Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 893
ХуЛитери: 8
Всичко: 901

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Icy
:: nina_nina
:: Elling
:: Marisiema
:: LioCasablanca
:: GalinaBlanka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМистериозна случка 2
раздел: Други ...
автор: pepelqshka13

В първата случка някаква незнайна сила, мен ме спаси, а в тази, синът си спасих. Живеех вече при майка си с двете си малки деца. Дъщеря ми, Таня беше като мъжът ми, тъмна на цвят и с тъмни очи, а синът ми Ангел/Ани/ беше като мен бял с тъмни очи и руса къдрава коса/мъжът ми беше къдрав/.
Точно срещу нашата къща имаше една малка уличка, която отиваше до реката и ние като деца, много си играехме на нея. И сега, моите деца играеха там. Аз държах Ани и дъщеря ми го държа и се снимаха там в уличката, седнали на тревата. Всички деца лудуваха и се радваха на Ани, той беше най-малък, а и такъв сладуран беше тогава. Прибрахме се и децата заспаха, а на сутринта аз станах рано в 5 часа. Трябваше да отида в град Лом в болницата на изследвания. Отидох и бързо свърших работа в болницата и бързах да се прибера при децата, но нямаше автобус за село до обяд. Бях неспокойна и си взех билет до град Вълчедръм, а оттам имаше градски автобуси за Якимово. Стоя на автогарата във Вълчедръм и чакам автобуса. И както си стоях там, изведнъж чух силно реалният глас на майка ми: - Миле, детето умира в ръцете ми... Изтръпнах и едва издържах да се прибера. Тогава спирката ни беше на сред село и беше ни далеч и с колелото бях отишла до там и в близката къща го бях оставила. Спирам с колелото пред нас, а навън пред вратата на къщата ни, майка държи Ани, а той повръща и тя ми казва същите думи, които бях чула във Вълчедръм: - Миле, детето умира в ръцете ми... След като съм излязла, детето взело да повръща и се е отпуснало, останало без сили. Аз го видях и веднага с колелото тръгнах за болницата в Якимово 1. Казах на доктора как е детето и той каза да си отида в нас, той ще прати линейката да отидем в Монтана. Тръгнах си с колелото и си прехвърлям през ума предния ден и изведнъж като светкавица ми проблесна мисълта... Как му се радваха децата, а едно по-голямо момиче му се радваше и му говореше: - Ани, какъв си благ, толкова бял с тъмни очи и с тая руса къдрава коса. И тогава реших да викна баба Дафина. Тя е сестра на моята баба Стояна, която баеше от три неща, а баба Дафина гасеше въглен от уроки. Тя дойде, пребая му, изми му очите и му даде да пие вода от три места от земната паничка и линейката дойде. Тръгнахме за Монтана и по пътя имаше един Ж.П. прелез във Вирове и там синът ми повърна много силно и започна да се развеселява. Приеха ни в болницата за няколко дни, той вече беше добре и ни изписаха бързо. Знам, че много от вас няма да повярват и ще си кажат: - Бабини деветини, какви ги говори тая жена. Но, знайте, че е вярно и урочасани хора и животни умират, ако не им се пребае. Най-лошо е когато детето преспи с уроките, по-трудно минава. По някакъв мистериозен начин и на мен се предадоха тези сили и мога да бая като баба си, без да ме е учила. И когато след години спасих първият си внук Диян от силно урочасване и помогнах и на няколко деца... Тогава се помолих на Исус Христос, има ли някъде урочасано дете или човек, да мога да усетя и да му помогна с баенето си. И от тогава много пъти, аз усещах и започвах да се прозявам, а от очите ми текат сълзи и така казвам си думите, докато спря с прозевките и сълзите, значи вече детето е добре!


Публикувано от Administrator на 22.10.2022 @ 18:25:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pepelqshka13

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
321 четения | оценка няма

показвания 35151
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Мистериозна случка 2" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.