Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 533
ХуЛитери: 5
Всичко: 538

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОбичам идиотите, но полуидиотите повече ми допадат
раздел: Есета, пътеписи
автор: Mojsei


Обичам идиотите, защото съм един от тях, но полуидиотите повече ми допадат, защото те греят с ореола на приказната загадъчност. А има и някои подробности, за които сега ще ви разкажа.
Наскоро специалисти установиха, че не съм пълен идиот и полуидиотите ми омиляха. Бях оценен така високо заради жестокото набутване на халтурата на определените за целта места. Останалите го правят много внимателно, а аз - свирепо, но за нас, магьосниците, това си е нещо нормално. Въпрос на принцип.
Ако искате и вие да станете полуидиоти, ще тябва да се съобразите със становището на уважаваните от мен специалисти. Първо, трябва да умеете, като мен, да се криете зад думите, така че никой да не ви познае, да имате псевдоцели, които да представяте начетено, но без да влагате в тях, каквито и да било идеи. Освен това задължително трябва да бъдете псевдо- или полу-ерудит, псевдо- или полу-поет, псевдо- или полу-философ, за да не може никой да ви обхване с един поглед. И в никакъв случай това, кото пишете не трябва да ви харесва, защото се получава различие и открояване от тълпата, а това вече е проява на патология.
Но най-важното е да придобиете способността "страх", така че никога да не посмеете честно да застанете пред човечеството, ако решите да си изповядате греховете, сред които най-страшният е подиграването със себеподобните.
Но званието "полуидиот" се дава временно. Всякакво посягане към поезията е предпоставка за връщане към групата на идиотите - допуска се да сте егоисти, да сте арогантни, но домогването до поезията се забранява.
И след като се самоопределите към коя група се числите, ще стане ясно кой ще се забавлява с вас, защото комисията и приблищените й лица ще трябва и да си почиват. Аз се самоопределям към групата на полуидиотите клас - К. Защо? Тайна! За това друг път...
Имам вече покана да членувам в клуб на полуидиоти, но изчаквам да ми мине някоя идея какво точно да правя. Още не ми е ясно напълно какво е това "полу", макар че вече ви кзах колко ми харесва "полу-висше" в сравнение с това "висше" образование, да кажем.
Една моя пиятелка в откровена изповед сподели:
- Валери / не зная откъде измисли това име/, цял живот съм се занимавала с идиоти и полуидиоти. Те са предсказуеми, а ти, уж зпочваш да се държиш като пълен идиот и изведнъж превключваш на режим "полу-идиот". Трудно улавям този преход. Той е нещо необичайно за моя опит.
Така и не й казах дяволията. Тайна. А и на мен не ми е ясно това "полу", но имам възможност да наблюдавам полу-мъже, полу-жени, полу-приятели, полу-семейства, полу-родители, полу-поезия, полу-общуване, полу-живот... Трябва да има някаква връзка между "полу" и "псевдо"? Очертава се цяла тенденция в обществения живот, която някои полу-философи определят като деградация, което е много глупаво. Трябва да се казва полу-развитие, пък, който както иска да си го тълкува и разбира.
Нали ви убедих, че в "полу" има някаква загадка, някакъв гъдел, нещо привличащо като любовна тъпка. Какво? Не вярвате! Добре, слушайте! Животът е едни, а това направо е идиотско. Като го разделиш на полу-животи картината се променя решително. Ето аз имам пет полуживота, което прави два и половина живота. Виждате ли как може животът да се продължи чрез делението му на части. Ще трябва да си патентовам това изобретение...


Публикувано от hixxtam на 19.01.2005 @ 13:10:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 11:01:19 часа

добави твой текст
"Обичам идиотите, но полуидиотите повече ми допадат" | Вход | 7 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Обичам идиотите, но полуидиотите повече ми допадат
от Pip на 19.01.2005 @ 13:40:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.pipvolant.com
Браво!, Моисей.

Истинска библейска градация на нещата - много ми харесва!, щото напълно съм съгласен с теб: съществуваме като полу-човеци в един полу-истински свят на сенки.

Полу-пълен - полупразен идиот Пип


Re: Обичам идиотите, но полуидиотите повече ми допадат
от new-born (blue_cube@abv.bg) на 19.01.2005 @ 13:56:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.peta.org
Ми хората май все сме или "псевдо", или "полу" нещо си.


Re: Обичам идиотите, но полуидиотите повече ми допадат
от izi9a на 19.01.2005 @ 14:23:27
(Профил | Изпрати бележка)
Аз съм от пълните идиоти Мо.Обичам пълните идиоти.
Вземи напиши нещо и за тях.


Re: Обичам идиотите, но полуидиотите повече ми допадат
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 19.01.2005 @ 14:44:37
(Профил | Изпрати бележка)
И защо ги предпочиташ тези, полуидиотите? Защото в онази останала половинка имат шанса да вкарат и нещо не-идиотско? Или може би обичаш именно тази им половинка? А този преход от полу - към напълно----ми е познат. Имам рецептата, мога да я дам на твоята позната.


Re: Обичам идиотите, но полуидиотите повече ми допадат
от pisana на 19.01.2005 @ 17:36:10
(Профил | Изпрати бележка)
Като си помисля малко и се скрия зад думите на половина, смятам да ти рекна и после бързичко да избягам, че на полу идиотите май другата празнине е гениалноста. Е ако ти стиска подгони ме към семейното ложе, че и протягането хората казват било полу.......
Весела вечер.


Re: Обичам идиотите, но полуидиотите повече ми допадат
от shiderov (shiderov@icon.bg) на 19.01.2005 @ 17:55:31
(Профил | Изпрати бележка)
Не знам дали съм полуидиот, навярно да, защото си зарязах ракията , за да прочета материала Ви.
Определено ми хареса - това потвърждава и моя полуидиотизъм - ха!?
Май не е нужно да ходя до препоръчваните от Вас специалисти, така че, ще спестя за още едно питие и диагноза сам си поставих, и за още едно питие имам спестени.
Поздравявам Ви за разкошния материал, много го философски, с много ирония и самоирония, а бих добавил и с горчивина, е написан. Оценявам го като нещо много свежо и много оригинално хрумване.
Още веднъж приемете поздравленията ми!


Re: Обичам идиотите, но полуидиотите повече ми допадат
от libra на 20.01.2005 @ 17:55:40
(Профил | Изпрати бележка)
ти наистина ли си магьосник?

есето не е лошо..