Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 655
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 661

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: diogen
:: Marisiema
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑìèñúë
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: lady_dreamer

Âðåìåòî ëåòåøå. Òîé î÷àêâàøå íåùî. Îò äåñåò ìèíóòè íåðâíî ñòúïâàøå îò êðàê íà êðàê è ñ áåçïîêîéñòâî ñå îçúðòàøå.
Ïîãëåíà ÷àñîâíèêà ñè. Âäèãíà ãëàâà è ïîãëåäúò ìó îñòàíà ïðèêîâàí â åäèí ÷îâåê, êîéòî ìó êàçà íåùî ñúñ çíàöè. Òîé êèìíà åäâà çàáåëåæèìî è ïðåêîñè óëèöàòà, ñëåä êîåòî ñâúðíà â åäíà ïðåñå÷êà è çà ìîìåíò ñå èçãóáè â òúìíèíàòà. Ñÿíêàòà ìó ïðîïúëçÿ êúì êðàÿ íà òúìíàòà óëè÷êà, êúäåòî åäíà óëè÷íà ëàìïà åäâà ìúæäóêàøå. Ïîÿâè ñå äðóãà ñÿíêà - äðåáíà è ïðåãúðáåíà. Òÿ ñãðàá÷è íåãîâàòà ñÿíêà è ãî ïîâåäå ïðåç ñëîæåí ëàáèðèíò îò òúìíè, òåñíè è ìðúñíè óëè÷êè. Ïîñëå ñåíêèòå íà äâàìàòà ïðîïúëçÿõà ìúë÷àëèâî êúì åäíà ñòåíà è ïðîáÿãíàõà êðàäåøêîì ïî íåÿ. Ãúðáàâèÿò óðîä ãî ãíåòåøå, çàùîòî îò íåãî ñå ðàçíàñÿøå íåïîíîñèìà ñìðàä, íî òîé ïðîäúëæàâàøå äà ãî ñëåäâà, çàùîòî ðúêàòà ìó áåøå çäðàâî çàêëåùåíà ìåæäó çàãðóáåëèòå ìó ìðúñíè ïðúñòè. Ãúðáàâèÿò ãî ïîâåäå êúì åäíà ïîëóðàçðóøåíà ñãðàäà è òîé ñå çàðàäâà ïðè ìèñúëòà, ÷å òîâà å ìÿñòîòî, íî ãúðáàâèÿò âíåçàïíî ñâúðíà îòíîâî â åäíà çàïóñòÿëà òúìíà óëè÷êà, íàâåäå ñå, áåç äà èçïóñêà ðúêàòà ìó è îòâîðè íÿêàêúâ ìðúñåí êàïàê, êîéòî òîé íå áå çàáåëÿçàë. Òîé ïîíå÷è äà çàïðîòåñòèðà, íî ãúðáàâèÿò âåäíàãà îòãàòíà íàìåðåíèÿòà ìó, ïîãëåäíà ãî ñâèðåïî è ìó íàïðàâè çíàê äà ìúë÷è. Òîé âåäíàãà ñå îòêàçà îò íàìåðåíèÿòà ñè è ïðîäúëæè ïîêîðíî äà ñëåäâà ãúðáàâèÿ, êîéòî ñëåçå â êàíàëèçàöèîííàòà øàõòà. Òóê âîíåøå íà ãíèëà, ðàçâàëåíà õðàíà èëè îòïàäúöè îò õðàíà, âîäàòà áåøå òúìíî-çåëåíà, à ñòåíèòå áÿõà ïîêðèòè ñúñ çåëåíà ñëóç. Íèñêèÿò ñâîä íà øàõòàòà ãè ïðèíóäè äà ñå íàâåäàò è ãúðáàâèÿò ãî ïîâåäå ïðåç ëàáèðèíò îò êîðèäîðè. Ñìðàäòà íàðàñòâàøå. Òîé ñáúð÷è íîñ îò íåäîâîëñòâî è ïîíå÷è äà èçòðúãíå ðúêàòà ñè îò òàçè íà ãúðáàâèÿ, íî ãúðáàâèÿò îòíîâî ïðåäóñåòè è âïè èçêðèâåíèòå ñè ïðúñòè â ïëúòòà ìó òàêà, ÷å ãî çàáîëÿ è òîé îòïóñíà ðúêàòà ñè, îò÷àÿí îò áåçñèëèåòî ñè.
Âíåçàïíî ïðåä òÿõ èçíèêíà ãîëÿìà æåëÿçíà âðàòà. Ãúðáàâèÿò ïî÷óêà òèõî â íÿêàêúâ òàêò è îò äðóãàòà ñòðàíà íà âðàòàòà íÿêîé ñå ðàçäâèæè.  ñëåäâàùèÿ ìîìåíò ñå ÷ó òðàêàíåòî íà ðåçåòî è âðòàòà ñå îòêðåõíà. "Ïàðîëà", êàçà åäèí ñòðîã ïðèãëóøåí ãëàñ. Ãúðáàâèÿò ñìîòîëåâè íåùî, êîåòî òîé íå ìîæà äà ðàçáåðå è âðàòàòà ñå îòâîðè áúðçî. Ãúðáàâèÿò âëåçå è ãî èçäúðïà ðÿçêî íàâúòðå, òàêà ÷å òîé åäâà íå ñå ñïúíà â æåëåçíèÿ ïðàã è âåäíàãà ñëåä òîâà âðàòàòà ñå çàòâîðè ñëåä òÿõ. Íàìèðàõà ñå â øèðîêî, ñëàáî îñâåòåíî ïîìåùåíèå. Ãúðáàâèÿò ãî ïîâåäå êúì íèñêèÿ îòâîð íà îòñðåùíàòà ñòðàíà è ãî çàâëà÷è ñëåä ñåáå ñè â òåñåí òóíåë, â êðàÿ íà êîéòî åäâà ìúæäóêàøå ñâåòëèíà.
Ïðîëàçèõà ïðåç òóíåëà è âíåçàïíî, â êðàÿ ìó, ãúðáàâèÿò ñå èçìúêíà îò íåãî, îáúðíà ñå, ñãðàá÷è ãî ñ äðóãàòà ñè ðúêà è ãî èçòåãëè êàòî òðóï.  ñëåäâàùèÿ ìîìåíò áëåäàòà ñâåòëèíà íà åäíà ëàìïà îãðÿ ëèöåòî ìó è çàñëåïè ïðèâèêíàëèòå ìó íà òúìíèíàòà î÷è è òîé çàïðèìèæà. "Òîé ëè å?" çàïèòà íå÷èé ïëúòåí äðåçãàâ ãëàñ. Ãúðáàâèÿò êèìíà. "Ïóñíè ãî".  ñúùèÿ ìèã òîé ñå ñòðîïîëè íà çåìÿòà. "Ïðèáëèæè ñå". Òîé íå ïîìðúäíà îò áîëêà. "Ïðèáëèæè ñå", ïîâòîðè ãëàñúò. Òîé ñå íàäèãíà è íàïðàâè íÿêîëêî êðà÷êè ïî ïîñîêà íà ãëàñà. "Îùå". Òîé ïðèñòúïè è âèäÿ ñâèðåïîòî ëèöå íà áîñà. Ãúñòèòå ìó âåæäè ñå ñïóñêàõà ñòðîãî íàä î÷èòå, íèñêîòî ìó ÷åëî ãîâîðåøå çà òåñíîãúðäèå, óñòíèòå ìó áÿõà ñòèñíàòè â çíàê íà ñòðîãîñò, à íà ëÿâàòà ìó áóçà ñå ïðîòî÷âàøå îò âåæäàòà äî âðàòà îãðîìåí áåëåã, îñòàâåí îò íîæ. Ïðè òàçè ãëåäêà òîé ñå ðàçòðåïåðà îò óæàñ. "Ðàçïðîñòðàíÿâàø ñëóõà, ÷å èñêàø äà ñå ïðèñúåäèíèø êúì íàñ". Òîé êèìíà â çíàê íà ñúãëàñèå. "Êàêâà å ïðè÷èíàòà äà èñêàø äà ñëåçåø â ñâåòà íà ïðåñòúïíîñòòà?" Ñëåä íÿêîëêîñåêóíäíî ìúë÷àíèå òîé ñå ïðåñòðàøè äà ïðîãîâîðè: " ñâåòà íà âèñîêèòå òåõíîëîãèè íèùî íÿìà ñìèñúë - ñàìî ïàðèòå..." "Àêî òúðñèø ñìèñúë, íÿìà äà ãî íàìåðèø òóê.  ìîÿ ñâÿò íÿìà ñìèñúë. Èìà ñàìî çàïîâåäè. Ìîèòå çàïîâåäè."
Áîñúò íàïðàâè çíàê è íå÷èÿ ðúêà ãî ãðàáíà è ãî ïîíåñå îáðàòíî ïî òóíåëà. Òîçè ïúò îáà÷å âúðâÿõà ïî-äúëãî. Òîé áåøå îáúðêàí, íî ìó ñå ñòîðè, ÷å çàâèõà ïî íÿêàêâî ðàçêëîíåíèå. Âíåçàïíî ôèãóðàòà íà âîäà÷à ìó èç÷åçíà è òîé óñåòè êàê ñúùàòà ðúêà ãî ñãðàá÷è è â ñëåäâàùèÿ ìèã òîé îñúçíà, ÷å ïàäà. Ïîãëåäíà íàäîëó è âèäÿ îæèâåíà óëèöà, ïî êîÿòî õâúð÷àõà àâòîìîáèëè, äà ñå óâåëè÷àâà ñòðåìèòåëíî ïðåä ïîãëåäà ìó...
Íà ñóòðèíòà â ïîðåäíàòà íîâèíàðñêà åìèñèÿ ñúîáùèõà çà ïîðåäíîòî íåîáÿñíèìî ñàìîóáèéñòâî...


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 16.03.2005 @ 09:17:44 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   lady_dreamer

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 17:25:24 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ñìèñúë" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.