Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 846
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 850

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÎïèò 2
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: ndod

Ñúáóäèõ ñå ãëåäàéêè òàâàíà. Ðúêàòà íà ìîìè÷åòî äî ìåí òåæåøå íà ãúðäèòå ìè è ñèãóðíî çàðàäè òîâà ñå ñåïíàõ â ñúíÿ. Ãëåäàõ ñúùèÿò áÿë òàâàí êîéòî å â ïî÷òè âñÿêà êúùà ïî ñâåòà. Áåëîòà îáãúðíàëà ïîãëåäà è ïåðèôåðèÿòà ìè, à ïîä íåÿ ìúðñîòèÿòà íà äâà ÷îâåøêè æèâîòà.
Íå ÿ ïîçíàâàõ, äàæå íåçíàåõ èìåòî é. Ïðåäèøíàòà âå÷åð ìè ñå ñòîðè ÷å â î÷èòå è âèäÿõ áëÿñúêà íà íåùî îòäàâíà èçãóáåíî è é ñå íàõâúðëèõ ñ öåëÿòà åíåðãèÿ îñòàíàëà ñëåä ïîñëåäíàòà áóòèëêà. Íå ïîìíÿ êàêâî ñòàíà, ïåòíîòî â ñúçíàíèåòî ìè áåøå áÿëî êàòî òàâàíà ñàìî îíçè ïàðåù ïîãëåä ìå ïðåñëåäâà ïðåç öÿëàòà íîù. Çà ïîðåäåí ïúò ñå õâúðëèõ â ïðåãðúäêèòå íà íå÷èé æèâîò è ñå îïèòàõ äà ñïàñÿ ñâîÿ èçâúðòàéêè äåéñòâèòåëíîñòà, äàëè ñàì äàëè çàåäíî ñ àëêîõîëà è òîâà íå ïîìíÿ. Çíàåõ ÷å â òåçè î÷è è â òàçè óñìèâêà ñ êîÿòî ñå ëþáèõ öÿëà íîù íÿìàøå íèùî îáùî ñ îíåçè, òúðñåíèòå. Âúïðåêè âñè÷êî ñå ïîäëúãàõ è íàïðàâèõ îòíîâî ãëóïîñòà çà êîÿòî ñå ìðàçÿ ñ äíè.
Èçìúêíàõ ñå òèõî îò ëåãëîòî, âçåõ äðåõèòå è îòèäîõ â êóõíÿòà çà äà ñå îáåëåêà è èç÷åçíà îò òóê, çà çàòðèÿ ñïîìåíà íÿêúäå ïî ïúòÿ êúì ñïèðêàòà íà ìåòðîòî. Èñêàøå ìè ñå ùîì èçëåçíà íàâúí ëåäåíèÿ âÿòúð äà èçòðúãíå ñïîìåíà ãëîæäåùèÿò ñúçíàíèåòî ìè ñïîìåí êàðàéêè ãî äà ñå ðàçêúñâà ìåæäó äâà ïàðàëåëíè ñâÿòà íà äåéñòâèòåëíîñò è óòîïèÿ, íà åæåäíåâèå è ìå÷òè.
Íàâëÿêàõ äðåõèòå ñè íàáúðçî, îáóõ îáâêèòå è âñå îùå íåçàêîï÷àí ñå èçíèçàõ îò àïàðòàìåíòà ñ áàâíà è ðàçñåÿíà êðà÷êà. Îòèâàõ îò åäíî óáåæèùå â äðóãî, íàïóñêàõ åäèíèÿ áóíêåð çà äà ñå ïðèáåðà â äðóãèÿ, äà ñå ñêðèÿ è îòíîâî äà çà÷àêàì ìå÷òàòà äà ñå ñëåå ñ äåèñòâèòåëíîñòà. Òðóäíî çà ïðåäñòâàâÿíå íî ïîíå âúçìîæíî.
Âðåìåòî íàâúí áåøå õóáàâî, ìðàçÿ ðàííîòî ñòàâàíå , íî â ñëó÷àÿ ìè ïîäåéñòâà äîáðå. Îòïóñíàõà ìå òèøèíàòà íà ãðàäà, ïðàçíèòå óëèöè è õèëÿäèòå ïðîçîðöè âïåðèëè î÷è â ìåí, êðèåéêè çàä ñåáå ñè äåñåòêè ñúäáè.
Áÿõ íà 24 ãîäèíè. Âúçðàñò êîÿòî ìíîãî îòõîðàòà ïðèåìàò çà ïðåõîäíà, âúçðàñò â êîÿòî ÷îâåê òðÿáâà âå÷å äà å çàâúðøèë îáðàçîâàíèåòî ñè, äà å íàìåðèë ïîäõîäÿùàòà ðàáîòà è äà òúðñè ëþáèìèÿ ÷îâåê äî ñåáå ñè. Àç íå áÿõ. Íå áÿõ ïîñòèãíàë äàæå ïúðâàòà ñòúïêà îò òåçè óñëîâèÿ. Áÿõ òðúãíàë îò çàä íàïðåä è åñòåñòâåíî âñè÷êî ñå îáúðêâàøå îùå â ïúðâèòå äíè íà íîâîçàïî÷íàòîòî ïðîêëþ÷åíèå. ßâíî ñúì ðàçâàëåí. Ãîëåìèÿ ïðîâàë áåøå ÷å íàìåðèõ ÷îâåêà êîéòî äà å äî ìåí, òîé ïîèñêà ñèãóðíîñòà íà ðàáîòåùèÿ ÷îâåê à àç ìó ïðåäëîæèõ ñàìî áîõåìñòâîòî íà çàãóáåíàòà äóøà ïîòîïåíà â ñòðàñò è ãîðÿùà ïî íåãî. Íå ñå ïîëó÷è, ñåãà çíàì ÷å è íÿìàøå äà ñå ïîëó÷è. Êàêòî íÿìà äà ñå ïîëó÷è ñ êîéòî è äà å äðóã ñðåùíàò íÿêîãà ïî ïúòÿ ìè. ßâíî óòîïèÿòà çà ÷îâåê êàòî òåá, ÷îâåê æåëàåù íå ñàìî ïîñòèæåíèÿòà è àìáèöèèòå òè íÿìàøå äà ñå îêàæå èñòèíñêà.
Âúðâÿõ ïî óëèöàòà çàáèë íîñ â çåìÿòà îïèòâàù ñå çà ïîðåäåí ïúò äà ïðåâúçìîãíå áîëêèòå â ñòîìàõà îò ñïîìåí çà íåùî îáè÷àíî è èçáÿãàëî. Ñâèõ íàëÿâî ïî ïúðâàòà ïðÿêà, ñëúíåòî ñå îáëåùè â î÷èòå ìè êàòî ïðåäèçâèêà ñèëíà áîëêà â ãëàâàòà, ñòóäà èç÷åçíà è åäíà ñàìîòíà, ãëóõà ïñóâíÿ ñå èçñòðåëÿ îò óñòàòà. Òàêà ëè å ñ âñè÷êî îêîëî íàñ ? Ñâèâàø â ëÿâî, çàáîëÿòà òå ãëàâà, ñòóäà èç÷åçâà è íàêðàÿ ïñóâíÿòà îñòàâà íà åçèêà òè ãîòîâà äà áúäå çàïðàòåíà êúì ïúðâîèçòî÷íèêà? Åäâà ëè...
Âõîäà íà ìåòðîòî çèíà ñëåä îùå äåñåòèíà ìåòðà ïðåä ìåí. Ïîãúëíà ìå è ïðåç õðàíîïðîâîäà ìó ïúòóâàõ êúì âêúùè. Ãëåäàõ âÿëî ïðåç ïðîçîðåöà îáëåãíàë ñå íà âðàòàòà, çà ïîðåäåí ïúò âèæäàõ ñãðàäèòå íà êîéòî ñå âúçõèùàâàõ è íå ìèñëåõ. Áÿõ îñòàâèë î÷èòå ìè äà ïúòóâàò ïðåç âåêîâåòå, äà âëèçàò â õîðñêèòå êúùè, äà êðàäàò îò ùàñòèåòî èì è ïîñëå êàòî ïîñëóøíî ïàëå äà äîíåñàò âïå÷àòëåíèÿòà ñè ñúðöåòî. Òî ñå õðàíåøå ñ ùàñòèåòî, èçÿæäàøå âñåêè ùàñòëèâ ïîäàðåí îò ìó îò ìåí ìîìåíò è áåøå ïîñëóøíî, äî ìèãà â êîéòî õðàíàòà íå ñïèðàøå, ïðàçíîòàòà ãî îáãðúùàøå ñ ëåïêàâèòå ñè ìúãëèâè ðúöå è ãî îñòàâÿøå äà óìèðà. Áàâíî â ñòðàõîòíà àãîíèÿ îò ñïîìåíè.
Ñåïíàõ ñå îò ðàçãîâîðà äî ìåíå, ïîãëåäíàõ õîðàòà è ïàê çàâúðòÿõ ãëàâà êúì ïðîçîðåöà. Âëàêà ñëèçàÿøå îò ïîâúðõíîñòà è ñå ãìóðêàøå â ïîäçåìèÿòà íà ãðàäà.  òîçè ïðîìåæäóòúê êîãàòî çàâúðòÿõ ãëàâàòà ñè íåùî ìå ïàðíà ïî ÷åëîòî, åäíî àäñêè ïîçíàòî íåùî, ïàê áëÿñúêà íà îíåçè î÷è îò ñíîùè. Íå áÿõà òå, íå áÿõà è äðóãèòå êîéòî òúðñåõ. Áÿõà 2 çåëåíè î÷è ïîä áðèòîí ÷åðíà êúäðàâà êîñà. Ñåäÿõà è ìå íàáëþäàâàõà îò äðóãèÿ êðàé íà âàãîíà. Íåçíàì çàùî, çàðàäè ÷îðëàâàòà ìè êîñà, çàðàäè ñìåøíèÿ êîæóõ èëè çàðàäè ÷åðâåíèòå ìè, àëêîõîëíè î÷è. Íåçíàì. Çàãëåäàõ ñè, ïîìèñëèõ ñè äàæå äà îòèäà è äà èì êàæà ÷å òå íå âèæäàò òîâà êîåòî ñåäè ïðåä òÿõ, ÷å åäèíñòâåíîòî êîåòî ìîãàò äà ïîëó÷àò å åäèí áÿë òàâàí íà ñóòðèíòà, íî ìè ñå ñòîðè áåçñìèñëåíî. Íèùî ïîâå÷å îò íàïðàçíî èçðàçõîäâàíî âðåìå ñ öåë äà íàïðàâèø æèâîòà è íà îùå íÿêîé äðóã ÷åðåí êàòî òâîÿ. Ñàìî çà äà ìó ïîêàæåø êîëêî áåçìåðíà å áîëêàòà è òúãàòà êîÿòî ìîæåø äà ìó ïðè÷èíèø. Äîñòà ñàäèñòè÷íî. Íå ñúì ñàäèñò. Íî òåçè î÷è ìå äúðïàõà êúì ñåáå ñè, íå ìîæåõ äà óñòîÿ è êîãàòî òðúãíàõ êúì òÿõ òå èç÷åçíàõà. Ìåòðîòî áåøå íà ñïèðêà, ìîìè÷åòî áåøå ñëåçíàëî. Âúçäúõíàõ è ñå áðúêíàõ çà öèãàðà, äâå ìîì÷åòà ìå ïîãëåäíàõà ñòðàííî ñëåä êàòî ÿ ñëîæèõ â óñòàòà ìè è òðúãíàõ äà ñå ðîâÿ çà çàïàëêà.  ìåòðîòî ñìå âñå ïàê, òóê íå ñå ïóøè. Íà íÿêîé ìåñòà èìà çàáðàíè êîéòî òè âñå îùå íå ìîæåø äà íàðóøèø.
Âëàêà îòíîâî èçëåçíà îò òóíåëà, è àç ñå îòëåñíàõ ïàê ïðåç ïðîçîðåöà.îïèâàõ ñå íàé-ïîñëå äà äîñú÷èíÿ îíîâà ñòèõîòâîðåíèå ÷èéòî ïúðâè äâà ðåäà ñå âúðòÿò âå÷å âòîðà ãîäèíà â ãëàâàòà ìè

Áèëåò åäíîïîñî÷åí
áèëåò êúì íîâè ñòðàíè...

Àìè àêî òåçè î÷è áÿõà èçãóáåíèòå, àìè àêî áÿõà äàæå ïî-äîáðè îò òÿõ, àêî òîâà áåøå åäèí îò îíåçè ìîìåíòè êîéòî íè ñå ïðåäîñòàâÿò è íèå íå òðÿáâà äà ãè èçïóñêàìå. Èçëèçà ÷å ïàê ñúì áèë ãëóïàêà ÷å íå å îòèøúë äà êàæå ïîíå åäíî çäðàñòè. Ñòðàõà çà ñàìèÿò ñåáå ñè ìå ñïðÿ äà íàïðàâÿ íåùî ñ ìîæå áè ñìèñúë è áúäåùå.
Ìîÿòà ñïèðêà äîéäå, ñëåçíàõ îò âàãîíà, ñ áúðçà êðà÷êà êà÷èõ ñòúëáèòå è ñëåä 2-3 ìèíóòè îòêëþ÷âàõ âå÷å âðàòàòà íà àïàðòàìåíòà. Íà îáåæèùåòî. Áÿõ ñ ÿñíàòà ìèñúë â ãëàâàòà ÷å îòêëþ÷âàì âðàòàòà íà ïúëíàòà èçîëàöèÿ ïðîäúëæàâàùà ñ äíè, íÿìàøå äà èçëèçàì íèêúäå, íÿìàøå äà ñå âèæäàì ñ íèêîãî ñàìî çà äà ìîãà äà ñåäÿ íà äèâàíà â ñòàÿòà è äà ÷îâúðêàì ñ êëå÷àê çà çúáè ðàíàòà â ãúðäèòå ìè. Ùÿõ äà ñå ñàìîáè÷óâàì êàòî èçâàäÿ ÷óñòâàòà è ãè çàïðàòÿ ñ ñòðàøíà ñèëà ñðåùó ñïîìåíèòå è äà ãëåäàì êàê äâåòå ñå ñëèâàò â åäíî, îáðúùàò ñå ñðåùó ìåí è èçïèâàò âñÿêà êàïêà çäðàâ ðàçóì â îáðàçóâàëàòà ñå îðãèÿ íà áîëêàòà â ñúçíàíèåòî ìè. Ùÿõ äà ãëåäàì êàê ìèíàëîòî èçÿæäà áúäåùåòî, êàê íàñòîÿùåòî ñå ïðåâðúùà ñàìî â ïåðèîä íà áåçñèëèå, íèùî ïîâå÷å îò áóôåð çà óòåõà ìåæäó íåîñúùåñòâåíè ìå÷òè è ïðîïàäíàëè ïëàíîâå.
Ñëåä äåí èëè äâà îòíîâî çàïî÷íàõ äà ãðàäÿ ïÿñú÷íèòå êóëè. Õâàùàõ ñå çà âñÿêà äóìè÷êà êîÿòî ìîæåøå äà å ñèãíàë çà íåùî ïðåäñòîÿùî. Ñåäÿõ íà ïëàæà íà óòåõàòà è ñòðîÿõ. Ñòðîÿõ è ÷àêàõ ãëåäàéêè áóðÿòà â îêåàíà íà æèâîòà îíçè ïîâåé íà âÿòúðà êîéòî äà äîíåñå ïàôþìà íà íÿêîãî ñåäÿù íà äðóãèÿ êðàé íà ïëàæà è àç äà òðúãíà êúì íåãî. Äà ïðåãàçÿ ñîáñòâåíèòå ñè êóëè è äà ñåäíà äî íåãî çà äà ìó ïîìîãíà äà ïîñòðîé ñâîéòå. Ùÿõ äà ãî ãëåäàì êàê ñå ðàäâà èçâåñòíî âðåìå âèæäàéêè êàê êóëèòå ïðèåìàò ôîðìà, öâÿò è çâóê, à ïîñëå ñ ëèöå èçïúíåíî ñ èçâèíåíèå è äèñòàíöèÿ âäèãà êðàê, ïðåãàçâà ãè è èç÷åçâà â âîäèòå íà áåçêðàéíèÿ îêåàí. Ïîñëå ùå ñòàíà áàâíî, ùå ïðåæäàïàì ñ áîñè êðàêà ïðåç òèõèòå ïîòîöè îò ñúëçè òå÷àùè ïðåç ïÿñúêà è ùå ñå îòïðàâÿ êúì ïîðåäíèÿ áÿë òàâàí è ïîðåäíèÿ áëÿñúê â íå÷èè î÷è.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 08.03.2005 @ 06:17:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   ndod

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 21:18:36 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Îïèò 2" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.