Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 764
ХуЛитери: 2
Всичко: 766

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛюбовно-еротичното дихание на четвъртата нощ
раздел: Еротика
автор: Mojsei

- Ева!
- Ето ме, Господарю Мой!
- Къде е Господарката? За кой ли път вече пропуска еротичното ни дихание, а така нарушава вселенския ни брачен Договор...Да не е настинала от този сладолед, който започна обилно да приема напоследък?
- От рождения ти ден Господарю Мой, Господарката стана особена. Разглежда упорито твои снимки и очите й се пълнят със сълзи. А когато напусна Двореца каза само:"Пази се!" Нищо не разбрах.
- Въх, ами сега?
- Мога ли да помогна, Господарю Мой?
- Хм?!....Хм!?....Хм??!...Ха...Ха...Ха...! Хо...Хо...Хо...! Хи...Хи...Хи...! Ох...Ох! Да, Ева! Можеш... Опитай!
- Ще се старая Господарю Мой!
- Слушай, Ева! С Господарката ти О,Писана създадохме нравствено-естетическа школа, остноваваща се на философията на хуманния екзистенциализъм, за да стане възможно адекватното възпроизводство на любовно-еротичното дихание... Но...Ще ти кажа! Тя изпадна в прагматично-хедонистичен уклон, откакто към сладоледа започна да си слага и банан. Предполагам, че е забягнала към Пловдив, подлъгана, че там са направили плантации от банани в нейна чест.
- Аз съм Ваша почитателка, Господарю Мой... Да донеса ли сладоледа или ще обосновем някоя нова, многостранна техника, за да обогатим световния опит на еротичното?
- Отпусни се Ева, сега ти си Господарка на любовно-еротичното дихание, а това е поставяне на ново, по-строго начало на тази школа, за която ти споменах.
- Господарката МойХу, държеше много на материала и наивно изпадаше на позиите на натурализма, докато аз изхождам от него, но го оформям естетически, така че любовното да е преобладаващо в еротичното и това го постигам в съвместен духовен полет... Вземи ми ръцете, Съпруже! Чрез тях аз ти принадлежа.
- О, Ева! Ти ме изненадваш... Не знаех, че и простосмъртните владеят менталните техники...
- О, скъпи... Материалът и формата така се проникват взаимно, както топлотата на ръцете ти се кодира в думите ми, преминала вече през сърдечния трепет.
- Но Ева, ти нахлу в душата ми по такъв класически начин, че аз ти се доверих от първото ти признание...
- Преживяването ни Мо, достигнало до мига на Съ-преживяването, за мен е материал, който преработвам като дихание на слелите се души, а телата ни, в своята цялост на любовно-еротичния плуг, са доказателство за постиганото духовно тъждество...
- Ева, Ева! Искам да стана простосмъртен. Като Магьосник съм твърде ограничен, но тогава ще трябва да ми станеш съпруга...
- Да оставим тази тема Гсподарю Мой! Изпадаме в едностранивост. Аз съм щастливо омъжена жена, но въпросът заслужава да се обсъди. Например, при всяко раждане ще казвам ясно, че съм се сдобила с рожба, благодарение на помощта на Господаря МойХу. Така твоето име Мо ще остане в историята и човеците теб ще те сочат като прародител.
Но кажи ми Мо, как разбра природата на любовно-еротичния ни полет?
- Ти ме впечатли Ева, с това, че бързо постигна мига на Съ-прреживвяването, но нещо съм много разсеян...не мога да се съсредоточа, имам нужда да мисля, а не мога.
- Добре Мо, не можеш да знаеш всичко и ти, защото Вас - Магьосниците, Ви програмират като твърде посредствени, а всичко останало се прави чрез рекламата. Но ти пожела да станеш простосмъртен и ще ти кажа следното. Съпреживяването е онази лаборатория, в която твоята и моята екзистенция се сливат, преработват, за да се възпроизведе огненото любоввно-еротично дихание. Способността двамата да го постигаме говори, че тя е ключът за неговата класика.
- Но Ева, с теб превъзмогваме досегашната едностранчивост, за да навлезем в класиката на любовно-еротичното дихание...
- То диша в твоите сонети Мо, в интермедиите, в приказките... и точно то радва хората. Чрез това дихание Господарю Мой и аз те обикнах, разбирайки, че и аз самата нося в душата си класика. Ти учиш Мо, как да се обича от позициите на невинността... Имаш привърженици, но влачиш със себе си и анонимните субекти на користта.
- О, Ева! Ти владееш главното. Съвременната човешка екзистенциалност се нуждае от преработка, а това трябва да се направи от всеки...
- Всеки Мо, има нужда от две доверчиви ръце, които да поеме....
- Благодаря ти, Ева! Имаш принос в обосноваването на класиката на любовно-еротичното дихаие, а топлотата на ръцете ти ме накара да пожелая да стана простосмъртен...
- Можем да продължим Господалю Мой, с обосноваването на невинността на любовно-еротичното дихание.
- Предложението ти е впечатляващо, но сега върви да доведеш Господарката си, за да не пропусне и коментарите по темата.


Публикувано от hixxtam на 27.01.2005 @ 07:42:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
322 четения | оценка няма

показвания 42604
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Любовно-еротичното дихание на четвъртата нощ" | Вход | 5 коментара (19 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Любовно-еротичното дихание на четвъртата нощ
от pisana на 27.01.2005 @ 08:22:29
(Профил | Изпрати бележка)
Еми сега ме изненада и ще трябва да си измисля
нова песен. Нещо от рода на.

Искам да се сгуша в теб и да заспа
сигурна, спокойна и щастлива,
а ръката ти да е под моята глава
без да тръпне от житейска орисия.
После сгушена да се събудя,
а заспал до мене да си ти
тялото ти бавно нежно да завия
хлад и студ да не усещат нашите души.
Искам само час, на сигурност в безкрая
сладак миг, отхвърлил земни суети
миг изпълнен със любовната омая,
който да събуди сигурност във тези сложни дни.


Прилагат се и малко жални извивки от типа на Азис. Кършене на китки тип варненския кючек и заповед категорична ближи си сладоледа.


Re: Любовно-еротичното дихание на четвъртата нощ
от Paisa (paisa@abv.bg) на 27.01.2005 @ 09:56:49
(Профил | Изпрати бележка)
Какво все Пловдив та Пловдив. Не щеш бира да пиеш, не щеш мелба да ядеш... Въпросната мелба се нарича "Мокри сънища" и я има на "Стената". Но това не е Стената на плача, Мо.


Re: Любовно-еротичното дихание на четвъртата нощ
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 27.01.2005 @ 18:42:55
(Профил | Изпрати бележка)
Удоволствие беше за мен да го прочета. Жив диалог, ярки сравнения, дълбочина на мисълта и ца оня който следи всичко...от първата брачна нощ...няма тайни:))))


Re: Любовно-еротичното дихание на четвъртата нощ
от libra на 28.01.2005 @ 14:49:09
(Профил | Изпрати бележка)
Хай!
проверявам само дали все още дишаш )))

защо не му смениш раздела?


Re: Любовно-еротичното дихание на четвъртата нощ
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.11.2009 @ 11:44:03
(Профил | Изпрати бележка)
толкова често ходя до Пловдив , а да не знам ,че имало бананова плантация :)))))
хубав ден!