Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 759
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 764

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: durak

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: ina_krein

(ïðîëåòòà è ëÿòîòî íà 2019 ã.)
Ìèíà ìåñåö, à Ìîíêàòà îùå æèâååøå ìåæäó ñòðàõà è íàäåæäàòà. Âñè÷êè ãî ïîçíàâàõà è ïîçäðàâÿâàõà. Äàæå óëè÷íèòå êó÷åòà, êàòî ìèíàâàøå, âúðòÿõà îïàøêè ïðèÿòåëñêè. Ïîäìàçâàõà ñå, ÷å â òîÿ äèâ êðàé íÿìàøå âåòåðèíàð, òà è òå, êàòî âñè÷êè ÷îâåöè îò ñåëîòî, îïèðàõà äî íåãî, êàòî çàêúñàò. Íî äîêòîðúò èìàøå äðóãè òðåâîãè äíåñ. Íàäÿâàøå ñå äà ñðåùíå Ìàðèÿ è äà óñïåå äà ðàçìåíè ïîíå íÿêîëêî äóìè ñ êðàñàâèöàòà.
 óòðîòî äîðè ïåòåëúò íå èçêóêóðèãà ïîä ïðîçîðåöà êàòî ïðîäðàí ëúâ, àìè ïîêàçà óâàæåíèå, ÷å ìîæåøå äà öåëóíå òåíäæåðàòà â ÷åñò íà äîêòîðà êàòî íèùî. Ìîíêàòà çàïðåñêà÷à ñòúëáèòå ïî äâå íàâåäíúæ. Íà ïîñëåäíàòà ãî ÷àêàøå õàçàéêàòà ñ ÷èíèÿ ïúðæåíè ôèëèéêè, ïîðúñåíè ñ ïóäðà çàõàð, ìîæåùè äà ñðèíàò îò çàâèñò äîðè Õèìàëàèòå.
– Ìåðñè ìíîãî – îïèòà ñå äà ìèíå ïîêðàé íåÿ ìëàäèÿò äîêòîð, – íî íå ñúì ãëàäåí.
– Êàê òàêà íå ñè? – ïîâèøè òîí æåíàòà, íàáëÿãàéêè íà ïîñëåäíàòà äóìà êàòî ãåíåðàë. – Öÿëî ñåëî ìó íà ãëàâà, ÷å è íàâëåöè îò ñúñåäíèòå. Ñèëà òðÿáâà äà èìàø, ñèëààà – êàòî „Àëèëóÿ“ ïðîâëà÷è òÿ è ãî òðúøíà íà ñòîëà â êóõíÿòà êàòî ñóìèñò íåäîÿë ñúïåðíèê.
Ñëåä ïîëîâèí ÷àñ, ïî-òåæúê ïîíå ñ êèëîãðàì, ìëàäîêúò ñå äîáðà äî êàáèíåòà, ïúøêàéêè. Áîðáàòà íà êóëèíàðíèÿ ôðîíò ñ Åëåôòåðà áå íåðàâíà. Òðÿáâàøå äà ñè íàìåðè êâàðòèðà, àêî íå èñêàøå äà õâàíå äèàáåò! Çàãëåäà ñå ïðåç ïðîçîðåöà – îáëàöèòå Ãðúì è Òðÿñ òúêìî áÿõà îìàõàëè íÿêîëêî ñðåäèçåìíîìîðñêè îìëåòà è ñå ÷óäåõà äà ïîëåãíàò ëè, äà ïîäðåìíàò ëè, êàòî íå èì ïóêàøå, ÷å õîðàòà ÷àêàò ïðîëåòåí äúæä çà òþòþíèòå.
Ãðàöèåëà ðàçõîæäàøå íîâàòà ñè ïàíäåëêà êàòî êó÷å èç ñåëîòî, ïðåä÷óâñòâàéêè âúëíóâàùà ñðåùà ñúñ ñúùåñòâî îò íåéíèÿ âèä. À ãàðâàíúò íà ×åðíàòà ìîðèÿ ÷åòåøå êàòî ñòàð ïðîôåñîð òåôòåðà íà äîêòîðà ïðåç ñòúêëîòî è öúêàøå îò óìèëåíèå. „Áðåé, ÷å óìåí äîêòîð, ñúùèÿò êàòî ïðàäÿäî ñè Ìàíîë.“ – êëàòåøå ãëàâà òîé, äîêàòî íàìåñòâàøå àêúëà ñè.
Äîêòîðúò ïðåãëåäà íîâèíèòå â ìåæäóíàðîäíèÿ ñàéò – íåùî ñòàâàøå â Êèòàé, à êàêòî âñè÷êè çíàåì, çåìÿòà å êðúãëà è òîçè íîâ ìèñòåðèîçåí âèðóñ êàòî íèùî ùåøå äà äîïðèïêà è òóê. Òîãàâà ùåøå äà ñòàíå ìúòíà è êúðâàâà áåç âîéíà. Ìîíêàòà çàòâîðè ñàéòà. Ñèïà ñè ãîðåù áèëêîâ ÷àé è ñå ðàçìå÷òà çà Ìàðèÿ, ñëàäêàòà ùåðêà íà Ñòðàõî Æåëåçíèÿ.
Áÿëàòà ìîðèÿ âúçäúõíà, à ×åðíàòà ñå óñìèõíà øèðîêî – ìíîãî îáè÷àøå âèðóñè.
Äîêàòî äîêòîðúò ñìèëàøå íîâèíèòå, âðàòàòà ñå îòâîðè è ëåëÿ Ñòàíêà íàòèêà â êàáèíåòà êàòî àãíå ïðåä çàêîëåíèå ñíàõà ñè. Ìëàäàòà æåíà áå áÿëà êàòî òîêó-ùî ñíåñåíî ÿéöå, ãîòîâà äà ðåâíå ÿ îò ñòðàõ, ÿ îò ñðàì, ÿ îò ìúêà. Äîêòîð áå òîâà – ìúæ, ìëàä õóáàâåö.
– Åé ÿ, íèêàêâèöà – çàïî÷íà ïðîêóðîðñêà ïëåäîàðèÿ ñâåêúðâàòà, – îò ìåñåöè åäíà è ñúùà ïåñåí: „Ãëàâà ìå áîëè, íå ìîãà äà ÿì; êîðåì ìå áîëè, íå ìîãà äà ñïÿ.“
Ìîíêàòà ïîçíàâàøå äîáðå „ìèëèÿ“ õàðàêòåð íà âúïðîñíàòà ñâåêúðâà. Îò íåÿ è ïèòáóë áè èçáÿãàë ïðåçãëàâà ñ äâîéíî ñàëòî, îùå ùîì ÿ ïîäóøè, è íå áè ñå âúðíàë çà íèùî íà ñâåòà îáðàòíî. Ìúæúò ñòèñíà ñëóøàëêàòà, òà ÷àê ìîçúêúò ìó ñå èçïîòè. „Ìå÷êà ñòðàõ, ìåí íå ñòðàõ!“, ïîâòàðÿøå ñè òîé. „Ìå÷êà ñòðàõ, ìåí íå ñòðàõ.“ Àìà íå áåøå ëåñíî. Âíåçàïíî óñåòè ïðåãðúäêà ñèëíà åíåðãèÿ. Ñÿêàø íåæíà âúëíà ãî îáõâàíà. „Ñòåãíè ñå, òè ñè äîêòîð!“, çàïîâÿäà ñè òîé. Òðåòàòà ìîðèÿ ãî îáãúðíà ïàê è ñèëàòà ѝ ñå âëÿ â íåãî.
Ìëàäîêúò îáèêîëè òðè ïúòè áþðîòî ïî ÷àñîâíèêîâàòà ñòðåëêà (çà êúñìåò). Ñïðÿ, çàÿâÿâàéêè íà ñâåêúðâàòà àâòîðèòåòíî êàòî ãåíåðàë, ñ êîåòî ó÷óäè äîðè ñåáå ñè:
– Òè ùå èçëåçåø îò êàáèíåòà – ïîñî÷è Ñòàíêà, è äîïúëíè: – À íèå ùå ñè ïîãîâîðèì ñ Äàíêà. Ùå òå âèêíà îáðàòíî ñëåä ïðåãëåäà.
– Ñëóøàé, Ìîíêà – âúçðàñòíàòà æåíà ïðåñêî÷è òèòëàòà äîêòîð êàòî ñòîé, òà ãëåäàé. – Àç ìîæå è äà èçëÿçà, àìà êàòî âëÿçà, äà ñè èçìèñëèë êàê äà ѝ èçëåêóâàø âñè÷êè áîëåñòè íàâåäíúæ áúðçî, èíà÷å òåá ùå òå õâàíå áîëåñò – è íàïóñíà êàáèíåòà ñ ôèçèîíîìèÿ, äåòî äîâúðøâàøå èçðå÷åíèåòî ïî-ÿñíî îò âñè÷êè äóìè, êîèòî Ìîíêàòà çíàåøå è íå çíàåøå.
„Íà òè, Ìîíêà, ÷åðåí ïîï!“, êàçà ñè ìëàäèÿò äîêòîð è ñòèñíà ïàê ñëóøàëêàòà êàòî ìàãè÷åñêè æåçúë. Ñïîìíè ñè ñúâåò îò ñòàðèÿ äîêòîð Ãåîðãèåâ, ïî-öåíåí îò òðóäîâåòå íà Ñîêðàò: „Åäíà æåíà, àêî âñå ÿ áîëè ãëàâà, ïåòåëà òðÿáâà äà ñå ñìåíè, ïåòåëàà!“ Äîêòîðúò ïîãëåäíà ïðåç ïðîçîðåöà. Íàõàëíèÿò ãàðâàí ãî ãëåäàøå õèòðî, ðàçõîæäàéêè ñå ïî ïåðâàçà.
Ñíàõàòà õëèïàøå íåóäúðæèìî (òàêà àðòèñòè÷íî ãî ïðàâåøå, ÷àê Ìîíêàòà àõà äà ѝ ïîâÿðâà, íî íåéñå, ñå ñïðÿ) è ìåæäó ñúëçèòå è ñîïîëèòå ìëàäèÿò äîêòîð óñïÿ íàé-íàêðàÿ äà ðàçáåðå, ÷å íåùàòà â áðà÷íîòî ëåãëî íå âúðâÿò, ÷å ìèíàâàò øåñò ìåñåöà îò ñâàòáàòà, à íÿìà áåáå íàïúò, ÷å ñâåêúðâàòà âñåêè ìåñåö ѝ ïðîâåðÿâà êàëåíäàð÷åòî ñ öèêúëà, à ñóòðèí – ÷àðøàôèòå. Ïúê ìúæúò ѝ ïî öÿëà íîù èãðàå êàðòè, âìåñòî äà ÿ ãóøêà ñëàäêî-ñëàäêî.
Ìëàäèÿò äîêòîð çàïî÷íà äà ñå ñìåå áåç ãëàñ (äà íå îáèäè áóëêàòà, ÷å àêî ïàê ïî÷íåøå äà ðåâå, íàâîäíåíèå ùåøå äà ñòàíå). Ëóäà èäåÿ ãî âðúõëåòÿ êàòî öóíàìè, ïî÷òè áåçóìíà, íî ñëàäêà. Ñíàõàòà ãî ãëåäàøå ñ ïëàõà íàäåæäà. Ìîíêàòà îòíîâî óñåòè ïðåãðúäêà íåæíà åíåðãèÿ è ñå ó÷óäè êàêâî ëè å òîâà, íî ïîòóïà íåâåñòàòà ïî ðàìîòî ñíèçõîäèòåëíî.
– Ùå èçëåêóâàìå âñè÷êî òî÷íî çà ìåñåö – çàÿâè óâåðåíî òîé (çà íóëà âðåìå ñå íàëîæè äà ñòàíå áëàãîðîäåí ëúæåö). – Ùå èäåø íà ñïåöèàëíè áàíè, âñè÷êî ùå óðåäÿ àç.
– Àìà äîêòîðå, êîé ùå ìå ïóñíå? – èçïëàêà ìëàäàòà æåíà è ïîäñìúðêíà àðòèñòè÷íî.
„Àêî ÷àêàø íÿêîé äà òå ïóñíå, èìà äà ÷àêàø äîñòà.“, êàçà ñè íàóì ëåêàðÿò è ñå õâàíà çà ðàáîòà. Ãàðâàíúò êëàòåøå ãëàâà â òàêò ñ äîêòîðà, áàðàáàíÿù ïî áþðîòî ñ ïðúñòè.
– Çíàåø ëè êîÿ êðúâíà ãðóïà ñòå òè è ìúæúò òè? – çàïèòà Ìîíêàòà, âå÷å ñåðèîçåí.
– Íóëåâà ïîëîæèòåëíà – êàòî ó÷åíèê èçðåöèòèðà ïàöèåíòêàòà è ãî ïîãëåäíà ñ íàäåæäà â íàñúëçåíèòå î÷è, ÷àêàéêè äà èçâàäè êàòî ôîêóñíèê îò ñëóøàëêàòà ïîíå çàåê.
Äîêòîðúò îòâîðè âðàòàòà è ïîêàíè ñâåêúðâàòà. Èçíåñå êðàòêà ëåêöèÿ çà ìèãðåíàòà è íåâðîçàòà ïðè æåíèòå ñ íàé-çàâúðçàíè áåçñìèñëåíè òåðìèíè, òà äà çâó÷è êàòî ïðîôåñîð, à íàêðàÿ çàâúðøè ãëàäêî è õëúçãàâî êàòî ãðúöêè äèïëîìàò íà áàëêàíñêè ïðåãîâîðè:
– Âñè÷êî ìîæå äà ñå îïðàâè ñúñ ñïåöèàëíî ëå÷åíèå. Àêî èçïðàòÿ ñíàõà òè ñàìà ÷ðåç çäðàâíàòà êàñà, ùå áúäå áåçïëàòíî – íàòúðòè òîé, çíàåéêè êîëêî ñòèñíàòà å ñòàðàòà. – Ìîãà äà ïðàòÿ è òåá, íî íà äðóãî ìÿñòî, ÷å èìàì ïî åäíà áåçïëàòíà áðîéêà çà ñàíàòîðèóì.
Ñâåêúðâàòà ïðèñâè î÷è èçïèòàòåëíî, îãëåäà Ìîíêàòà îò ãëàâà äî ïåòè, ÷óäåéêè ñå äà ãî óáèå ëè, äà ãî îáåñè ëè, èëè äà ãî îñòàâè æèâ. Íî ïîíåæå áåøå õóìàíèñòêà ïî äóøà, íàêðàÿ îòñå÷å âåëèêîäóøíî:
– Äîáðå – ïîâëè÷àéêè ñìàÿíàòà ñíàõà êúì êúùè äà ñòÿãàò áàãàæà.
Ìîíêàòà ñåäíà èçòîùåí íà ñòîëà. Îùå äâàìà-òðèìà òàêèâà ïàöèåíòè çà äåíÿ è ùåøå äà èãðàå êàðòè ñ àíãåëèòå, âìåñòî â ñåëñêàòà êðú÷ìà. Äî îáÿä çàâúðòÿ íÿêîëêî òåëåôîííè íîìåðà íà âåðíè ñòóäåíòñêè ïðèÿòåëè è óðåäè âñè÷êî, ñëåäâàéêè íåïèñàíàòà áèáëèÿ çà ñïåöèàëíè ëå÷åíèÿ íà ñòàðèÿ ñè êîëåãà – íåãîâ ñâåòúë ïðèìåð â æèâîòà. Òîé áå è ïðè÷èíà äà íàãàçè â äîêòîðñêîòî áëàòî ïðåäè ãîäèíè. Âñå îùå íå çíàåøå äàëè å çà çëî, èëè çà äîáðî, íî äîêàòî ïèåøå ÷åðíî êàôå, âèäÿ óõèëåíè îáëàöè â íåáåòî ñ ëèöà íà äåöà.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 15.03.2023 @ 09:23:27 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   ina_krein

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 12:42:50 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
" " | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

RE:
îò kameja íà 15.03.2023 @ 12:49:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðî÷åòîõ ñ íåîòêëîííî âíèìàíèå, äîïàäà ìè òîçè ñòèë íà ïèñàíå.Ñúñ çàáàâíèòå äåòàéëè ãåðîèòå ñà èñòèíñêè è æèâè.


RE:
îò ina_krein (ina_krein@abv.bg) íà 15.03.2023 @ 12:58:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://inakrein.blog.bg/
Áëàãîäàðÿ! Ðàäâàì ñå, ÷å ñè áèëà íà ãîñòè ïðè ìåí, ÷å ñè ïðî÷åëà è òè å õàðåñàëî íàïèñàíîòî.

]


Re:
îò malovo3 íà 16.03.2023 @ 10:28:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñàõ ðàçêàçà! ×àêàì ïðîäúëæåíèå. Ïîçäðàâè!


Re:
îò ina_krein (ina_krein@abv.bg) íà 18.03.2023 @ 12:55:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://inakrein.blog.bg/
Òîâà å ÷àñò îò ðîìàí. Ðàäâàì ñå, ÷å âè å äîïàäíàë. Äàíî è ñëåäâàùèòå ãëàâè âè õàðåñàò!

]