Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 969
ХуЛитери: 0
Всичко: 969

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСпециална награда
раздел: Други ...
автор: sradev

Кръжат разни слухове из Интернета, по стъгди и мегдани, по коридори и общежития, дори и в един магазин продавача ме запита вярно ли е, че има специална награда от декана за първият който получи двойка от мене.

Както винаги легендите преувеличават. Аз добре си правя сметките - писал съм до сега две двойки: едната с протекция от декана - на човека бързо му трябвали документите, че ще се пренася другаде да учи, втората - като награда. Понеже са две, то анонимността се запазва. Става въпрос за студент с най-голямото антизнание, което съм срещал до сега. На изпита давах мултитест (няколко възможни отговора, случайно генерирани и правилните могат да бъдат от нула до всичките). Една програма си ги прави, та и аз не знам какви са отговорите. Като някой иска да си подобри оценката - попълва следващият. Та въпросният студент попълни 12 и нито един отговор не беше правилен. Ако беше хвърлял чоп - поне десетина правилни отговори би улучил! А той се стараеше, мислеше, дъвчеше поредната химикалка... и все излизаше наопъки. Поговорих с него - наистина нищо не знае. Погледнах в книжката - и по другите предмети - същото. Вижда се - това знание е затворено за него, и понеже искаше... и той не знаеше какво иска, та рекох да му помогна. Може пък да се заеме с политика и там да приложи своите таланти? За някои въпроси достигането до неправилният отговор, според мене, изисква много сложен път, но той винаги го намираше. Каква сила на интелекта! Или на подсъзнанието. Имах едно време такава студентка, прилежна, но и така не написа нито една програма през живота си. Разказвала ми е как един път имала визия - цялата програма написана. Но почнала да си вари кафе, да подрежда масата... и когато се захванала за работа - не могла да си спомни. Знам аз тези номера на подсъзнанието - като е решило (правилно), че тя няма да пише програми (Цитирах й проф. Рашова, която се хвалеше, че е написала две книги по теория на програмите и нито една програма) заело се е да скрие визията, да изтрие следите, да обърка пътеките. Сега тя е добра администраторка. А този студент би бил добър съветник в смисъл на Паркинсон - ако имаш да избираш от две възможности - веднага ще ти покаже грешната.

А слуховете за парични награди, за каса водка, за нов компютър... са измислени от студентското братство в общежитията. Преди няколко години имаха гениалната идея да се поздравяват с телевизори, т.е. опитваха се да улучат с телевизор съседното общежитие. Нито един не улучи! После изметоха остатъците от телевизорите и няколко от студентите. Тъй че, ако имаш телевизор за изхвърляне през прозореца, то можеш да го добавиш към "специалната награда за 2".

090105
Сладар

ПП В трудовият договор няма точка задължаваща ме да напиша 2. а понеже своето знание оценявам на много мъничко число (надявам се да е положително), то не виждам необходимост да пиша двойки. Важното е някакъв боклук да не им остане в главата.


Публикувано от BlackCat на 13.02.2005 @ 10:40:54 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 06:02:11 часа

добави твой текст
"Специална награда" | Вход | 2 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Специална награда
от ANG на 13.02.2005 @ 12:21:05
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
1+1=?


Re: Специална награда
от miglena (megira@abv.bg) на 13.02.2005 @ 16:53:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Дали понякога не е по-трудно да се намери ГРЕШНИЯ отговор, отколкото правилния ... ;)))