Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 481
ХуЛитери: 4
Всичко: 485

Онлайн сега:
:: mamasha
:: malovo3
:: Marisiema
:: Teoman

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКъсче небе от терасата ми
раздел: Други ...
автор: pepelqshka13

Днес времето е облачно, цялото небе е сиво и тъмно-сиво, някъде е почти черно, но прозира розовият цвят на слънцето измежду облаците. Птичките весело чуруликат със своите прекрасни трели, а някои от тях са нависоко в небето полетели. Гледам цветята ми на терасата са хубаво израсли и ме радват.
Индришето ми е разперило клоните с листата си и е като ветрило или разтворено като чадърче, в цялата саксия, а там до него имам един сакъз, напъпил е в червено. До него ми е саксията с лилавата детелинка, по края листата И са зелени и е цъфнала нежно лилаво. Имам още цветя в две сандъчета Димитровче, там насадих и жълтия равнец и още една мушка и един сакъз в розово. А в една голяма саксия ми е Банановото ми дръвче. Зимата му паднаха листата и мислех, че го няма, но на терасата му е добре и то като Феникс се възроди от коренчето си и му се радвам много! Тук, където пиша, на перваза на прозореца, имам три цветя. Коледарче в гърне, едно кактусче и в малко сандъче стрък индрише и стрък коледарче и сейнах семена от копър и сега си имам пресен копър. Вътре в спалнята ми имам три саксии. В двете имам насадено кафе, което расте и има нови листа. а третото ми цвете е едно красиво разперено коледарче, което две години ми цъфтя в розово, а тази година не ми цъфтя. Научих нещо, че август го поливам и го завивам с червено парче плат и не го поливам и ще се отрупа с цветове и ще цъфти. Ще опитам този интересен метод за цъфтеж! Докато ви пишех за цветята си, облаците се струпаха тъмни и дъждовни и сигурно скоро ще завали. Малко е късчето небе от терасата ми, да съзерцавам облаците и да им се радвам. Иска ми се да живея в къща на два етажа и там на втория етаж, да ми е спалнята, да имам стъклен покрив и да виждам цялото небе, все едно небето е в мен и аз съм в небето! Да се наслаждавам на изгрева и залеза на слънцето, на красивите облаци и картините, които виждам там през целия ден! А нощем да гледам красивите многобройни звезди и омайната луна и с нея да си разговарям! Въпреки лошото време, птиците не спират да ми пеят и да ми радват сърцето и душата. И ми се иска с тях в небето да полетя и да се радвам на живота, на децата, на внуците, на внучката, на правнука ми, на цялата природа, на живота, на всичко, което ми поднася като подарък всеки ден, от Бога отреден!!!


Публикувано от anonimapokrifoff на 19.01.2023 @ 08:33:25 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pepelqshka13

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 10:36:31 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Късче небе от терасата ми" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.