Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 887
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 892

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Icy
:: nina_nina
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÔàðà
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: pisana

Òÿ è òîé - òîâà å öÿë åäèí ñâÿò èçãðàäåí íà ïîçíàíñòâî, ïîñëå ïðåìèíàë â äðóæáà è çàñòèíàë â íåùî ïîçíàòî ïðåç ãîäèíèòå. Ïðåâúðíàë ñå â öâåòå îòâîðèëî öâÿò òî÷íî â òàçè íîù.
Ñëó÷àéíà ñðåùà è îòõâúðëÿù ñúçíàíèåòî ôàêò çà ðàçäÿëà. Òúìíèíàòà åãîèñòè÷íî õâúðëè âîàë âúðõó î÷èòå è ëèöàòà èì, íî òðåïåòà è æåëàíèåòî ïðúñêàò íåæíà ñèíüî - áÿëà ïåëåíà âúðõó òÿõ. Ñòóäåíèÿò çèìåí âúçäóõ ùèïå îòêðèòèòå ÷àñòè è èçäàéíè÷åñêè èçïóñêà âñÿêî òîïëî èçäèøàíå . Æàæäàòà çà ñâîáîäà, ñâåòëèíà è óñàìîòåíèå ãè îòâåäè íà âúëíîëîìà. Èçäèãíàò íàä ìîðåòî, áëèçî äî çâåçäèòå è â íàé- íèñêàòà ÷àñò íà çàñïèâàùèÿ è óìîðåí âå÷å ãðàä. Àëåíî ÷åðâåíàòà ñâåòëèíà íà ôàðà äàäå íàäåæäà çà ñåòèâàòà èì äà ñå íàñëàäÿò íà äåéñòâèòåëíàòà áëèçîñò èãðàåùà âúðõó æàäóâàùèòå èì òåëà. Íåóñåòíî ïðåìèíàõà ðàçñòîÿíèåòî äî íåãî ñðåä ãðîõîòà íà âúëíèòå, íåðâíî íàáèðàùè ñèëè îò íåòúðïèìîñò çà ïîêðèâàíå è îâëàäÿâàíå íà ñóøàòà íå äîñòèãíàòà îò ïî ïðåäíè äíè, ñåäìèöè, ìåñåöè è ãîäèíè. ×óâñòâàéêè ñå â áåçîïàñíîñò ñå íàñëàæäàâàò íà ãíåâà èì. Îïèÿíåíà îò ïîñòîÿíñòâîòî è ñèëàòà èì òÿ ñå ñãóøè ïðåä è â íåãî. Òîé îáâè ñ ðúöå ìàëêîòî è ïîòðåïåðâàùî òÿëî è ñå çàãëåäàõà â îòðàæåíèåòî íà çâåçäèòå â êèïÿùîòî ìîðå. Àðîìàòà íà êîñàòà è ïðèìåñåí ñúñ ñòóä ãî çàìàÿ. Ïîèñêà äà ÿ çàòîïëè è ïîìèëâà. Çàðîâè ëèöå â òèëà , ïîñëå âúâ âîäîïàä îò êîñè ïîòúðñè ñ ëèöå áóçèòå è. Ïîìèëâà ñåáå ñè â òÿõ, íî òÿ îòâúðíà íà ëàñêàòà . Ïðèòèñíà ñå ïî- ñèëíî êúì íåãî, æåëàåøå äà óñåòè âñè÷êî. Õëàäíèÿ âúçäóõ, òîïëèíàòà è ñèëàòà íà ðúöåòå ìó ïðîìóøåíè ïîä ÿêåòî, áëóçàòà è íåæíî ìèëâàùè çàòîïëåíèòå è ãúðäè. Íàñòðúõíàëèòå è çúðíà è ñëàäîñòíàòà òðúïêà îò óìåëèòå ìó ïðúñòè ÿ õâúðëèõà â íåóòîëèìî æåëàíèå. Ïëúçãàùàòà ñå ðúêà ïëàâíî íà äîëó êúì êîðåìà è íàêàðà êðúâòà è äà âèáðèðà âúâ âñÿêà ÷àñò îò òÿëîòî . Ðúêàòà ìó ñå ïðîêðàäâà â çàêîï÷àíàòà ïîëà. Îáúðíà ñå êúì íåãî è âïè óñòíè â íåãîâèòå. Òîé ÿ âçå íà ðúöå, îáëåãíà ãúðáà è â ñòúëáà íà ôàðà, ðàçêúñà ãîðíàòà ÷àñò íà ÷îðàïîãàùíèêà îòìåòíà â ñòðàíè äúíîòî íà ôèíîòî è áåëüî. Ïðîíèêíà â íåÿ. Âñå ïî-äúëáîêî è ïî-äúëáîêî. Îòíîâî è îòíîâî ñëåäâàéêè ðèòúìà íà ïðèÿòíîòî óñåùàíå è íåçàòèõâàùà æàæäà. Ïðåìèãâàíèÿòà íà ôàðà ðàçêðèâàõà íà ìîìåíòè ñëàäîñòíèòå ãðèìàñè ïî ëèöàòà îáàãðåíè â ñåíêè îò àëåíî ÷åðâåí öâÿò. Ðóìåíèíàòà èì îñòàíà ñêðèòà, íî ñòîíîâåòå îòåêíàõà íàâúòðå â óñïîêîåíîòî âå÷å è ïëàâíî òàíöóâàùî ìîðå. Ãðàäúò â äàëå÷èíàòà ñúñ ñâîèòå òóê-òàì ïðåìèãâàùè ëàìïè, ëàé íà êó÷åòà è åæåäíåâèå èì íàïîìíÿõà çà òîïëèíàòà íà äîìà, íî ñâîáîäàòà áå òàçè êîÿòî ãè ïðèìàìè ñúñ ñâîèòå íåèçâåñòíîñòè è èì ïîäàðè ìîæå áè âñè÷êî òîâà îò êîåòî ñå íóæäàå âñåêè òúðñåù, æàäóâàù è òúðïåëèâî î÷àêâàù.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 11.01.2005 @ 07:10:26 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   pisana

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.6
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 32760
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ôàðà" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ôàðà
îò Paisa (paisa@abv.bg) íà 11.01.2005 @ 10:29:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À àç ñå ÷óäåõ, çàùî íÿêîè ôàðîâå ñâåòÿò â çàñðàìåíî ÷åðâåíî...


Re: Ôàðà
îò mojsei íà 11.01.2005 @ 19:08:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://jivotyt.com/news.php
Íàìèðàì òâîðáàòà êàòî ëè÷åí óñïåõ çà àâòîðà äà ïðîíèêíå â ïðîáëåìàòèêàòà íà åðîòè÷íîòî. Íÿêîè íþàíñè äàâàò îñíîâàíèå äà ñå íàäÿâàìå, ÷å áúåùèòå é ðàáîòè â òàçè íàñîêà ùå áúäàò ïî ïúëíè îò ãëåäíà òî÷êà íà èçãðàæäàíå íà ãåðîèòå, à ñúùî è ïî îòíîøåíèå íà ðàçêðèâàíå íà ñúùíîñòòà íà åðîòè÷íîòî, ìàêàð ÷å è òóê òåçè íåùî ïðèñúñòâàò â íåðàçâèò âèä.