Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 975
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 980

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: p12a28n
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà00:00
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Zimed

Ïðåäè äà òè êàæà êàê ñå ñúáðàõìå òðÿáâà äà çíàåø åäíî. Êîãàòà áÿõìå çàåäíî ñ íåÿ èìàõìå åäèí îáè÷àé, òàêà äà ñå êàæå. Âèíàãè, êàêâîòî è ùåøå äà ñòàâà, íåçàâèñèìî êúäå ñè ,êàêâî ïðàâèø, ìîæåø ëè, íå ìîæåø ëè, âèíàãè ñè ïðîçâúíÿâàõìå òî÷íî â 00:00 ÷àñà ïîëóíîù íà GSM-èòå.
Íÿêàê ñè ñ òîâà ñèìâîëè÷íî ñè ïîêàçâàõìå, ÷å íèêîãà íå ñïèðàìå äà ìèñëèì åäèí çà äðóã. À çàùî â 00:00 ëè? Ìè, íå çíàì. Èäåÿòà çà òîçè ÷àñ äîéäå ñïîíòàííî è îò äâàìà íè. Ïúê è àç, êàêòî è òÿ ñìå íîùíè ïòèöè è âèíàãè ñìå îáè÷àëè íîùòà ïî íÿêàêúâ ñòðàíåí, íåîáÿñíèì íà÷èí.
Òàêà, âå÷å çíàåéêè òîâà ìîãà äà òè êàæà, ÷å äâå ïîðåäíè íîùè, íà 12 è 13, òî÷íî â 00:00 ÷àñà íÿêîé ìè ïðîçâúíÿ íà GSM-à îò íåïîçíàò òåëåôîí. Çâúííà è âåäíàãà çàòâîðè. Òî÷íî êàêòî ïðàâèõìå ïðåäè ñ íåÿ. Å, êàçâàì òè, ïúðâàòà íîù, êàêòî áÿõ ñòðàøíî óìîðåí, íå ñúì ìèãíàë. Ïðåç öÿëîòî âðåìå ìèñëåõ çà òîâà îáàæäàíå. Ïîñòîÿííî ñå ïèòàõ òÿ ëè å, íå å ëè. Ïðåç âòîðàòà íîù, íà 13, áÿõ íà åé òîëêîâà äà è îòãîâîðÿ, íî çíàåõ ëè. Àìè àêî íå áåøå òÿ, àêî å áèë íÿêîé äðóã ñúñ ñòðàííî ÷óâñòâî çà õóìîð. Êàêâî ùåøå äà ñè ïîìèñëè àêî è áÿõ çâúííàë è ñå îêàæåøå, ÷å íå å áèëà òÿ.
È òîãàâà íà ñëåäâàùèÿ äåí ÿ âèäÿõ. Çà ïúðâè ïúò îò ðàçäÿëàòà íè ÿ âèäÿõ â ñóïåðìàðêåòà. Áåøå ñàìà. Èçãëåæäàøå ñïîêîéíà, íî ñ îòïóñíàòè âñè÷êèòå ÷åðòè íà ëèöåòî ñè, ñïîêîéñòâèåòî è íÿêàê ñè ãðàíè÷åøå ñ òúãà. Íå çíàì. Ìîæå áè ïîðàäè ôàêòà, ÷å àç ñàìèÿ áÿõ òúæåí òîãàâà, ïðåïèñâàõ ñúùîòî è íà íåÿ. Íî äúëáî÷èíàòà â î÷èòå è ãîâîðåøå çà ñàìîòà, çà îò÷àÿíèå, çà ìúðòâè êîïíåæè. Ñúñðåäîòî÷åíà è ñàìîâãëúáåíà, êàêòî âèíàãè ïðåäè, òÿ áåøå èçêëþ÷èëà çàîáèêàëÿùèÿ ÿ ñâÿò îò ñúçíàíèåòî ñè. Íîñåøå åñåííèÿ ñè øàë, íà îïàäàëè ëèñòà, êîéòî àç è áÿõ ïîäàðèë. Êàê ñàìî ïîäõîæäàøå íà êåñòåíÿâàòà è êîñà è íà êàôåâèòå è î÷è. È òàêà çàòâîðåíà â óþòà íà òîïëèÿ ñè øàë è íà ëþáèìàòà ñè áåæîâà øàïêà, òÿ áåøå èçöÿëî ïîòîïåíà â ìèñëè. Áåøå ïðåëåñòíà.
Ñïðÿëà ïðåä ùàíäà çà ïàðôþìè, òÿ äúðæåøå â ðúöå "Øàíåë 5". Ñåòèõ ñå, ÷å âåäíúæ áÿõ îáåùàë äà è ãî êóïÿ. Òàêà è íå îäúðæàõ íà îáåùàíèåòî ñè. Íåî÷àêâàíàòà íè ðàçäÿëà ïðîìåíè âñè÷êè ïëàíîâå. Àêî èìàõ âòîðè øàíñ ùÿõ äà îäúðæà íà âñè÷êèòå ñè îáåùàíèÿ. Ñàìî àêî….
Ñúðöåòî ìè çàãîâîðè è êàçâàøå, ÷å òðÿáâà äà äåéñòâàì. Òðÿáâàøå äà íàïðàâÿ íåùî, íî êàêâî. Ïîãëåäíàõ ÷àñîâíèêà ñè. Áåøå 11:57. ×àñúò ñàì ìè ïîäñêàçà êàêâî äà ñòîðÿ, íî òðÿáâàøå äà ñúì áúðç. Èìàøå ðèñê è àêî ñå îêàæåøå, ÷å áúðêàì ùåøå äà ñòàíå ìíîãî ñêîíôóçíî, íî áÿõ ðåøåí. Îãëåäàõ ñå çà ìàãàçèí çà öâåòÿ. Íàìèðàõ ñå â ñóïåðìàðêåò è âñå íÿêúäå òðÿáâàøå äà èìà. Çàòè÷àõ ñå, îãëåæäàéêè íàâñÿêúäå îêîëî ñåáå ñè. Ñïðÿõ åäíà ñëóæèòåëêà â ñóïåðà è ÿ ïîïèòàõ çà öâåòàðñêè ìàãàçèí. Òÿ ìå îïúòè è àç ïîáúðçàõ íàòàì. Âðåìåòî ìè èçòè÷àøå. Âå÷å ñòèãíàë, ïîïèòàõ ìàãàçèíåðêàòà çà åäíî òî÷íî îïðåäåëåíî öâåòå. Òÿ ñå î÷óäè, ÷å òúðñÿ èìåííî íåãî, çàùîòî òî íå áåøå ìíîãî êðàñèâî, íî íà ìåí ìè òðÿáâàøå ïîâå÷å îò âñè÷êèòå öâåòÿ â ìàãàçèíà. Ñëàâà áîãó èìàõà ãî. Òÿ ìå ïîïèòà èñêàì ëè äà ãî îâèÿò â áóêåò. Êàçàõ "Íå" è ãî ãðàáíàõ îò ðúöåòå è, õâúðÿéêè â ñúùîòî âðåìå ïàðèòå íà ìàñè÷êàòà ïðåä íåÿ. Îñòàâèõ è 1 ëåâ áàêøèø. Íèùî. Âñå ïàê Ñâ. Âàëåíòèí å. Íåêà ñå ðàäâà.
Ñëåä òîâà ñå âúðíàõ òàì êúäåòî áÿõ îñòàâèë Íàÿ. Òÿ âñå îùå ñòîåøå ïðåä ïàðôþìèòå è ïðîäúëæàâàøå äà ðàçãëåæäà "Øàíåë 5". Ïîãëåäíàõ ÷àñîâíèêà ñè. Áåøå ñòàíàëî 11:59. Áðåé, áèë ñúì áúðç. Ñåãà îñòàâàøå äà èç÷àêàì è äà áúäà òî÷åí, çà äà íå ïðîïóñíà åäèíñòâåíèÿ ñè øàíñ. Èçâàäèõ GSM-à ñè, íàãëàñèõ ãî òàêà, ÷å äà íå èçïèñâà íîìåðúò ìè, êîãàòî òúðñÿ íÿêîãî, íàáðàõ íåéíèÿ íîìåð, íàäÿâàéêè ñå äà ñè å âçåëà ìîáèëíèÿ, è ïðèòàéõ äúõ â î÷àêâàíå. Îùå íå áÿõ íàòèñíàë äà ÿ èçáèðà, çàùîòî ùÿõ äà è ïðîçâúíÿ òî÷íî â 12:00, êàêòî ïðàâèõìå ïðåäè, ñ åäèíñòâåíàòà ðàçëèêà, ÷å ñåãà áåøå îáÿä, à íå ïîëóíîù. È åòî ìîìåíòúò íàñòúïè. Äâåòå ñòðåëêè ñå ñëÿõà â åäíî è àç íàòèñíàõ áóòîíà. Îò äðóãàòà ñòðàíà ñå ÷ó çâúí. Ìèëàòà ìè, ìàëêî ñå ïîñòðåñíà. Ïîáúðçà äà îñòàâè ïàðôþìà íà ðàôòà è áðúêíà â ÷àíòàòà ñè. Âå÷å áÿõ ñïðÿë äà çâúíÿ. È êîãàòî òÿ èçâàäè GSM-à ñå âöåïåíè íà ìÿñòî. Áåøå âèäÿëà òî÷íèÿ ÷àñ íà íåïðèåòîòî ñúîáùåíèå è òîâà âåäíàãà ÿ íàâÿ íà ìèñúëòà êîé ÿ òúðñè è çàùî ÿ òúðñè. Çà íÿêîëêî ñåêóíäè ñå âçèðàøå íåïîäâèæíî â GSM-à, íî ñå îïîìíè íà âðåìå è çàïî÷íà äà íàáèðà íå÷èé íîìåð. Ñåãà íà ñâîé ðåä ìîÿò GSM ïðîçâúíÿ. Ïîãëåäíàõ äèñïëåÿ. Íå áåøå çàêúñíÿëà. Íà âõîäÿùîòî ïîâèêâàíå ïèøåøå, ÷å ÷àñúò âñå îùå áåøå 12:00. Å âå÷å áÿõ ñèãóðåí, ÷å å áèëà òÿ. Òîëêîâà ìíîãî ñå çàðàäâàõ, íî âñå îùå èìàøå êàêâî äà ñå íàïðàâè. ×óâàéêè çâúíåíåòî Íàÿ íàäèãíà ãëàâà, çà äà âèäè ÷èé GSM çâúíè. Ìîìåíòúò çà äåéñòâèå íàñòúï. Òðúãíàõ êúì íåÿ, äúðæåéêè öâåòåòî ïðåä ñåáå ñè. Îãëåæäàéêè ñå â ïðîíñòðàíñòâîòî, ïîãëåäúò è ñå çàñå÷å ñ ìîÿ è êîãàòî òÿ îñúçíà âèäÿíîòî çàìðúçíà íà ìÿñòî. Áåøå êàòî îáêîâàíà îò ëåä ÷åðâåíà ðîçà. Ãëåäàøå ìå ñ íåâÿðâàùè î÷è êàê ñå ïðèáëèæàâàì êúì íåÿ, áåç äà îòðîíè íè åäíà äóìà. Íå áåøå èçêëþ÷èëà GSM-à ñè è òîé ïðîäúëæàâàøå äà ìå íàáèðà, à â îòãîâîð ìîÿò íå ñïèðàøå äà çâúíè.
- Çíàåø ëè êàê íàðè÷àò òîâà öâåòå?- âå÷å çàñòàíàë ïðåä íåÿ çàïî÷íàõ àç- Íàðè÷àò ãî "öâåòåòî íà íîùòà". Òàêà, çàùîòî òî ðàçêðèâà èñòèíñêàòà ñè êðàñîòà ñàìî â 00:00 ÷àñà ïîëóíîù.
Äèñïëåÿò íà GSM-à ìè ïîñòîÿííî ìèãàøå. Ïîêàçâàøå "Âõîäÿùî ïîâèêâàíå â 12:00" è ìå êàðàøå äà âÿðâàì, ÷å âðåìåòî áåøå ñïðÿëî òî÷íî â òîçè ÷àñ. Íå ñïèðàéêè äà çâúíè, òåëåôîíúò ìè çàïî÷âàøå äà áóäè ëþáîïèòñòâî è âñè÷êè îêîëî íàñ íè çàãëåæäàõà. À òÿ ìå ãëåäàøå ïðàâî â î÷èòå, áåç äà ìèãà, áåç äîðè äà äèøà. Áÿõ çàïëåíåí îò ïîãëåäúò è.
- Çíàåø ëè îùå êàê ìó âèêàò íà òîâà öâåòå?- ïðîäúëæèõ àç- Âèêàò ìó îùå "öâåòåòî íà âàìïèðèòå" ïî ñúùèòå ïðè÷èíè. Ïîçâîëè ìè çà âòîðè ïúò äà áúäà âàìïèðà â æèâîòà òè è äà èçïèÿ ëþáîâòà ó òåá, àêî òÿ âå÷å íå å ïðåñúõíàëà.
GSM-úò â ðúêàòà ìè ñå ñêúñâàøå îò çâúíåíå, íî íèå íå ìó îáðúùàõìå âíèìàíèå, äàæå íå ãî è ÷óâàõìå. Â îíàçè ìèíóòà áÿõìå ñàìî àç è òÿ è íèùî äðóãî. Çà ìåí ñúùåñòâóâàøå òîãàâà ñàìî Íàÿ.
Òðÿáâàøå è èçâåñòíî âðåìå, äîêàòî îñìèñëè êàçàíîòî îò ìåí. Ñòîÿõ òàì è ÷àêàõ ñàìî îòãîâîð. È òîãàâà GSM-úò ìè çàìëúêíà. Âå÷å ñâèêíàë ñúñ çâúíåíåòî ìó, ñå ïîñòðåñíàõ êîãàòî òî ñïðÿ. Ïîãëåäíàõ äèñïëåÿ. Òÿ áåøå ñïðÿëà äà ìå íàáèðà. Êîãàòî âúðíàõ ïîãëåä êúì íåÿ, òÿ áåøå ñâåëà ãëàâà è ãëàñåøå GSM-à ñè â ÷àíòàòà. Íå çíàåõ êàêâî ñòàâà. Íåùî ñáúðêàõ ëè, çàùî ìå ïðåíåáðåãâàøå. Íå çíàåõ êàê äà ðåàãèðàì. Óïëàøèõ ñå. Çà ïúðâè ïúò â æèâîòà ñè ñå ñòðàõóâàõ òàêà. Òúêìî êîãàòî ùÿõ äà êàæà "Íàÿ, êàê…" òÿ âäèãíà ëèöå êúì ìåí. Íà íåãî áåøå èçãðÿëà óñìèâêà. Íåéíàòà óñìèâêà, åäèíñòâåíà, íåïîâòîðèìà, ñïàñèòåëíà óñìèâêà, êîÿòî íà ìèãà ìå èçáàâè îò ñòðàõîâåòå ìè. Òÿ ïðîòåãíà ðúêà è ïðèå öâåòåòî.
- Ëþáîâòà ìè êúì òåá íèêîãà íå ùå ïðåñúõíå. Òè, ìîå íîùíî ÷óäîâèùå, çíàé åäíî, â òâîÿòà êðàñàâèöà âèíàãè ùå èçâèðà ëþáîâ è òè ìîæåø äà ïèåø îò íåÿ äîêàòî íå ñå íàñèòèø.
- Íèêîãà íå ùå ñå íàñèòÿ!- êàçàõ àç ïðåç ñúëçè, ïðåãðúùàéêè ÿ ñ öÿëîòî ñè ñúùåñòâî- Íèêîãà!
Ìèñëÿ, ÷å ñòîÿõìå òàêà ïðåãúðíàòè ÷àñîâå íàðåä. Ìàé ñòàíà 00:00 ïîñðåäíîù. Êîãàòî íàé- íàêðàÿ ñå ïóñíàõìå, ïîãëåäíàõ êúì ïàðôþìèòå, âçåõ "Øàíåë 5" è êàçàõ:
- Âèäÿõ, ÷å ãî ðàçãëåæäàøå.
- Äà. Íàïîìíè ìè çà åäíî îáåùàíèå, êîåòî âåäíúæ ìè áåøå äàë.
Àç ñå óñìèõíàõ, ïîäàäîõ è ïàðôþìà, òÿ ñ íåäîóìÿâàù ïîãëåä ãî ïðèå è òîãàâà è êàçàõ:
- Å, ÷åñòèò Ñâ. Âàëåíòèí!

Zimed


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 13.03.2005 @ 23:04:10 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Zimed

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.42
Îöåíêè: 7


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 10:19:30 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"00:00" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (8 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: 00:00
îò elve_jounie_marry íà 14.03.2005 @ 12:32:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñëàäêî! Íå ñà ñå ñâàðøèëè ðîìàíòè÷íèòå ìúæå! Áëàãîäàðÿ çà óäîâîëñòâèåòî äà òå ÷åòà!

  • Re: 00:00 îò Zimed íà 14.03.2005 @ 13:45:43
    • Re: 00:00 îò elve_jounie_marry íà 14.03.2005 @ 16:24:14

Re: 00:00
îò Ray (bdoych@abv.bg) íà 14.03.2005 @ 13:47:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñ åäèí ìåñåö, 4 ìèíóòè è 10 ñåêóíäè çàêúñíåíèå :))
Õàðåñà ìè, êàêâî äà ñå ïðàâè, êàòî îáè÷àì òàêèâà ñàíòèìåíòàëíè èñòîðèè :))

  • Re: 00:00 îò Zimed íà 14.03.2005 @ 13:51:25

Re: 00:00
îò Marina_Morska íà 14.03.2005 @ 23:59:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å òîâà íàèñòèíà å íåùî ïðèÿòíî çà ÷åòåíå :) Ðàäâàì ñå ÷å èìà âñå ïîâå÷å õîðà äà ñå çàíèìàâàò ñ ïèñàíå íà òàêèâà ñëàäêè òåêñò÷åòà. Çèìåä, íàèñòèíà ñúì ùàñòëèâà ÷å ïîçíàâàì ÷îâåê êàòî òåá è ÷åñòíî êàçàíî íå çíàì êàê ãè èçìèñëÿø òàêèâà ñòðàõîòíè èñòîðèèêè, íî ïðîäúëæàâàè â ñúùèÿ äóõ. Ïîäêðåïÿì òå ÷îâå÷å ;)

  • Re: 00:00 îò Zimed íà 16.03.2005 @ 17:12:23
    • Re: 00:00 îò Marina_Morska íà 19.03.2005 @ 18:18:56