Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 765
ХуЛитери: 5
Всичко: 770

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Boryana
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазмисъл / Продължение - 8 /
раздел: Други ...
автор: Mojsei

161. Красноречието е способност необходимото да бъде изказвано красиво.

162. Ако това, каето се представя за добро ни отблъсква, това означава, че то е преминало в своята противоположност.

163. Смирението, в комбинация с ласкателството, често се използва в арсенала на манипулативвното поведение.

164. Музата на чувствата, в гласа на жената, е едно от най-красивите неща на света.

165. Преструвката превръща лицето в маска.

166. Несподелената любов е източник на страдание.

167. Един от начините да бъдеш признат за умен е да казваш на събеседника си неща, които той знае.

168. Великодушието следва да се оценява и в рамките на интереса на този, който го проявява.

169. Ако си престанал да обичаш, то тава е краят на любовта ти.

170. Волята присъства като съдържание на способностите ни.

171. Борбата със старостта отнема много усилия, но никак не е лесно и да си вечно млад.

172. Безрасъдството е опит на разума да се изяви без участието на разсъдъка.

173. В науката няма място за мнения, като несъвместими с научната позиция, но когато се воюва за научни периметри чрез утвърждаване на мнението за себе си, първоначално е смешно, след това - тъжно, за да стане ясно, че по същество това е глупаво.

174. Умереността става добродетел при наличието на изобилие от блага.

175. И глупостта си има своя логика, използваща най-често наивността за свой параван.

176. Капаните на живота, в процеса на общуването, се поставят от едни хара за други хора, но всеки влиза сам в тях, в това число и тези, които са ги залажили, а излизането от глобалния капан е свръзано с промяната на характера на труда, което пък е исторически процес.

177. Нарушаването на мярата, когато противоречията се разрешават, се възприема като комично и обратно - нарушената мяра от това, че противоречията не се разрешават, се възприема като трагично.

178. Любовта в частност, се изразява и в това, че партньорите не могат да си омръзнат.

179.Творчеството е единственият достоен начин да се хвалиш на воля.

180. Малодушието е заболяване на интелекта поради липса на воля.

181. Негативизмът като черта на характера прави човека опък.

182. Критичното отношение към света, в това число и към приятелите, е не само начин да им се помогне, но и средство да запазим себе си от техните недостатъци, с което пък става ясно дали наистина това са приятели.

183. Действителната мъдрост остава като наследство за следващите поколения.

184. Завистта и ненавистта вървят ръка за ръка - това, което не може да се прояви като завист, потъва в бездната на ненавистта.

185. Позорът няма как да бъде смешен.


Публикувано от aurora на 31.01.2005 @ 10:09:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 12:25:26 часа

добави твой текст
"Размисъл / Продължение - 8 /" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Размисъл / Продължение - 8 /
от mm_mm (mmm_m@mail.com) на 31.01.2005 @ 20:24:35
(Профил | Изпрати бележка) http://moldova.cc/mm_mm
... Приятелю, Мо! Написаното от тебе тук ми прилича на шепичка перли, разпилени сред тоновете стъклени и ледени зрънца в този сайт!...

Привет от мен!:-)
М.