÿò ìîñò êúì ñâåòà. Íåãîâèÿò êúì ìåí. Àêî ìîÿò æèâîò áå ðóñêè ôèëì, ìîñòúò îòäàâíà äà å âçðèâåí. Îò íåìöè.
Ñú÷èíÿâàì ñè. Êàêâî äðóãî îñòàâà. Íå íà ìåí. Âúîáùå. Îñòàâà äà ãî ÷àêàì. Äà çâúííå. Äà ìè ïèøå. Äà ëåãíå äî ìåí. È äà ñïè. Òèõî. Ìîæå áè òîé å åäèíñòâåíèÿò ìúæ âúâ âñåëåíàòà, êîéòî íèêîãà íå õúðêà. Íå, ÷å ñúì ñïàëà äî âñè÷êè. È íå, ÷å èìàì ïîíÿòèå äàëè âúâ âñåëåíàòà èìà òàêúâ âèä. Äðóã ïîäîáåí. Êîéòî âñåëåíñêèòå æåíè äà íàðè÷àò ìúæå è îáðàòíîòî. Íå å èíòåðåñíî êàêâî èìà â êðàÿ íà òîçè ñâÿò. Àêî ñå çàìèñëÿ è ìîÿò íå å ÷àê òîëêîâà èíòåðåñåí. À è íåãîâèÿò ñúùî.
Êàêòî âå÷å êàçàõ. Íà òðåòèÿ çâúí òðÿáâà äà ñòàíà. Ïî-òî÷íî íà òðåòîòî èçâúíÿâàíå. È äà èçìèíà òåçè ñòî è 60 ñàíòèìåòðà, êîèòî íè äåëÿò. Íå, êîèòî íè ñúáèðàò. Êîèòî íè äúðæàò êàòî çàëîæíèöè. Òîé îò åäíàòà ñòðàíà ñ òåçè äîñàäíè öèãàðè, àç îò äðóãàòà, êúäåòî âñåêè ìîìåíò ìîæå äà ñå ïîÿâè Íàòàøà.
È äà âëåòè ñúñ Ñåðüîæà, Èãîð, Èâàí.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 13.03.2004 @ 02:17:21 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Èçáðàíî ïðîçà

» Ìàòåðèàëè îò
   Tiranozavar

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.30
Îöåíêè: 23


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 21:12:37 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå êîìåíòèðà òîâà ïðîèçâåäåíèå.