Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 929
ХуЛитери: 1
Всичко: 930

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМайк Къминс
раздел: Разкази
автор: Ganima

Майк за първи път беше толкова уплашен.Той загаси цигарата си на пътя и влезе в колата си.Постоя малко вътре, преди да запали двигателя на колата си - Mini Cooper. Той я обичаше повече от всичко.Повече дори от БеЕмВе-то си.Може би дори повече от двуетажната си къща.
Господин Къминс не се оставяше да бъде сплашван лесно, но това си беше страшничко- дори за него.Онова, което изскочи за секунди пред колата му не подлежеше на описание.
- Знам, че си ти, Ал-каза изведнъж. Знам.
Майк натисна газта и потегли по все още влажния път.Искаше да се прибере възможно най-скоро у дома.Докато караше, поглеждаше за секунда към близкия хълм, над който се описваше едва доловимо синьо сияние. Той знаеше, че ако пътят беше осветен от коли или от лампи, щеше да изпусне гледката.А не се виждаше фар на кола километри напред.Това донякъде го успокояваше и той дори си позволи да се усмихне.Тук поне беше сам и нямаше кой да го следи постоянно.Мразеше двуличниците, а беше се превърнал в точно такъв.За мъжете той беше елетантният мъж с черно сако, който флиртува наволя, а за жените - елегантният мъж, който караше всички жени да бъдат харесвани, и те го обожаваха за това.Не заради друго, просто работата му го налагаше - той беше главен редактор на едно списание с огромен рейтинг.А той обичаше работата си.
Къминс паркира колата си в гаража елегантно, като самия него.Той влезе в къщата си, наведе се и взе пликовете от земята, където беше паднала, когато пощальонът я е пуснал през процепа, който всички наричаха "поща".
- Покани..покани..сметки..покани..Я, виж ти!Още едно писмо от почетателка.
Майк седна на ниския си червен диван и отвори ароматизираното писмо.
- "Уважаеми г-н Къминс, аз съм ваша голяма почитателка....дъра-дъра,блаблабла.....Ще ми дадете ли телефона Си?" Да, ей сега, веднага!
Той взе писмото и се качи на втория етаж.Реши, че при цялото старание, момичето заслужаваше едно писмо.Повечето други му пращаха мейли, но той си беше традиционалист.Но първо смяташе да почете или да погледа телевизия, не беше решил още какво точно.Първо обаче се преоблече и си сложи "официалния анцунг", както обичаше да нарича домашните си дрехи.Реши да погледа някой канал.Спря се на Дискавъри.Обичаше Древната история.
Изведнъж нещо се чу от долния етаж.Майк грабна една от бухалките с автографи и пожелания от известни личности, които държеше в спалнята си.Насочи се кък стълбището, откъдето извика:
- Кой е там?...Покажи се!
- Бау!
Майк свали бухалката.
- Ал!Не ме плаши така, де!Днес защо изскочи така пред колата ми, докато се прибирах?
- Не бях аз, а леля Ан.Нали знаеш, че обича ти да прави шеги.
Човекът отиде до кухнята и сложи вода за кафе.Не обичаше кафе-машините, а май и те не го обичаха много.
След 5-6 минути се върна при Ал, който все така го чакаше, застанал до масата.Майк каза:
- Знаеш ли, Ал, много се учудвам на предишния собственик, който каза, че жилището било обитавано от зли духове.Аз си мисля, че просто сте му правили гадни номера на горкия човек.
- Всъщност той беше тъп и още преди да му правим номера, искаше да ни изгони.
Ал протегна ръка към чашата с кафе, но Майк беше по-бърз и я взе.
- Не забрявяй, че не можеш да я вземеш.
- Прав си.Ние, духовете, не можем да задържаме предмети.Исках да проверя за рефлексите ти.
Ал се усмихна, погледна към стената, на която беше закачен 71-инчовият му телевизор, усмихна се пак, погледна отново към Майк и излезе от къщата му през заключената врата.

Охраняемите камери никога не можеха да го засекат.


Публикувано от mmm на 08.02.2005 @ 20:43:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Ganima

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 07:39:49 часа

добави твой текст
"Майк Къминс" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Майк Къминс
от Keri (keri@slovo.bg) на 08.02.2005 @ 21:53:19
(Профил | Изпрати бележка)
Ne6to mi izbiaga glavnata ideia...


Re: Майк Къминс
от new-born (blue_cube@abv.bg) на 08.02.2005 @ 21:58:32
(Профил | Изпрати бележка) http://www.peta.org
Ама ще доразвиваш ли идеята? Може да стане готин дълъг разказ :-)


Re: Майк Къминс
от hekuba (zhetcheva@yahoo.com) на 08.02.2005 @ 23:57:24
(Профил | Изпрати бележка)
на мен пък ми хареса идеята:)