Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 584
ХуЛитери: 4
Всичко: 588

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: LioCasablanca
:: AGRESIVE
:: Oldman

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗимна приказка
раздел: Хумор и сатира
автор: mg42

Беше една пронизващо студена вечер. Снегът навяваше бели талази в балканското селце. Асан тихо прескочи оградата на селската къща и с два скока се озова на чардака.
Там, полюлявайки се апетитно на пръта, висяха две брусчета сланина. Асан извади ръждивия нож, който беше намерил миналата седмица в ракиджийницата и с един замах резна канапите, прибра сланината и тихо запристъпва обратно.
Лавна куче.
Асан побягна, проправяйки си път като диво прасе в коприва.
Вратата на къщата с трясък се отвори и на чердака излезе побелял старец с пушка в ръка. Той бързо вдигна оръжието, стреля два пъти по отдалечаващата се фигура, псувайки.
-Йебем ти пичката майна -викна ядно стареца гневно размахвайки юмрук към изчезналата в мрака фигура.
Асан препускаше през преспите криволичейки. Хитро обиколи селото за да замете следите си и се прибра в изоставената вила, където се беше приютило циганското семейство.
Отвори вратата, лъхна го познатия мирис на топлина, конска пот и немити крака.
-Татиииии, татиии, донесе ли нещо - провикан се малкия Асанчо- донесе ли нещооооооо??
Асан важно извади брусчетата сланина, постави ги на масата и промърмори:
-Маскари с маскари, наяждане немате еййй..
После тежко седна до кюмбето, протегна ръка към чувала с книгите, откраднати за разпалки от библиотеката на бившето текезесе. Избра опипвайки една и понечи да я хвърли към пламъците. Нещо го спря.
Погледна я.
"Старецът и морето" на Хемингуей.
Асан затвори очи и си помисли:
-Ех, дееба, хубаво му е било на Ернестото в пустата Куба- и се унесе..
-----------------------------------------------
На терасата на една малка стая в евтин кубински хотел, седеше Хемингуей и тъжно гледаше. Нищо не го радваше вече тук, нито потракването на любимата му пишеща машина Ремингтон, нито кутията с пури Кохиба.
Притихналата като котка в полумрака шоколадена красавица предизвикваше в него само досада. Любимите му доскоро мохито, дайкири и куба либре не внасяха привичния покой в душата му.
Хемингуей затвори очи.
Писна ми - помисли си той - искам да се махна от този проклет остров.
Колко е добре сега моят приятел Андре Моруа.., седи си в Париж, наслаждава се на Айфеловата кула, пийва си абсентчета и пощипва дупетата на изящните френски куртизанки. Ето така идва истинското вдъхновение .. и задряма..
-------------------------------------------------------
Мъглива вечер.
В една кокетна парижка мансарда, държейки книгата си "Мемоари" тихо придремваше Андре Моруа, прискърцвайки на люлеещия се стол.
Омръзна ми Париж - мислеше си тъжно той- вече нищо не ме вълнува тук. Абсента е забранен, Париж е пълен с чернилки, туристите безочливо плюят по минувачите от Айфеловата кула, Фоли Бержер е жива порнография, а куртизанките, куртизанкитеееее.. вече не можеш да разбереш коя е истинска от плъпналите травестити по Плас Пигал..
Крайно време е да сменя климата. Що ли не отида на гости на моя добър приятел Джоко Росич в България, да е полюбувам на една прекрасна зима, да пием ракия и да замезваме със домашна сланинка..
Андре затвори очи и книгата падна от коленете му...
----------------------------------------------------------
В малкото планинско селце снегът продължаваше да вали.
Джоко Росич седеше с Иван Иванов на широката дъбова маса.
-Дееба мамка му и мангал, задигна ни сланинката- горещеше се Джоко, чистейки пушката - сега как ше я пием тая пуста Ловешка ракия без мезе....
- Лошо, Джокоооо- обади се Иван надигайки бърдучето с ракийка - с тоя рекламен договор има да я пиееем цел живот .. :))


Публикувано от mmm на 05.03.2005 @ 20:03:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   mg42

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 19


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 22:51:30 часа

добави твой текст
"Зимна приказка" | Вход | 13 коментара (36 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Зимна приказка
от I_Magerova (imagerova@abv.bg) на 05.03.2005 @ 20:20:33
(Профил | Изпрати бележка)
Освен, че си ми откраднал заглавието на едно от стихотворенията :) ... слава Богу друго не си.
Обаче хумора ти определено си съперничи с моя :)))))))) Е, не тук проявен, но какво да се прави.

Браво!!! направо ме разби от смях. Много готино.
Така майсторски си хванал префинения похот на френския персонаж, който никога не е пошъл и дразнещ, както и да го напишеш щом в него звучи френско "р", цивилизования размисъл на Хемингуей и сосноцветистия колорит на българската творческа действителност.

Аплодисменти и 1001 усмивки от тук София, та до Фелипето ... на всяко едно тепе по една златна целувка, а на тебе 1001 ...

Ако има някой да ме убива зарад теб, казвай да трия докаго мога и да изчезвам без следи :)))))))


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 05.03.2005 @ 20:32:41
(Профил | Изпрати бележка)
Влитат, влитат целувките:))))))))))

]


Re: Зимна приказка
от I_Magerova (imagerova@abv.bg) на 05.03.2005 @ 21:06:40
(Профил | Изпрати бележка)
Само виж каква конкуренция яка си събрах с тез целувки по златно ти челце, съкровище :)

Малей ... ще счупиш пак всички рекорди, щом аз първа прочетох твое произведение. Онова за бялото дупе, нали пак първо на мен го пусна да го прочета преди ехеееееее... колко време беше и тука би всички рекорди.

Бе на кадем съм си ти ... ако ще и да те налазят с милион и една целувки вместо с 1001 :)

Ама съм си кадем само за печени пичове като теб, които имат ярко изразено перо :Р

]


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 05.03.2005 @ 21:13:59
(Профил | Изпрати бележка)
Ами слънце, на кого да пусна първо, за онова хм..ехх..:) бяло дупе :))))



]


Re: Зимна приказка
от Nika на 05.03.2005 @ 20:36:40
(Профил | Изпрати бележка)
Хехехехехех, без друго ми се пишеше под тази приказка, ама не знам какво.
Затова:
Има! Аз! Явявам се като доброволец :)))

(късно е за триене... :-Р)

]


Re: Зимна приказка
от Dimi (d_filyova@abv.bg) на 05.03.2005 @ 20:47:01
(Профил | Изпрати бележка)
За първи път се появявам под нещо твое, но сега не ще пропусна. Пишеш страхотно.


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 05.03.2005 @ 20:58:35
(Профил | Изпрати бележка)
Ами появявай се по често:))))))

]


Re: Зимна приказка
от RumyRayk (rumy_rayk@abv.bg) на 05.03.2005 @ 22:15:14
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/showauthor.php3?ID=463&LangID=1
Ах лелеее...Тука до нас, живеят едни циркови артисти, дето са си опитомили катеричка, нема майтап...А са опитомявали даже и ..."маймункииииии", честно ))) Но мисля да я гепя оная катеричка, и да ти я подаря, плюс букет рози, като вземат да цъфнат насажденията на другите ми комшии...))
Много ти е сгряваща зимната приказка, егати...Сега се колебая за некакви си мои работи, обаче всичкото това е, щот много ми се пие абсент, също и ракийка от бърдуче, замезва ми се едновременно със сланинка и нещо по-изтъченко - с две думи, екзистенциално разкрачване ))


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 06.03.2005 @ 16:55:17
(Профил | Изпрати бележка)
обичам катерички:)))

]


Re: Зимна приказка
от RumyRayk (rumy_rayk@abv.bg) на 06.03.2005 @ 17:28:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/showauthor.php3?ID=463&LangID=1
но не рунтавелки, предполагам :))

]


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 06.03.2005 @ 17:31:16
(Профил | Изпрати бележка)
топлооо:)

]


Re: Зимна приказка
от new-born (blue_cube@abv.bg) на 05.03.2005 @ 23:41:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.peta.org
Леле, леле, какъв смях падна само :-)


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 06.03.2005 @ 16:55:58
(Профил | Изпрати бележка)
радвам се:)

]


Re: Зимна приказка
от libra на 06.03.2005 @ 05:44:49
(Профил | Изпрати бележка)
В една от последните студени зимни вечери mg-то седеше и пишеше Зимна приказка...))

mg-то фенка съм ти, да знаеш !




Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 06.03.2005 @ 16:57:13
(Профил | Изпрати бележка)
емгето точно седеше:)), пийваше греяна ракийца и замезваше със домашна сланинка..

]


Re: Зимна приказка
от 4i40 на 06.03.2005 @ 07:32:37
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха! Браво майна! Страшен кръг си направил - Асан - Ернестото - Мороа - Джоко! Много го можеш хумора!


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 06.03.2005 @ 16:58:18
(Профил | Изпрати бележка)
майна следващия път - 100% ше има и доктор:))))

]


Re: Зимна приказка
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 06.03.2005 @ 08:27:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Ох, проблеми, проблеми ;-))))))
А този рекламен договор си е направо доживотна каторга .... може да те накара да намразиш и най-доброто питие ;-)))))))


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 06.03.2005 @ 16:59:20
(Профил | Изпрати бележка)
ами това са рисковете на професията:))

]


Re: Зимна приказка
от batteria на 06.03.2005 @ 17:20:54
(Профил | Изпрати бележка)
Сиганин, ама ентелигент). Браво.


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 06.03.2005 @ 17:26:01
(Профил | Изпрати бележка)
ЕнтелЕгент ама циганииин:))

]


Re: Зимна приказка
от Sarah на 19.03.2005 @ 12:07:20
(Профил | Изпрати бележка)
Поука: Който и да е, където и да е, мъжът винаги е в недостиг, респективно кисел.

:)))


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 19.03.2005 @ 16:49:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ехх... сега ми светна защо жените Употребяват кисело за да се роди момченце:))

]


Re: Зимна приказка
от Sarah на 19.03.2005 @ 21:25:20
(Профил | Изпрати бележка)
Ха ха ха... заблуда. Употребяват кисели момченца.

]


Re: Зимна приказка
от pisana на 09.04.2005 @ 01:01:30
(Профил | Изпрати бележка)
Лошо, лошо ама забавно.


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 11.04.2005 @ 11:44:36
(Профил | Изпрати бележка)
много лошо даже...:)

]


Re: Зимна приказка
от peter_pan на 11.04.2005 @ 13:00:30
(Профил | Изпрати бележка) http://hristoboev.blogspot.com/
Супер разказ с една такава лежерна зимна атмосфера. Почти си представям снега как леко вали. От всички описани герои в него ми е най-приятен циганина:)))


Re: Зимна приказка
от mg42 (ggt@mail.bg) на 12.04.2005 @ 15:28:14
(Профил | Изпрати бележка)
личи си авторовото отношение:) хихихи:)

]


Re: Зимна приказка
от atanas_dvk на 05.01.2006 @ 22:54:11
(Профил | Изпрати бележка)
Възхитен съм!


Re: Зимна приказка
от atanas_dvk на 05.01.2006 @ 22:57:11
(Профил | Изпрати бележка)
сега видях, че и "Дзен..." е твое...
това по ми хареса:)
много идейно, БРАВО!
новичък съм тъдява, ще извиняваш...