Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 844
ХуЛитери: 0
Всичко: 844

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазмисъл (Продължение - 10)
раздел: Други ...
автор: Mojsei


216. Трите периода от живот на човека - младостта, зрялостта и старостта, когато преминават един в друг без сътресения, са доказателство за степента на постиганата хармония.

217. Критиката, от една страна, е проверка на устойчивостта на съществуващите отношения, от друга страна, тя е средство за самозащита от стрелите на користолюбието, а, от трета страна, самата тя става причина за нови неблагополучия на този, който я прилага като инструмент.
218. Приятелството е поле на пълноценно индивидуално възпроизводство и затова критичният дух е нещо съвсем естествено при общуването между приятелите.

219. Лекарството срещу несподелената любов е любовта.

220. Хората, които успяват да съхранят жизнеността си през целия си живот, са пример за всички останали как трябва да живеят.

221. Очарованието е своеобразен връх на общуването, който изисква изключителни усилия, за да се удържи.

222. В повечето случаи краят на приятелството се увенчава от предателство.

223. Любовта не старее и затова тя е ядро на нормалното съществуване.

224. Една от най-силните страни на любовта е съпреживяването.

225. Изкуството на живота се проявява и в способността да се овладяват пристъпите на фрустрацията.

226. Малодушието е един от входовете за порока.

227. Приличното поведение израства до благоприличие с постигане на цялостно възпроизводство на индивидулността, което се възприема и като благодат.

228. Да упорстваш в отношенията с объркани хора е проява на неблагоразумие, но когато изучаваш механизмите на глупостта, такава среда е истиска находка.

229. Овладяването на философията изисква упорити, системни, целенасочени и продължителни усилия, а на практика за философи се обявяват хора, получили диплом, но оставащи си твърде далеч от тази област на знанието.

230. Глупостта може да се прояви и при разсъдъчното мислене, докато задача на разума е да не я допуска, но какво да кажем за онези, които са се специализирали да не мислят?

231. Поддържането на страстите в нормални граници изисква специални усилия.

232. Вместо да говорим за лъжливи добродетели, по-добре е да кажем, че става дума за пороци.

233. Човечеството стигна до предел, когато хората се избиват от хора, превърнали се доброволно в бомби, а идеолозите тръбят, че човечеството можело да загине.

234. Отношенията между хората съществуват като техен общ интерес, стоящ като основа на тяхното съществуване.

235. Цената на жестоката борба между хората е страхът, който всеки носи в душата си.

236. Този тип организация на информационната среда, който показва само и еднствено вихъра на деградацията е унизителен.

237. Изнурителният труд е един от източниците на деградцията.

238. Поезията в най-голяма степен е в състояние да съхрани силата на живото слово.

239. Като роб на страстите си, които са се превърнали в нагон, човек става жалък най-напред в собствените си очи, а това не остава незабелязано от околните.

240. Силата, укротяваща страстите е воля, разгръщаща се във формата на способности.

241. Човек страда от възпроизводството на пороците.

242. По силата на характера на труда в съвременното общество, представата за нормално съществуване си остава в значителна степен превратна.


Публикувано от mmm на 06.02.2005 @ 11:37:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:10:33 часа

добави твой текст
"Размисъл (Продължение - 10)" | Вход | 3 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Размисъл (Продължение - 10)
от Merian на 06.02.2005 @ 12:28:30
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
следя размислите ти....... макар и постулирани, изглеждат преживени и осмислени..... за мен важното е, че в повечето случаи съвпадат с моите...всъщнсот май това е единствения важащ критерий за отзив. Не смея да се изказвам като за литература. Просто усещам мислещ и чувстващ човек. Това ми стига.
Поздрав.


Re: Размисъл (Продължение - 10)
от mm_mm (mmm_m@mail.com) на 06.02.2005 @ 13:05:35
(Профил | Изпрати бележка) http://moldova.cc/mm_mm
... И аз ги следя...
И се стремя да подхождам към тях честно, като изказвам откровено мнението си...
1. Хубаво е, че съществуват в този сайт неща от подобен род, Мо!
2. Отново си мисля, че трябва да бъдат не повече от дузина, за да има по-голям резонанс - това даже от психологическа гледна точка май е оправдано... Но авторът винаги има право - що се касае до начина на поднасяне.
3. Считам за дискусионни следните размисли №№: 219, 222, 223, 224, 238, 241.
4. Тук, а и в предните афоризми-размисли, има N на брой, които се приравняват към твърдението: 2+2=4, а 2+3=5. Считам, че някои съвсем известни и очевидни неща могат да бъдат премълчавани от автора, а тук той да ни поднася само есенцията;-)

Поздрав, Мо! Аз, а сигурно и други, очаквам "Размисъл (Продължение - 11)"!

Успехи!:-)))
М.


Re: Размисъл (Продължение - 10)
от Vedrusa на 06.02.2005 @ 13:23:27
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления!