Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 875
ХуЛитери: 3
Всичко: 878

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКупидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
раздел: Хумор и сатира
автор: Marta

Някой да се сеща за нещо по- ужасно от това да не си влюбен на 14 февруари? А? Да си сам. Когато целият свят се надпреварва да доказва колко е по- по - най- влюбен? То не са валентинки, захаросани сърчица и розички, то не са миризливи свещи, то не са пухкави купидончета.
Еросчета, опънали тетивата, надничат закачливо отвсякъде. Ей зад онзи облак едно. Подало си розовото ушенце, къдрокосата главичка и невинното синьо оченце и гледа да нацели някой нещастник. Представяте ли си? Горкият човечец, съвсем невинен си върви по тротоара, неподозиращ огромното зло, което от небето свисти право към него. Под формата на безобидна стреличка, която ще го прониже в... д- то? Де да беше. Нямаше да има такива поражения. Стреличките на тези на пръв поглед благообразни, ангелоподобни злосторници винаги нацелват в сърцето. И какво става? Както си върви и си зяпа най- безотговорно до този момент нашия избранник, защото той че е избран така е, друг е въпроса и може да се спори щастлив ли е, че е предпочетен, се втрещява. Очите му стават едни огромни, придобиват сърцевидна форма, после започват да се окръглят, в тях се завъртат едни цветни ленти. Всички сме виждали как става по анимационните филми. Чиста хипноза! Този човек вече не става. Той не служи на себе си. Той е еросозависим. Влюбен демек.
И тогаз, ох, тогаз! Попада в ръцете на търговците. На всички тия мошенници, които се възползват от малките чудовища- купидони, (кой ги знае дали не въртят комбина, направо ги подозирам. Честно. То и името им такова- "купи- дони". Купи к'во да е, ако ще да са бидони във форма на сърца). И се почва едно купуване. На балони. Задължително- сърцевидни, червени, колкото по- големи, толкова по- добре. И с надписи, за по- убедително."Love yo"- най- кратък, но съдържателен. И после вече не може да се спре. Бонбони, в сърцевидни кутийки, букет, във формата...отново, познайте на какво. Пръстенче с камък в същата форма, герданче с такава висулка. Картичка, с прегърнати, целуващи се дечковци. Книжка. Някоя от поредицата "Как цял живот да сме влюбени, но и богати" Или "Как да си останем влюбени, без да станем бедни".
И така накамарен с най- различни от безполезни по- безполезни дрънкулки, финтифлюшки и всякакви подаръчета в кутийки и с веещи се луксозни панделки нашият нещастен избранник попада най- сетне на точното място. Къде ще е това място, питате? Може би някой местен дворец, по- точно спалнята на втория етаж на двореца, където върху спалня с отблъскващата, сещате се каква форма, се е изтегнала една принцеса, само принцеса без дантелите. Не. Не е това мястото. Човечецът попада най- сетне в местната бакалия. Защото в суетнята и безцелното хипнотично пазаруване е забравил да вземе едно. Не, не е забравил, точно в този момент го купува. Вино! Бутилка вино! Защото този празник е на виното и който не е влюбен може с чиста съвест да си го празнува. Съвсем спокойно.
И нашият герой се прибира в своето малко апартаменче. Пуска още в коридора купа ненужни вещи, които с края на този ден губят смисъл, само дето не се стопяват. И с най- нежния тирбушон отваря най- прекрасната бутилка. Акт, подобен само, сещате се на кой. Съвсем интимен.

"И са само двамата.
И той от устните и пие.(Ако си няма чаши или навици)
И тя е неговата дама.
И той я пресушава и вие."(Че е свършила, разбира се).

И дотук. Човекът вече е изтрезнял от моментното влюбване, очите му са си същите, поуморени, но с блясък, който само виното може да даде.
Ами това е. А, да не забравя! Купидончета, добре си правете сметката!
Бае ви Трифон е по- голям гявол от вас. И лък и стрели не му трябват, само косерче едно. И тирбушон после.
;))


Публикувано от aurora на 14.02.2005 @ 09:49:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Marta

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.73
Оценки: 15


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:39:41 часа

добави твой текст
"Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)" | Вход | 14 коментара (32 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от Merian на 14.02.2005 @ 09:53:38
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
хехеххехехех,Мартунция Виноградовна, сама се справихте значи с антивалентинизъмът:)))))
Наздраве гяволско:))


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от libra на 14.02.2005 @ 09:57:53
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))))))))
благодаря за настроението мартичка ))


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.02.2005 @ 09:58:34
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Някой да се сеща за нещо по- ужасно от това да не си влюбен на 14 февруари?
Da! Predstavi si da njama6 butilka vino!
Vljuben, nevljuben - njama zna4enie,
praznik, nepaznik - vsi4ko gor4i.


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 14.02.2005 @ 10:07:19
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Браво, Мартичке, че то станахме по-католици и от папата... :-))))))))))))) А то си е празник - Зарезан...
Няма лошо да са в едно. Пожелавам да обичате и да бъдете обичани. :-) :-) :-)


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от moeto (moeto@abv.bg) на 14.02.2005 @ 10:08:43
(Профил | Изпрати бележка)
прав е Славян, без вино ник`ва либов ;)


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от beche на 14.02.2005 @ 10:12:40
(Профил | Изпрати бележка)
:)))
разсмя ме от сърце
направо сироп стана с този Валентин
а Трифон си е толкова омаен и по весел :)))
Поздравления!


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от Pord на 14.02.2005 @ 10:27:27
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Не само на Св. Валентин е ужасно да не си влюбен, да ти кажа... Ама пък на Св. Валентин си е направо престъпление!


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от Layla на 14.02.2005 @ 10:49:00
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
:)))))))))))))))))))) благодаря , че ме усмихна, много точно си го казала, абе хубав си е празника , един такъв алтернативен - ако не едното, другото и всички са доволни :))
Наздраве за съчетанията :)))))))))))))


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от Stanislav на 14.02.2005 @ 11:16:56
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Много хубаво си ги подредила (по важност, разбира се) разните му там купи- и продай- дончета. Макар, струва ми се, доста си смекчила обстоятелствата около вината им (това звучи ли достатъчно двусмислено).

Поздрав


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от miglena (megira@abv.bg) на 14.02.2005 @ 13:09:16
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Анти-образите понякога са вярно отражение
с обратен знак ... а хуморът винаги е спасителен ;)))


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от kult (kult@abv.bg) на 14.02.2005 @ 14:27:37
(Профил | Изпрати бележка)
Нaздрaве и aко ти зaгорчи виното днес дa имa кой дa ти подслaди устните с целувкa, гяволче тaковa :)))


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от Dimi (d_filyova@abv.bg) на 14.02.2005 @ 17:06:26
(Профил | Изпрати бележка)
Хахахаха, не очаквах такъв край, ама си е много точен и май единственият, който може днес да се случи. Поздравления, Марта! Удоволствие бе да го прочета!


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от bogpan (bogpan@mail.bg) на 14.02.2005 @ 21:04:38
(Профил | Изпрати бележка) http://bogpan.wordpress.com/
хехехе...абе личи си професионаелизма Трифоновски...ама аз нещо се обърках.уж от свитата на Дионис..ама начаелството взеха та го уцелиха.. та братче и вино нема..камо ли онези приспособления
за отпечатване на запазени марки...така че..хайде пак нито риба нито рак))))


Re: Купидоновско- Трифоновски шарж( антивалентинка;)
от Melpomeni на 15.02.2005 @ 13:56:19
(Профил | Изпрати бележка)
:)))Хареса ми различния поглед. Може би когато няма лубов я афишират с разни табели, картички и т.н.
А на другият ден пак по старому