Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 398
ХуЛитери: 6
Всичко: 404

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: pc_indi
:: Elling
:: pastirka
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМъжът на мечтите й ІІІ
раздел: Еротика
автор: Rossa

Възобновената им дружба беше уж същата, а някак различна - по-дълбока и по-искрена. За разлика от преди сега той беше много по-откровен, я тя - много по-уверена.

Една нощ сам й разказа защо го е нямало толкова време - бил близо година в клиника за лечение на алкохолици. После дълго се възстановявал, дори и сега не бил напълно излекуван. Нарочно избягвал всичките си стари познанства, така го посъветвали от клиниката. Познатите му били все "приятели по чашка". Нея не потърсил от срам, понеже много се изложил в леглото онази нощ. Не че му било за пръв път да не успява - алкохолът го правел почти импотентен, но обикновено не му пукало. Не се задържал с никоя жена. Но тя му харесала от пръв поглед, затова искал да бъде неотразим любовник, пък нищо не направил.

Радваше се много, че тя му се беше обадила сама, той не би посмял за нищо на света! Често си спомнял за нея в болницата, дори, да го прощава, но като се пооправил, всяка нощ мастурбирал с мисълта за нея.

Горчивата му изповед не я шокира, а я накара да го почувства по-близък и земен. Прекалените светци винаги я бяха плашили. После му призна, че онази нощ, която той броеше за неуспех, всъщност е била една от най-щастливите в живота й.

После дълго говориха за секс - до болка откровено, с лека тъга и усмивка. Не, не така както го описват в книгите - помпозно и назидателно, а така както го усещаха те двамата - един немлад мъж и една неживяла жена.

Близостта помежду им растеше с всеки изминал разговор. После се срещнаха отново и отново той не "успя". Тя го приласка като малко дете, целува го, гали го и дълго го утешава. Накрая, успокоен и опростен, той заспа в ръцете й. Тя, обаче, до сутринта не мигна. Гледаше го как спи, как неспокойните му сънища набраздяват челото му и карат клепачите му бързо-бързо да потрепват. Слушаше го как ту простенва насън, ту промърморва нещо бързо и несвързано. Седеше, обгърнала главата му и такава необяснима обич към този мъж я изпълваше, че искаше така да си умре, както го е прегърнала. Сама на границата на нощта и деня, тя проумя кое я прави толкова щастлива - че е нужна някому, че някой й има доверие повече отколкото на самия себе си, че някой я желае. А на сутринта той се събуди дълбоко влюбен в нея. За една само нощ тя успя да го накара да не се страхува от мъжките си неуспехи.

Научи се да я люби по хиляди други начини, да я гали и целува така, че да я взривява от удоволствие. Тя пък правеше за него неща, които не беше правила за никой мъж преди него - помоли го да й покаже как мастурбира, а тя внимателно наблюдаваше и се учеше. Искаше да й позволи да го прави вместо него. Това дотолкова го възбуждаше, че скоро той отново можеше да я люби. И двамата се разтвориха един за друг - толкова дълбоко си вярваха, че споделяха и най-скритите си желания, а после заедно ги осъществяваха. Изработиха си техен си, чуден начин да се правят щастливи един друг. И нямаха насита.

След време една нощ той пак не успя с ерекцията, но тя го отдаде на пресищането му с любов. После видя празните бутилки от водка, приготвени за изхвърляне зад вратата. Нарочно ги беше сложил в непрозрачна найлонова тобричка. Всичко в нея изстина.


Публикувано от BlackCat на 06.02.2005 @ 16:41:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   Rossa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 11


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 12:20:16 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Мъжът на мечтите й ІІІ" | Вход | 7 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мъжът на мечтите й ІІІ
от Ray (bdoych@abv.bg) на 06.02.2005 @ 17:05:59
(Профил | Изпрати бележка)
"...а така както го усещаха те двамата – един немлад мъж и една неживяла жена." :))


Re: Мъжът на мечтите й ІІІ
от cefuleSteven (cefulak@abv.bg -реален е) на 06.02.2005 @ 17:43:58
(Профил | Изпрати бележка) http://cefules.net/
Суров реализъм и любов, ако нямаш персонални прототипи мога да ти кажа, че тази жена която и да е е необикновена жена. Преминал съм през пет шест кръга от алкохолният ад. До импотентност не стигнах тогава, но и това нямаше да ми се размине, но нямаше да е най-тежкият ми проблем.
Страхотна жена.
А темата е....


Re: Мъжът на мечтите й ІІІ
от Merian на 06.02.2005 @ 17:59:38
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
задълбаваш го разказа....точно както си става в живота да му се не види.....а героинята ти си я бива.....куражлийка...
Поздрав Рос!


Re: Мъжът на мечтите й ІІІ
от Dimi на 06.02.2005 @ 18:03:49
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления! Наистина реалистичен разказ. Познаваш добре материята.


Re: Мъжът на мечтите й ІІІ
от moeto (moeto@abv.bg) на 07.02.2005 @ 10:21:41
(Профил | Изпрати бележка)
взривяващо откровение за зрелостта на една двойка и за разминаването


Re: Мъжът на мечтите й ІІІ
от new-born (blue_cube@abv.bg) на 07.02.2005 @ 18:36:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.peta.org
Ама и на мен ми изстина, реших, че това е краят :-)
Радвам се, че не е..


Re: Мъжът на мечтите й ІІІ
от bogest на 05.01.2006 @ 22:00:10
(Профил | Изпрати бележка)
С това завършвам тура си през твоя профил днес.
Не ти поставям оценка тук.
Не виждам защо търсиш развръзка и като я търсиш, защо се спираш на най-баналната. Няма извинение, че най-баналната е най-истинска. Ти му отнемаш правото на човека да живее собствен живот в разказа ти само с едно изречение. Няма логика. Няма онази логика която превръща разказа в произведение, в творба. Ако ще правиш такава развръзка, защити я от две страни, че иначе приличаш на възрастна моралистка, а не си.