Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 822
ХуЛитери: 4
Всичко: 826

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНепорочните оргазми на Мита
раздел: Еротика
автор: ZAGORA

На гости съм у моята голяма приятелка Фанчето. Двамата с нейния Лъчо днес празнуват порцеланова сватба - двадесет години от вълнуващото събитие. Купих им сервиз за торта от костен порцелан, ръчно изрисуван с прекрасни багри. Зная, че на порцеланова сватба порцелан се подарява. Фанчето остана много доволна. Тя обожава финия порцелан.
Когато и последните нейни колежки с дежурни усмивки и протоколни благодарности напуснаха терена, ние останахме сами.Фанчето почисти сръчно масата и отнесе чиниите в кухнята. Лъчо беше на вилата.Щял да бере марули,репички,лук и чесън за през седмицата.Децата също ги нямаше.Ние дишахме великолепието на нахлуващия през отворения прозорец майски ден.Фанчето дотърча от кухнята ухилена до уши. Носеше някакъв пакет в ръце.-Мите,зная те за голям ценител на хубавото кафе.Оня ден си дойде от Конго мой студент./Фанчето преподаваше български език на чуждестранни студенти/Майка му имала верига от магазини за кафе в Киншаса и в няколко други градове. Освен това тя наскоро открила собствен музей на кафето.Снабдявала с елитни кафета няколко от най-богатите фамилии в света.Та това момче ми донесе десет вида кафе с тегло около три килограма.Аз,Мите,разделих пакета на две.Един за мене и един за тебе.Моят студент ми обясни всичо за кафетата.Ще се опитам да ти преразкажа поне това,което съм запомнила от него.В пакета имаше блендове/смес/ еспресо кафе от робуста и арабика,моносорт-кафе робуста и моносорт-кафе арабика.Арабиката,Мите,имала около 90 ароматни вещества.Робустата пък била само с четири ароматни вещества.Кафетата притежавали,Фанче,около четири процента кофеин.Арабиката била по-меко и по-ароматно кафе,но робустата пък била по-плътно и горчиво,затова двете кафета често се смесвали В пакета имаше кафе „Сантос” от Бразилия,кафе от остров Суматра в Индонезия,Колумбийско кафе „Супремо” произведено от арабика.Имаше и етиопско кафе.То било много ароматно,с мек вкус и висок процент кофеин.Кафето,Мите, за Централна и Южна Америка е това,което е петролът за Близкия Изток.Например Гватемалското кафе притежавало отличителен послевкус.В пакета имаше и от него.Съдържаше още и по една опаковка от петте вида премиум кафета със средна стойност. „Зелена планина”-от 50 сорта отглеждани на три континента и на 100 процента арабика боб,””Органозлато”и”Лувак”На последното кафе-зърната се поглъщали от животно наречено цивета.Разграждали се по време на ферментация и се събирали след отделянето им от животното.Нещо подобно правят с африканското кафе.Само че ползували услугите на слона.Грижовната родителка на студента ми беше гушнала в пакета и Хавайско кафе „Молокай” с интензивен аромат на карамел и плодове и кафе „Старбукс”..Записах пълната информация на компютъра и я изпратих и на тебе по електронната поща.Мите,приеми този дар като висше благоволение от небесата,защото не всеки ден и не на всеки е отредена тая чест да опита вкуса на най-хубавите кафета на света.
Развълнувах се до сълзи.Станах и разцелувах Фанчето с такъв плам,че звукът от целувките ми оттекна като ехо. И се започна едно мелене,едно варене и дегустация на видовете кафета.Чаша след чаша.Усетих как лавинообразно вътре в стомаха ми се стовари и ме захапа чудовищна превъзбуда. Появи се страх и смут като на двойкаджия пред черната дъска.Разлюляха се и крайниците ми.Все едно беше настъпил часа на страшния съд.Въпреки особеното ми състояние,чувствувах главата си просветлена.
Колкото и големи приятелки да бяхме с Фанчето, все пак и двете си имахме теми-табута,свои запазени,неприкосновени параметри...Усетих как за миг всички тайни,които запълваха пукнатините на характера ми и придаваха гланц на особеностите в същността ми, бяха на път брутално да се разголят.-Фанче,ти преживявала ли си оргазми?-Самата аз се сепнах от еретичния си въпрос.Той беше прекалено личен.Очаквах със затаен дъх Фанчето да ми посочи с пръст вратата.Гледах я гузно с фалшива усмивка. Нищо подобно не се случи.С люлееща се поредна чаша в трепереща ръка, Фанчето ме погледна любовно,изкикоти се и каза:-Всичко друго съм очаквала от тебе,Мите,но не и тоя въпрос.Каква асоциация или грубо нарушени знаци в житейския ти път предизвикаха питането ти?Отговорът ми е-да!-каза Фанчето след минутка мълчание.Интересното у мене,Мите,е че при няколкото забежки в живота си, аз не успях да получа това екстремно преживяване, дори на връх на игла. Дали от вълнение,възбуда,страхове,скрупули но не ми се случи да преживея тоя екстремен момент. Виж с Лъчо в леглото е съвсем друга работа.Аз така съм свикнала с него,че той и гинекологичен преглед да ми направи ,с фенер да осветява отвътре Фанченцето ми като противобомбено укритие,аз пак няма да трепна.При Лъчо съм като часовник,който обаче понякога избързва. Налага ми се с досада да изчаквам Лъчо да стигне до финалаФанчето с премрежен поглед се замисли и отпи поредната глътка от поредната чаша кафе.Тогава започнах аз.-Фанче,приготви се да чуеш от мене най-тъжната история в богатата ми житейска палитра. Когато бях още ученичка ми се случваше да гледам любовни филми. Често обаче изпадах в едно особено състояние.Чувствувах омекване на крайниците и едно мравучкане по устните и слабините.И нали бях непросветена, мислех,че това е оргазъм.Година-две по-късно ми стана ясно,че е било най-обикновена еротична възбуда.”Нищо-казах си-Мите.И на твоята улица все някога ще настъпи Великден.”Зачаках търпеливо.Като студентка имах емоционално-,сеизмични преживявания с две-три момчета.Да,имах,само че без оргазми.На всичко отгоре проявих непростима наивност като им признавах това. .Разочаровани момчетата отказваха след това да споделят с мене любовното поприще.
Омъжих се за Гатю Авджиев.Вечна му памет на човека,но аз цял живот симулирах пред него оргазми.Охках,пъшках,стенех,импровизирах...Важното е,че Гатю беше щастлив.Реших да опитам нещо друго.Няколко пъти сменях тайно партньори.Но резултатът беше отново нулев.Най ме хващаше яд когато слушах моите колежки как се хвалят с оргазмите си.В хвалбите си стигаха до безочие.Преживявали за една нощ до пет оргазъма.Когато им признаех,че аз не съм преживяла до тоя миг дори и един оргазъм,те започваха да гледат на мене като на опасно и неизлечимо болна.Чух,че помежду си ме наричали ”безоргазмената Мита”.
Минаха години.Омъжих се повторно за Каню Булгуров.Същото беше и с него.Отново отсъствие на оргазми и пълна симулация.Стана ми навик щом попадна в женска компания винаги да се оплаквам,че не познавам естеството на оргазмите. Лишена съм от това удоволствие.
Един ден у дома дойде да ме види чичов ми син Мацо.Беше завършил в София едногодишен курс за екстрасенси.Имал силна енергия и щял с нея да лекува своите пациенти.Той налепи по ръцете си и рошавите си гърди дузина лъжици и вилици.Докато го гледах, усетих как ме обхваща една сладост и някакъв ток разтърси цялото ми тяло.Почувствувах се облекчена и щастлива...Преживяното блаженство се разстла върху лицето ми и нарисува непорочния ми екстаз.Мацо ме погледна някак проучвателно и всички лъжици и вилици по тялото му изпопадаха като по команда.Докато се канех да отворя уста ,за да замажа конфузната ситуация,ме връхлетя нов оргазъм.После още един и още един...Не можех вече да ги преброя.Серията продължи около час.Премрежила очи,с много сладост и нега в гласа си,аз не приличах на себе си.Усещах как всичките ми женски карантии като корабни отломки се плацикат в слабините ми.Най-интересното,Фанче,беше ,че аз в тия мигове нямах никакви сексуални фантазии или усещане за реален секс.Никакви,ама никакви.Когато тая оргазмена феерия от експлозии приключи Мацо ме погледна укорително и каза:-Мите,няма да те питам с кого ги вършиш тия работи.Но да знаеш от мене,че не са хубави.Ами че ти така можеш и да забременееш!Той стана от стола и много наскърбен си отиде.Аз още същия ден се упътих към църквата.Палнах най- голямата свещ и благодарих на Бога,че ми даде да науча какво е оргазъм.След тия преживявания се чувствувах подмладена и освежена. Лошото беше само това,че непорочните оргазми се появяваха на най-неочаквани места и в най-неподходящото време.Застигнаха ме веднъж във фризьорския салон.Когато спрях да охкам и да се треса като малеби, фризьорката ме беше цяла намокрила с вода,защото мислила,че имам някакъв припадък.Веднъж пък четях осмомартенския си доклад на катедра пред препълнен салон със слушатели.Изведнъж оргазмите коварно ме сграбчиха в любовните си обятия и аз отново изпаднах в транс и блажени стенания.Помислили,че ме е връхлетяла някаква криза.Дойде бърза помощ и ме изнесоха на носилка от сцената.Вече няколко пъти ми се случи в кабинета на моя шеф. Затова когато провеждаше оперативки, поръчваше да да не ги посещавам...Тръгнах по лекари,по ясновидки.Лекарите казваха,че било сексуална свръхактивност.Гледачкие твърдяха,че или съм обладана от дух-сексуален маняк или извънземен провежда научен експеримент с мене.Почнах да гълтам хапчета и да пъдя непознатия,невидим и неосезаем дух,спазвайки ясновидските предписания.
Един ден у дома отново се отби братовчеда Мацо.Изглеждаше щастлив и доволен.След като седнахме на по ракия-две и замезвахме със слайсове пастърмица, Мацо започна да ми говори:-Мите,знаем се с тебе от деца.Винаги съм ти вярвал.Затова след като си тръгнах от тук и помислих ,спрях да се съмнявамза в непорочността на твоите оргазми.Реших да разбера истината.Ходих къде ли не и разпитвах десетки светила в окултните науки.Най-накрая попаднах на един доктор по квантова физика. Той по време на медитация напускаше тялото си и общуваше със самия Създател.Работата се оказа следната.Понеже, братовчедке, си занемарила духовния си живот,Бог е решил да ти помогне.Дълго се вслушвал в безкрайните ти жалейки,че не познаваш оргазъма. Затова издигнал живителната ти енергия,която наричат още сексуална. .Прекарал я по основния вътрешен стълб на твоята същност до третото ти око.После пуснал енергията надолу да те окъпе като с душ.Усещането много приличало на оргазъм,но не било това.Тази окултна практика работела за духовното издигане на човека.Бог си позволил многократно да я прилага върху тебе. Той виждал,че ти харесва много.Препоръчва, ако не искаш да ти се случва където и да е и когато и да е, да я практикуваш вечер под юргана.Визуализирай поток от светлина и започни да го издигаш мисловно към главата си.Удоволствието веднага ще започне.Когато искаш да си починеш,спри да издигаш светлината.Това е всичко Мите.
Спазих препоръките на нашия Мацо и нещата се оправиха.Смо дето моят Каню се почувствува излишен.Напусна ме,защото съм била взела съпружеските му функции.Но от време на време се завръща мръсен и огладнял.Слагам го да спи на дивана в хола,за да не ми пречи на практиката.Той също започна да практикува.Да се бори за духовното си извисяване.Вярно е,че отношенията ни преминаха от съпружески в братски.Ама не сме първите,нито последните.Нали Махатма Ганди след като е създал децата си е спрял да спи при съпругата си и да търси интимност с нея...
Така бяхме настръхнали от дегустацията на кафета като на зло куче шишарките.Хукнахме навън и отпрашихме с колата към морето.Само една студена баня щеше да охлади страстите ни Пък и Фанчето пожела да я науча как да прилага върху себе си духовната практика...


Публикувано от Administrator на 10.01.2023 @ 16:10:58 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   ZAGORA

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 07:35:42 часа

добави твой текст
"Непорочните оргазми на Мита" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Непорочните оргазми на Мита
от yotovava на 11.01.2023 @ 08:38:44
(Профил | Изпрати бележка)
Усмивки, сладък разказ :)


RE: Непорочните оргазми на Мита
от mariq-desislava на 11.01.2023 @ 14:54:57
(Профил | Изпрати бележка)
Страховито ме разсмя, благодаря за удоволствието.:)