Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 470
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 472

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: ina_krein

"Òðåòàòà ìîðèÿ" - Ãëàâà 2. – Ñïåöèàëíî ëå÷åíèå (Âòîðà ÷àñò)

Ñëåä ðàáîòà Ìîíêàòà ìèíà ïîêðàé ñåëñêàòà êðú÷ìà è êúùàòà íà Ñòðàõèë Æåëåçíèÿ. Ìàðèÿ ïîëèâàøå öâåòÿ â ãðàäèíàòà. Ïðèáëèæè äî îãðàäàòà è ìó îòêúñíà ÷åðâåíî öâåòå, áåç äà êàæå è äóìà. Ìîíêàòà ïðèñòúïè îò êðàê íà êðàê, àõà äà âúðæå êîìïëèìåíò, ïúê íå ìîæà.
– Àç, òàêîâà, ìàëêî ñúì óìîðåí – íàêðàÿ èçäðúíêà íàé-ñâåòîâíàòà ãëóïîñò, êîÿòî ïðåãðåëèÿò ìó ìîçúê ìîæà äà ðîäè. ßäîñà ñå íà ñòåñíèòåëíîñòòà ñè, âçå öâåòåòî è òðúãíà.
– Êîãàòî ñè îòïî÷èíåø, ïîêàíè ìå íà ðàçõîäêà ïîä ìîñòà – çàêà÷ëèâî ãî ïîäêà÷è äåâîéêàòà. – Èëè åëà äà òè íàïðàâÿ åäèí õóáàâ ìàñàæ. Òúêìî ïðèêëþ÷èõ óñïåøíî êóðñà.
Äîêòîðúò âäèãíà ðúêà çà ñáîãîì. „Ìàãàðå! Èäèîò! Ãëóïàê! Ìè íàëè ùå ñå æåíè ñêîðî?“, îïðàâäà ñåáå ñè. – „Àìà óìèðàì äà ìè íàïðàâè ìàñàæ!“; „Ãà-ãà“ – ñúãëàñè ñå ãàðâàíúò ñ íåãî, ïðåëèòàéêè íàä ãëàâàòà ìó, ïðåïúëíåíà êàòî êîø ñ åðîòè÷íè æåëàíèÿ.
Âå÷åðòà Åìàíóèë îòíîâî ñå çà÷åòå â ñïåöèàëèçèðàíèÿ ìåäèöèíñêè ñàéò è ïàê ïîïàäíà íà ñúùàòà íîâèíà. Íåùî ñòðàøíî èäâàøå è çäðàâíàòà ñèñòåìà ùåøå äà ñå ñðèíå êà-òî Òðîÿ, àêî èäèîòèòå ãîðå íå ñå ïîäãîòâåõà çà öóíàìèòî, èçëþïèëî ñå â Êèòàé. Àìè êîíôëèêòúò, çðååù â Óêðàéíà? Òàì êàêâî ëè çëî ùåøå äà ñå ðîäè? Âÿòúðúò óæàñåí îòëåòÿ.
Î÷èòå íà ìëàäîêà íàòåæàõà. Ìèã ïðåäè äà çàñïè, óñåòè òîïëè óñòíè íà ÷åëîòî ñè, àëà íÿìàøå âðåìå äà ìèñëè. Ìîðôåé âå÷å ìó áåøå ïðèãîòâèë ïúòíèÿ ëèñò çà ìîðåòî.
Áÿëàòà ìîðèÿ ñåäíà íà ðúáà íà ëåãëîòî. Êàê ùåøå äà ãî èçìúêíå îò öóíàìèòî? À òðÿáâàøå, òîé òàêà ïðèëè÷àøå íà îíçè Ìàíîë, â êîãîòî áå âëþáåíà! Äàëè ùåøå äà óñïåå ñà-ìà, èëè ùåøå äà ñå íàëîæè ïàê äà ïîâèêà Òðåòàòà? Ñâåòëà-òà ñÿíêà âúçäúõíà êàòî æåíà.
Ñëåä äâà ìåñåöà è ïîëîâèíà Ìîíêàòà ñðåùíà íà óëè-öàòà ñâåêúðâàòà íà Äàíêà, óõèëåíà äî óøè:
– Ãîñïîä äà òå ïîæèâè, äîêòîðå, çà ñïåöèàëíîòî ëå÷å-íèå – íÿìàø ðàâåí îòòóê äî Ëóíàòà – èç÷åòêà ãî òÿ. – Íè-ùî ѝ íÿìà âå÷å íà ñíàõè÷êàòà, è áåáåíöå ÷àêàìå – ïîâåðè-òåëíî ñå íàâåäå êúì íåãî æåíàòà, çàñìÿíà êàòî êîëåäíà øîêîëàäîâà òîïêà ñ ãëàçóðà. – Íè ãëàâà ÿ áîëè, íè êîðåì – îò ñóòðèí äî âå÷åð ñå ñìåå. Ùå äîéäåì â êàáèíåòà òè äâå-òå, äà äîíåñåì ïóëîâåðè çà çèìàòà – ïëåòîõìå ãè ñïåöèàë-íî çà òåá íà ïî÷èâêàòà.
Æåíàòà îòìèíà, à Ìîíêàòà ñå çàìèñëè êàòî Ñîêðàò. Êîëêîòî ïîâå÷å ìèñëåøå, òîëêîâà ïîâå÷å ãî íàïóøâàøå ñìÿõ. È åäíàòà, è äðóãàòà ïàöèåíòêà áÿõà çäðàâè êàòî ñêà-ëè, îùå ïðåäè äà ãè ïðàòè íà áàíèòå. Íî, õóìàíèñò ïî äó-øà, áå ïîìîëèë ïðîâåðåíè äðóãàðè äà ïðàâÿò êîìïàíèÿ è íà äâåòå æåíè, äîêàòî ñè ïî÷èâàò â ìèíåðàëíèòå èçâîðè. Ñåãà ñå ÷óäåøå êàê ùå îñòàíå ñåðèîçåí, êîãàòî äîéäàò ïðè íåãî îòíîâî. Íà âñè÷êî îòãîðå ìðàçåøå çèìíè ïóëîâåðè. Ïðåäïî÷èòàøå äà ãî òîïëè êðàñèâà æåíà – êàòî äúùåðÿòà íà Ñòðàõî.
Âå÷åðòà îòâîðè òåôòåðà è çàïèñà íîâà ðåöåïòà. – „Ëå-êàðñòâî ïðîòèâ çëè ñâåêúðâè è íåäîëþáåíè ñíàõè. – Âåð-íè ïðèÿòåëè è áëàãîðîäíà ëúæà.“ Çàòâîðè áåëåæíèêà äî-âîëåí.
À êîëêî áå íóæíî, çà äà áúäàò ùàñòëèâè ïàöèåíòèòå â ñåëîòî? – Åäèí ÷àðîâåí äîêòîð, öåëóâàí âå÷åð îò Áÿëàòà ìîðèÿ çà êúñìåò è îáè÷àí ãîðåùî îò Òðåòàòà è ×åðíàòà.
Åìàíóèë ñúíóâàøå, ÷å ñòîè íà âúðõà íà ïëàíèíà è ïðåãðúäêà îò ñâåòëèíà ãî îáãðúùà. „Êîÿ ñè òè?“ – ïîïèòà ÿ â ñúíÿ ñè è ïîñåãíà äà óëîâè ïîëúõà ѝ. „Îùå å ðàíî äà ðàç-áåðåø.“ – îòãîâîðè ñ ãëàñ êàòî ïðîëåòåí âÿòúð òÿ. Ìîíêàòà óñåòè öåëóâêà ïî ÷åëîòî, ïðåäè äà ïîòúíå â çàáðàâàòà íà ñúíÿ, à ìó ñå èñêàøå äà ÿ öåëóíå è òîé, íî ñòðàñòíî.
Íåáåòî óõàåøå íà ïðîëåòíà íåæíîñò, à ×åðíàòà ìîðèÿ ñåäåøå íà ïîêðèâà, ðàçïóñíàëà êîñè. Ãàðâàíúò ÷åòåøå îò òåôòåðà íà Ìîíêàòà ìúäðîñòè è êèìàøå ñ ãëàâà òàêà, ÷å áåç ìàëêî òÿ äà îòõâúð÷è. Ìîðèÿòà ñêîðî ùåøå äà èìà ìíîãî ðàáîòà. Êàê ùåøå äà ãî îïàçè îò ñåáå ñè – êîÿòî ñú-ùî áå îáè÷àëà äðóãèÿ? Äðàçíåõà ÿ êèòàéöèòå – ñúçäàâàõà ðàáîòà â íåïîäõîäÿù ìîìåíò. Äîðè è ×åðíàòà ìîðèÿ æàäó-âàøå ïî÷èâêà, îáè÷ è íåæíîñò.
Ãðúì è Òðÿñ áîÿçëèâî ñå âçèðàõà â íåÿ è íå ñìååõà äà êèõíàò, çíàåéêè ñèëàòà ѝ. Ïðèòèñêàõà íîñîâå â ïëàíèíàòà, äîêàòî Ìîíêàòà ñïåøå áëàæåíî, à Ìàðèÿ ãî ñúíóâàøå.
Òàëàñúìúò ñåäåøå íà åäèí êëîí è ñå âñëóøâàøå âúâ âÿòúðà. Íîâèíèòå ïî íåáåñíàòà ïîùà áÿõà òðåâîæíè. Êàê ùåøå äà îöåëåå ÷îâå÷åñòâîòî? Áåøå íåîáõîäèìî ÷óäî, çà äà èçëåçå îò âèõúðà, êîéòî ñëåä ïî-ìàëêî îò ãîäèíà ùåøå äà ãî çàâúðòè. „Òðèòå ìîðèè àêî íå ñå ïîìèðÿò, ùå ÿäåì æèòî çà Ìîíêàòà.“, çàâúðòÿ ãëàâà òàëàñúìúò ìðà÷íî. „È íå ñàìî çà äîêòîðà…“, äîïúëíè áåç äóìè Òðåòàòà, ãàëåéêè ïî êîñàòà êðàñèâàòà Ìàðèÿ.
 ïðîñúíèöà Åìàíóèë óñåòè ãîðåùè óñòíè ïî òÿëîòî ñè. „Ãîñïîäè, êàêúâ ïðåêðàñåí ñúí!“, êàçà ñè äîêòîðúò è ñòèñíà ïî-ñèëíî î÷è. Òîëêîâà áåøå ðåàëíî, ñëàäêî è èñ-òèíñêî. Íå, òðÿáâàøå äà âèäè êîé ãî ðàçòàïÿ òàêà. Íå ìî-æåøå äà å âèäåíèå, óñåùàøå ãî æèâî.
– Ìàðèÿ, êàêâî ïðàâèø òóê? – èçâèêà óæàñåí, ùîì ðàçïîçíà ìîìè÷åòî â ìðàêà.
– Òè êàê ìèñëèø? – îòãîâîðè òÿ è îòíîâî óëîâè óñò-íèòå ìó ãîðåùî ñúñ ñâîèòå.
Òðåòàòà ìîðèÿ òàêòè÷íî îòëåòÿ, à âÿòúðúò çàòàíöóâà ñèðòàêè â ãðàäèíàòà, îêúïàíà îò êàïêè äúæä. Ãðàöèåëà âïëèòàøå äúæäîâíè ïåðëè â êîñèòå ñè êàòî áèñåðè, äîêàòî òàëàñúìúò Ãåð÷î ÿ ãëåäàøå çàõëàñíàò è ñå ÷óäåøå êàêâà å òàçè ÷óäíà êðàñàâèöà è îòêúäå å.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 18.03.2023 @ 11:31:11 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   ina_krein

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 20:43:23 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
" " | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re:
îò rajsun íà 18.03.2023 @ 12:45:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâè)))


Re:
îò ina_krein (ina_krein@abv.bg) íà 18.03.2023 @ 12:53:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://inakrein.blog.bg/
Ïîçäðàâè!

]


RE:
îò kameja íà 18.03.2023 @ 17:44:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðîäúëæàâàì äà ÷åòà ñ èíòåðåñ.


RE:
îò ina_krein (ina_krein@abv.bg) íà 18.03.2023 @ 21:16:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://inakrein.blog.bg/
Ìíîãî, ìíîãî áëàãîäàðÿ!

]


Re:
îò malovo3 íà 18.03.2023 @ 21:43:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñàõ! Ïîçäðàâè!


Re:
îò ina_krein (ina_krein@abv.bg) íà 19.03.2023 @ 07:15:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://inakrein.blog.bg/
Áëàãîäàðÿ! Óñïåõè! Ïîçäðàâè!

]


Re:
îò ina_krein (ina_krein@abv.bg) íà 19.03.2023 @ 07:15:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://inakrein.blog.bg/
Áëàãîäàðÿ! Óñïåõè! Ïîçäðàâè!

]