Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 784
ХуЛитери: 0
Всичко: 784

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриятелството
раздел: Други ...
автор: pepelqshka13

Днес е Международен Ден на Приятелството! И ето аз реших да ви разкажа за моите приятелки, които имам от цяла България са, а едната от тях работи в Испания. С Нели, мъжът И и кучето им се срещнахме и видяхме аз и внука ми Емо. Бяха дошли в Монтана на гости на техни приятели.
С още една приятелка се запознахме лятото дъщерята, внучката Веси, Емо и аз. Като ходихме на Китен и на връщане, отидохме по-рано в Бургас за влака и се срещнахме с приятелката ми Йова и толкова много се радвахме и двете. Тя ни беше направила кекс, да хапваме във влака. А като се прегърнахме, не ме пускаше и си поговорихме, там на гарата. А с другите ми приятелки, не се познаваме лично, Интернет ни запозна, но приятелството ни е напълно реално. И аз не ги избирам моите приятелки по това, дали са красиви като манекенки, дали имат много къщи, вили и пари? Моята душа избира тяхната душа за приятел и никога не греши. Толкова много и интересни неща съм научила от моите приятелки, всеки ми дарява нещо ценно от себе си и аз също и съм много щастлива! Нели, която работи в Испания много ми помогна. Ние двете бяхме в Bis.bg и там бях чела интересни коментари на един мъж, но не знаех нищо за него. И една сутрин прочетох, че е починал. Пишеше истинското му име, от Монтана е и бяха публикували негови стихове. Помолих Нели да ми помогне, исках да прочета още негови стихове и тя ми прати линка му. Страхотно пише, а най-ми харесват стиховете му на диалект. От трудният ми живот и всичко лошо случило ми се, започнах да изгубвам хубавата си усмивка, а тя беше моето вътрешно Аз. Спрях да се усмихвам дълги години, бях все едно във водовъртеж от циклично повтарящи се неща. И тогава срещнах виртуално Кети, която ми помогна и ме накара да осъзная, че трябва да се усмихвам, въпреки всичко. И сега съм една усмихната майка, баба и прабаба. С моите приятелки си разменяме колетчета. Аз им плета едни красиви чорапи с плетка или бебешко елеченце и терлички и с някое дребно подаръче им изпращам. И получавам от тях хубави думи, подаръци и книги-те книгите са най-голямата ми любов! Получавала съм и карти за гадание, имам вече няколко различни видове на Таро. Даже едните карти си ги нарисувах от една книга в Библиотеката и ги оцветих и картите също са ми слабост. Вълнуват ме всички гадания през вековете и чета такива книги от Библиотеката. Моите приятелки много ги обичам, а и те мен също и съм решила да си купя, пликове, марки и всякакви картички и да им пиша и изпращам писма, както беше едно време. Имам запазени писма и картички и са такъв красив и хубав спомен за нашето приятелство! В града имам приятелката си Светла, с която се виждаме сега, лятото тя е на селото си, а сега е в града. Тя ми дава модели на хубавите ми чорапи, които плета и подарявам и на чудно красиви и шарени столовки. Другата ми приятелка е Данчето, която живее на селото си и като дойде в града, децата И я докарват да се видим и се обичаме като сестри. С нея бяхме колежки в завода ни и имаме хубави спомени! Аз много обичам всичките си приятелки, те са много ценни за мен! Обичам ви, мои приятелки от сърце и душа!!!


Публикувано от Administrator на 19.12.2022 @ 12:33:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pepelqshka13

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 05:12:23 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Приятелството" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.