Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 459
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 460

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÎïèò 1
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: ndod

Áåøå êúì 20:00, ìîæå è ìàëêî ïî-êúñíî äà å áèëî. Íàâúí îòäàâíà âå÷å ñå áåøå ñòúìíèëî. Íåáåòî çà ïðúâ ïúò îò ñåäìèöè íàñàì áåøå ÷èñòî è çâåäèòå áëåñòÿõà íÿêúäå äàëå÷å íàä íàñ â áåçîáëà÷íàòà, ëåäåíî ñòóäåíà âå÷åð.
Äâàìàòà ñåäÿõìå â ñòàÿòà ìè, ñàìè. Âêúùè íÿìàøå íèêîé, âñè÷êè áÿõà èçëåçíàëè äà ñå âåñåëÿò ïî çàâåäåíèÿòà. Ñåäÿõìå â òúìíàòà ñòàÿ è ãëåäàõìå êàìèíàòà êàê ãîðè è õâúðëÿ òàíöóâàùè æúëòè îòåíúöè âúðõó ïîäà. Ïóêàíåòî îò èçãîðåëèòå äúðâà îòåêâàøå ìåæäó ÷åòèðèòå ñòåíè è ñúçäàâàøå àòíîñôåðàòà íà îòäàâíà çàáðàâåíèÿ è íàïóñíàò äîì. Ñòàÿòà ìè òîãàâà íå ïðåäëàãàøå óäîáñòâàòà, íî èìàøå îíçè ÷àð íà ñòóäåíòñêàòà ñâîáîäà æåâååù âå÷å ñàìî â ñïîìåíèòå ìè è îñòàâàù íåäîñòèæèì. Ìåáåëèðîâêàòà áåøå ñúâñìå ñïàðòàíñêà - ñòîë, ìàñà, ëåãëî, ñòàð, ïðîÿäåí îò äúðâîÿäèòå ãàðäåðîá íà ÷èéîòî ëàâèöè ñåäÿõà ìàëêîòî äðåõè ìîå ïðèòåæàíèå, äèâàí ïîñòàâåí ñðåùó êàìèíàòà è 2 ïðîçîðåöà ãëåäàùè ïðàâî êúì íåáåòî. Òîãàâà áÿõ ñïîêîåí, íèùî äðóãî íå ìè òðÿáâàøå, èìàõ âñè÷êî íóæíî çà äà îöåëåÿ è ïðåæèâåÿ äíèòå.
Äâå ïîëóèçñúõíàëè öâåòÿ ñåäÿõà íà ãàðäåðîáà è ñúçäàâàõà ÷óñòâîòî çà ïðèðîäà ëèïñâàùî ìè â ãîëåìè äîçè â ìîìåíòèòå êîãàòî íå èçëèçàõ îò âêúùè ñ ñåäìèöè. Èìàõà ñè èìåíà, äîðè è ìóçèêà èì ïóñêàõ ñàìî è ñàìî äà ìîãà äà ãè íàêàðàì äà èçêàðàì îùå åäèí äåí â òÿõíàòà êîìïàíèÿ.
Êàìèíàòà áå ïî-ñêîðî ïå÷êà èçïîëçâàíà îò æèâååùèòå ïðåäè 100ã â àïàðòàìåíòà çà îòîïëÿâàíå íî âúðøåùà ÷óäåñíàòà ðàáîòà äà ñúçäàâà àòíîñôåðà äîòè è íåçàïàëåíà, îñòàâåíà ñòóäåíà â úãúëà ñàìî äà íàïîìíÿ çà äðóãè åïîõè îò ñìÿõ è îáè÷.
Ñ òåá áÿõìå ñåäíàëè íà ìàñàñòà. Òè ñåäåøå ñ ãðúá êúì ïðîçîðåöà ãëåäàéêè ñúñðåäîòî÷åíî ñâåùà è ñè èãðàåøå ñ ïëàìú÷åòî ñ åäíà îò êëå÷êèòå êîéòî àç îò÷îïëèõ îò ñòîëà ìè.
Íå ñè áÿõìå êàçàëè íèùî îò êàêòî äîéäå, ïðîñòî ñåäÿõìå â òúìíîòî è ñå íàñëàæäàâàõìå íà òèøèíàòà èëè ïî-ñêîðî òúðñåõìå îïîðàòà íà òúìíèíàòà è ãëóõîòàòà íà óëèöàòà çà äà çàïî÷íåì äà ãîâîðèì. Áåøå îáëå÷åíà ñ äåáåëèÿ ñèí ïîëîâåð êîéòî íîñåøå ïðåç íàé-ñòóäåíèòå äíè ïðåç çèìàòà è òúíúê ñèâ ïàíòàëîí ïàçåù ïî-ñêîðî ãîëîòàòà íà òÿëîòî òè îòêîëêîòî òîïëèíàòà òè îò ñòóäà íàâúí. Êîñàòà òè áåøå ñòåãíàòà â êîê êàêòî îáèêíîâåííî à ïîä÷åðòàíèòå ñ ÷åðåí ìîëèâ çåëåíè î÷è áëåñòÿõà îò ñâåùà è ìå îìàãüîñâàõà äà ãè ãëåäàì êàêòî â õèïíîçà âå÷å 2-ðè ÷àñ îòêàêòî ñåäåøå ñðåùó ìåí.
Àç áÿõ ñ òèïè÷íàòà ìè äîìàøíà óíèôîðìà - äúíêè è áÿëà ôàíåëêà, íåîáðúñíàò êàêòî âèíàãè ñ ÷îðëàâà êîñà, âñå åäíî áÿõ 6 ãîäèøåí õëàïàê ïðèáðàë ñå òîêó ùî âêúùè è ÷àêàù ìàéêà ìó äà ìó ñå ñêàðà çà íîâàòà ñèíèíà íà êîëÿíîòî. Íî òÿ ìúë÷åøå. Ìúë÷åøå è ÿ áåøå ñòðàõ äà çàïî÷íå çàùîòî çíàåøå ÷å ùå êàæå è ÷óå íåùà îò êîéòî áîëè, îò êîéòî ñòðàñòà ñå ñúáóæäà è îò êîéòî ñïîìåíèòå ïî÷âàò äà ïàðÿò â êîðåìà.
Çàïîçíàõìå ñå ïðåäè ãîäèíè â ñúùàòà ñòóäåíà íîù. Áÿõìå íÿêúäå â öåíòúðà íà Ñîôèÿ ãîòâåéêè ñå ñ ïðèÿòåëèòå çà ïîðåäíàòà ùóðà è áåçêîíòðîëíà íîù. Ïîÿâàòà ñå îò òúìíèíàòà è êîìàïíèÿòà çàìëúêíà, ñúñðåäîòî÷è ñå âúðõó òîâà êîåòî ñå ïðèáëèæàâà êúì íåñ è ñå êîíöåíòðèðà âúðõó òîâà äàëè ðåàëíîñòà ñå èçêðèâÿâà è íè ïîäíàñÿ íà âñå îùå òðåçâåíè ãëàâè ñúí êîéòî òðóäíî ìîæåì äà ïðåãëúòíåì èëè ñè÷êî òîâà áåøå ïîðåäíèÿ áóòàôîðåí ìèðàæ èçïëóâàë îò åäèí îò òúìíèòå ïîäëåçè íà ãðàäà. Äîéäå êúì ìåí è ìè ïîäàäå ñòóäåíà, ìàëêà, íåæíà ðúêà, êàçà ñè èìåòî êîåòî àç ïóñíàõ ïîêðàé óøèòå ñè ïî íàâèê è ñëåä âúïðîñà "êúäå ùå õîäèì" çà÷àêà ñ èðîíèÿ â óñìèâêàòà ñè ãëóïîâàòîòî ìè îêóïèòâàíå è îòãîâîðà ìè.
Âñå îùå íå âÿðâàì ÷å ñè èñòèíñêè ÷îâåê, äîðè è êàòî ñåäèø òóê ïðåä ìåí, äîêàòî ãëåäàì î÷èòå òè íå ñïèðàì äà ñè ìèñëÿ ÷å ñè ïëîä íà ìîÿòà ïðåïúëíåíà ñ èëþçèè è óòîïèè ôàíòàçèÿ. Íî òè ñè èñòèíñêà, èñòèíñêà êàêòî è â äíèòå ïîñëåäâàëè ñëåä òàçè ñðåùà, ìåñåöèòå íà ðàçãîâîðè è ãëúòêèòå êàôå èçïèòè ïðåç äåñåòêèòå íè ñðåùè.
Òîãàâà íå èñêàõ äà òå èìàì. Èñêàõ äà ïðèòåæàìà è îìàãüîñàì ñúçíàíèåòî òè ñàìî çà äà ìîãà àç äà ñúì åäíñòâåíèÿ êîéòî ñå íàñëàæäàâà íà ãëàñà è äâèæåíèÿòà òè, äà ñúì òîçè êîéòî ñïîäåëÿ íàé-ãîëåìèòå òè áîëêè è ñå ðàäâà çàåäíî ñ òåá íà ïîñòèãíàòèòå óñïåõè ïðåç òåçè ãîäèíè. Íå âÿðâàõ ÷å ìîæå äà èìà îíàçè áëèçîñò ìåæäó íàñ òàêà êîïíÿíà ïðåç âñè÷êîòî âðåìå îò òåá, áåøå ìå ñòðàõ äà òå äîïóñíà ïî-áëèçî îò ïðèÿòåëñòâîòî, áåøå ìå ñòðàõ îò áóðÿòà êîÿòî ùå ñå ðàçðàçè è èçãîðåëèòå ìå÷òè, æåëàíèÿ è îáåùàíèÿ ïîñëåäâàëè ñëåä íåÿ.
À òè ìå æåëàåøå. Èñêàøå óñòíèòå ìè õèëÿäè âå÷åðè, ìå÷òàåøå çà íåæíîñòà íà ìúæêàòà ìè ðúêà è òúðñåøå îïîðàòà íà äóìèòå ìè â òðóäíîñòèòå. Ïîëó÷àâàøå ÿ, íî íå ïîëó÷è ÷àñòòà îò ìåí çà êîÿòî ñå áîðè ïðåç ñëåäâàùèòå íÿêîëêî ãîäèíè. Íå áÿõ ãîòîâ, íå èñêàõ äà ñúì ãîòîâ äà äàì îíçè äåòàéë îò ñåáå ñè êîéòî ùåøå äà ìè ïîñëóæè äà òå èìàì íå çà äåí èëè ñåäìèöà àìè çà öÿë æèâîò, çà åäíà åïîõà ïðèãîòâèëà ñå â ïîäñúçíàíèåòî ìè äà ïîñëåäâà ñëåä ïúðâàòà ëàñêà. Íå èñêàõ äà ðàçâàëÿì ñúãðàäåíèÿ èäåàë è ìóçàòà äàâàùà ìè ñèëèòå çà áúäåùåòî, îïîðàòà íà ðàçáèðàíåòî è ëþáîâòà êúì åäèíñòâåíîòî.
Ñëåä íÿêîëêî ìåñåöà çàìèíàõ îò Ñîôèÿ, èçáÿãàõ ïî-ñêîðî.
Äîðè è ñåãà êîãàòî ñåäèø ñðåùó ìåí ìå å ñòðàõ äà ïîãàëÿ ðúêàòà òè çà äà íå èç÷åçíåø îòíîâî, äà ñå èçïàðèø â âúçäóõà çàåäíî ñ äèìà îò öèãàðàòà ìè è äà íå ìîãà äà òå íàìåðÿ ñ ãîäèíè â âåòðîâåòå íîñåùè ñàìî ñïîìåíà çà òåá.
Ñòàíàõ îò ñòîëà ñè è ñ íåðâíè 2-3 êðà÷êè ñå ïðèáëèæèõ êúì ïðîçîðåöà, çàñòàíàõ ñ ãðúá êúì òåá è ñå ïîäïðÿõ ñå íà ïåðâàçà çàãëåäàë çâåçäèòå.
Ëèïñâàøå ìè. - äóìèòå ñå îòðîíèõà îò óñòíèòå êîéòî åäâàì óñïÿõ äà îòëåïÿ
Ñàìî ñå óñìèõíà, óñåùàõ óñìèâêàòà ìàêàð è äà ñåäÿõ ñ ãðúá êúì òåá, óñåùàõ ÿ äà ïàðè â òúìíèíàòà íà ñòàÿòà.
Íå âÿðâàõ ÷å ùå äîéäåø. Ìèñëåõ ÷å íåùî ùå ðàçðóøè ìå÷òàòà è ùå òå ñïðå. Âÿðâàõ, ÷å âå÷å íå èñêàø äà äîéäåø, íàëîæèõ ñè äà çàáðàâÿ âñè÷êî ñâúðçàíî ñ òåá ñàìî çà äà íå ïðåäèçâèêàì ñúäáàòà ñ áåãëà, ìàëêà ìèñúë çà òåá. À òå ñúíóâàõ. Ïî÷òè âñÿêà íîù òè ëåæåøå äî ìåí, ãàëåøå ìå è ñúñ ñúùàòà óñìèâêà îò îíçè ïúðâè ïúò êîãàòî ñå çàïîçíàõìå ÷àêàøå äà äîéäå óòðîòî çà äà ìå ñúáóäè ÷àñîâíèêà è òè äà èç÷åçíåø. Ñ÷óïèõ ÷àñîâíèêà ñàìî çà äà ìîæå ñúíÿò äà ñå ïðåâúðíå â ðåàëíîñò èëè àêî íå óñïåå, òî äà ìîãà äà ïîëåæà ïîíå îùå íÿêîëêî ÷àñà â ïðåãðúäêèòå òè. Íå ïîìîãíà. Íå ïîìîãíàõà è äåñåòêèòå ïðàçíè øèøåòà çàïðàòåíè ñ îìðàçà êúì ñåáå ñè â ñòåíàòà. Òè áåøå çàåëà öÿëîòî ìè ñúçíàíèå. Ïðîäúëæàâàõ äà æèâåÿ ñàìî ñ ìèñúëòà, ÷å íÿêîé äåí ùå ñå âúðíà è ùå ïîïðàâÿ âñè÷êî îò òàì îò êúäåòî çàïî÷íà. Îò îíàçè âå÷åð â êîÿòî ñå ïîÿâè.
Áÿõ îáúðêàíà. Íåçíàåõ êàêâî èñêàø îò ìåí, íåçíàåõ êàê äà òå íàêàðàì äà ãî ïîèñêàø è ìå áåøå ñòðàõ ÷å ùå ñå ïîëó÷è êàêòî ïîñëåäíèÿ ïúò - òè ïðîñòî èç÷åçíà è äîðè íå êàçà êúäå îòèâàø. Ñëåä íÿêîëêî ìåñåöà ñå ïîÿâè îòíîâî, íî íå áåøå ñúùèÿ. Âèäÿõìå ñå åäèí ïúò è ïàê èç÷åçíà. Òîãàâà äîðè íå ìå ïîãëåäíà â î÷èòå êîãàòî ãîâîðåõìå. Âèíàãè ñè ãè îáîæàâàë. Èçïàøèõ ñå. Íå óñïÿõìå äà áúäåì ïîíå çà íÿêîëêî ÷àñà çàåäíî. À è òè áåøå òîçè ñ êîãîòî ãîâîðåõ ïðåç íîùèòå, è òè áåøå ñúùî òîçè êîéòî ìå ïàçåøå îìðàçàòà è áîëêàòà ïðåç äíèòå. Íî òå íÿìàøå. Áåøå ñå ïðåâúðíàë â ñúùàòà óòîïèÿ, êîÿòî ñúì àç çà òåá. À ñåãà ñè èñòèíñêè. Äîéäîõ òóê ñàìî çà åäíî, èñêàõ äà òè ïðèçíàÿ âñè÷êî îíîâà êîåòî òè ñè áèë è ùå áúäåø çà ìåí è äà ïîèñêàì ñåãà òóê çà ïîñëåäíî îíàçè ïðåãðúäêà êàðàùà ìå äà ñå áóäÿ óñìèõíàòà.
 ñòàÿòà ñòàíà îùå ïî-òèõî è ñòóäåíî. Äúðâàòà áÿõà âå÷å èçãîðåëè, à ïàðíîòî óìèøëåíî ñïðÿíî. Òðÿáâàøå äà îòèäà äà äîíåñà íîâè, íåùî ñúâñåì ðóòèííî, ïðàâåíî õèëÿäè ïúòè, à íå ìîæåõ. Ïðîñòî ñòîÿõ íà îáëåãàíò íà ïåðâàçà è ÷àêàõ. ×àêàõ ñòóäà äà íè îáãúðíå, äà íè íàêàðà äà ñå îáúðíåìå åäèí êúì äðóã è ñàìî ìîìåíòà íà òàçè áëèçîñò äà íè ñòîïëè. Áåøå àïñóðäíî äà ÷àêàì òî÷íî òîâà.
 ãëàâàòà ìè íàõëóõà äîáðå ïðèêðèòè è çàòðóïàíè ñïîìåíè îò ìèíàëî ñ íàðî÷íî íåèçêàçàíè äóìè è ïðîèãðàíè ìîìåíòè. Ðàçìèíàâàõìå ñå ïîñòîÿííî è àç, ãëóïàêúò íå ñå ïðåñòðàøèõ äà ñïîäåëÿ ÷óñòâàòà è êîíåæèòå êîéòî èìàõ. Íà ìîìåíòè áÿõ áåçíàäåæäíî ùàñòëèâ ñ íÿêîÿ ìîìåíòà ëþáîâ, â ñëåäâàùèÿ - èçëúãàí, îìúðñåí è îòõâúðëåí. Îòíîâî ñòàâàõ íà êðàêà è ñå õâúðëÿõ äà òúðñÿ òåá â íå÷èè ÷óæäè î÷è. Åôåêòà áåøå ñúùèÿ - ùàñòèå çà ìîìåíò, áîëêà è òúãà çà ïîñëåäâàëîòî áåçâðåìèå. Íàêðàÿ ñå îòêàçàõ, Ñòðàõóâàõ ñå îò ïîðåäíîòî îòõâúðëÿíå , çíà÷è è îò òâîåòî Çàæèâÿõ ñàì ñ õèëÿäè äóìè îìðàçà â ãëàâàòà è äåñåòèíà ãîäèíè èçòðèòè ñïîìåíè. Ïðåâúðíàõ â ÷îâåê áåç ìèíàëî, íåçíàåõ îò êúäå èäâàì, íå ïîìíåõ íè÷èé èìåíàòà , çàáðàâèõ ìåñòàòà è óëèöèòå, êúùè, çàâåäåíèÿ, ãðàäîâå è äúðæàâè ïîñðåùíàëè ìå è èçïðàòèëè ñàìî ñ áîëêà. Íå ïîìíåõ êàêâà íàöèîíàëíîñò èìàì, íå ïîìíåõ êîé å åçèêà ìè, êîé ñà ðîäèòåëèòå ìè, íå èñêàõ äà âèæäàì áèâøè ïðèÿòåëè íå ãîâîðåõ äàæå ïî ñúùèÿ íà÷èí êàêòî ïðåäè. Åäèñòâåíèÿò ñïîìåí áåøå òè. Òè îáëå÷åíà â áÿëî ñòîÿùà ïðåä áÿëîòî ïåòíî íà ñïîìåíèòå ìè.
Òîãàâà çàïî÷íàõ áîðáà. Îòâîðèõ îíåçè êúò÷åòàòà íà ñúçíàíèåòî ìè çàáðàâåíè è ïðîìèòè îò àëêîõîë, èçâàäèõ ñïîìåíè, ïðèÿòåëè, èìåíà, òåëåôîíè è çàïî÷íàõ äà ñå áîðÿ çà òåá. Ðåøèõ äà ïðîìåíÿ ñâåòà îêîëî íàñ, áÿõ ãîòîâ äà ñå èçïðàâÿ ñàì ñðåùó çàäàâàùèÿò ñå íàñðåùà óðàãàí îò áîëêà ñàìî çà äà ìîãà äà ïðîìåíÿ áúäåùåòî. Çàïî÷íàõ îòíîâî äà òè ïèøà. Ðåäîâå ñ íåèçêàçàíè ìèñëè, ðåäîâå ñïîäåëåíè ñ ëèñòà çà äà òè ãè ïîäàðè êàòî ñâîé à íå îò ìåí. Óñïÿõ, çàâúðòÿõ âñåëåíàòà íà îáðàòíî, ñâàëèõ çâåçäèòå è ãè ïðåíàðåäèõ êàòî ëàìïèòå ïî óëèöèòå êîéòî îñâåòÿâàò ïúòÿ ïî êîéòî òðÿáâà äà ñå ïðèáåðåì âêúùè. Ïðîìåíèõ íå åäèí è äâàìà ÷îâåêà çà äà ìè ïîìîãíàò äà ñòèãíà äî êðàÿ. È ïîáåäèõ.
Çà òîâà ñåãà ñåäèø òóê â òàçè ìàëêà ñòàÿ è ãëåäàø â ñâåùà äîáðå îñúçíàëà êîé ïðîìåíè ñâåòà çà äà ìîæå äà ñå ðàäâà íà óñìèâêàòà òè.
Áúäåùåòî å íàñòîÿùåòî. Ïîñòðîéõ ãî çà òåá è ñåãà îñòàâÿì ñàìà äà ðåøèø äàëè çàñëóæàâàì îíàçè ïðåãðúäêà âå÷åð.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 08.03.2005 @ 06:15:42 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   ndod

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 15:59:16 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Îïèò 1" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.