Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 532
ХуЛитери: 6
Всичко: 538

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Heel
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: Georgina

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПръстенът
раздел: Разкази
автор: victo

Тя получавше пръстени от мъже на няколко пъти, но така и не се осмели да попита за символа, който носят.
Небрежно подхвърляше въпроси към любимия в момента, но не дочакваше жизненоважните за нея отговори.
Обличаше се практично и от необходимост, въпреки, че професионално беше тясно свързана с модата. Изкуството за нея беше начин на живот. Опитваше се всеки ден да сътвори по нещо, макар и незначително. Тя знаеше, че иска да стане истински творец, но не умееше да прави подбор на произведенията си и неведнъж беше упреквана от добронамерени колеги за това. Просто показваше всичко, което напише, или нарисува. Така си създаваше неприятели и проблеми, които обаче твърде бързо забравяше.
Имаше тайни, от които се опитваше да се скрие. Страхуваше се от разкритието им повече от необходимото.
Изправяше се срещу професионалните си проблеми със завидна смелост. Но в отношенията с мъжете беше съвсем друго-те я плашеха, когато имаше и най-малък намек за привличане, а когато я предизвикваха в друго отношение, тя проявяваше присъщата си борбеност и готовност за отстояване на позициите. Когато си заслужаваше...
Та, за пръстена. Получи го в най-подходящия момент, както и всичко останало, което получаваше в последно време.
Не вярваше в поличби и съдба, но започваше все по-често да се замисля за тях, както и за магията в любовта. Налагаше се да промени аксеологичните си принципи, повлияни и почти наложени от от предишната прекомерно дълга и изтощителна връзка.
Въпреки, че беше подготвена и очакваше този подарък, тя се почувства много специална, когато той й постави пръстена на безименния пръст на лявата ръка, който изглеждаше така, сякаш винаги е бил там.
Тя се почувства отново на кръстопът. От една страна-до болка искаше да се слее с любимия, а от друга-не можеше някакси да се раздели със спокойните си самотни вечери и най-вече сутрини, когато от сърце се радваше на съдбата си да е сама. Беше го приела като даденост, а понякога и като благословия.Случваше се този факт да я плаши, не защото се чувстваше по-различна, а защото й се искаше да се грижи за някого и да изглежда по възможност по-нормална. Но това беше само понякога, въпреки, че знаеше-скоро й предстоеше цялостно, или поне частично прощаване със смотата. И се опитваше да се подготви за бъдещо съжителство с обекта на нейните чувства.
Харесваше живота си, но винаги нещо й липсваше и се питаше дали с всички е така, но нямаше как да разбере. Не всички са толкова откровени като нея.
Беше винаги готова за нещо добро и с малки изключения, то наистина й се случваше.. А сега се готвеше за най-доброто. Беше готова за нови предизвикателства и изненади, независимо дали щяха да я направят по-щастлива, или не.


Публикувано от BlackCat на 28.02.2005 @ 22:41:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   victo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 14:42:42 часа

добави твой текст
"Пръстенът" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Пръстенът
от Dimi (d_filyova@abv.bg) на 01.03.2005 @ 08:39:39
(Профил | Изпрати бележка)
Доста откровено и проникновено пишеш за 'нея'. хубаво е, Вики, хубаво е и това, че си в друг жанр, с ново лице. Поздравления!