Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 698
ХуЛитери: 3
Всичко: 701

Онлайн сега:
:: Elling
:: pc_indi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТвърде кратък разказ за една прокиснала консерва с боб
раздел: Разкази
автор: LeoBedrosian

" - Редник Илюшин! Стани твою мат!

Дулото на АК 47 изглежда успокоително като ампула цианкалии в детска длан.
- Врагът те пощади, но аз - не - сержант Волкогонов или поне онова, което се вижда от него зад АК 47 изглежда много сериозен - Ще ми спи той! Пес негоден!".

Та, та, тррррррт!

Викът на редник Серьожа Илюшин накара Мазника Савченко да изпусне една последна порция пръдня от уплах. Вкисналия боб беше побързал да напусне стомашно-чревния му тракт със силата на картечен откос, който беше внесъл апокалиптичната картина в неспокойния сън на Серьожа. Събудения свали тясната каска от изпотената си глава и замери мазника със все сила.

- Пойти на хуй, солоч! Казах ти да не ядеш тая прокиснала гадост, а ти си изял и моята! Да пукнеш дано!

Редник Серьожа Илюшин се обърна на другата страна, колкото му позволяваше подгизналото ложе в наводнения окоп и заспа отново. От месец солдатите от сто седемдесет и девети полк на Руската армия даваха дежурства в завзетата Херсонска област. И понеже постоянно редиците им оредяваха им се налагаше все по-често да киснат в неуютните окопи.

" ... вой на самолети. Или на връхлитащи изтребители. Тътенът от взривяващи се бомби става все по-осезаем. Последната се взриви в съседния окоп и усети по лицето си пръски от кръвта на Соловей и Менишев ... натежалите му за сън клепачи не могат да спрат ярките отблясъци на адски взривове. Нощта изведнъж се превърна в ултравиолетов ден. Веднага последва най-ужасяващия взрив, който бе чувал някога. Това го нара да се събуди и да извика, колкото глас му държи:"

- Ааа! Ставай Мазник! Да бягаме!! Бандерите ни бомбардират, на хуй пошли!"
- Илюшин, тъй с ума сашол - през тежките капки дъжд вижда дъвчещата долна челюст на Савченко, осветена от поредната мълния - Никой не ни напада, просто бурята си гърми!
"По дяволите - мисли си Серьожа - наистина полудявам... проклета война! До кога ли ще киснем в тая кал, мамка им!"
- Лягай мазник. Ще те бдя над теб, галубчик! А ти поспи, че току виж ти се съдрал гъза от всичката гадост с която се натъпка!

Само че не се получи така, както го плануваха. В момента, в който Мазника захърка със силата на картечница Максим заспа и той и над двамата остана да бди само височайшата небесна сила. Ако и тя не почиваше в тая дъждовна и неуютна нощ.

" ... вой на тревожни сирени. Не мога да определя дали са наши, или на бандеровците. Вият на газова атака, или беше на биологично оръжие. Не помня мамка им! Е, нали веднъж ще се мре ... ако смъртта е толкова приятна, то нямам нищо против нея. Охо, коя е тая девочка, че тя се разсъблича дори. Виж Мазник, как блести голото ѝ тяло сред росните треви ... Ах ти моя родна... идвам при теб! КАКОЕ СЧАСТИЕ!..."

...

- Виж Потапов, тия двамката не са си сложили дори и противогазите - каза глух глас, излизащ от противогаз със замъглени кръгли стъкла.
- Илюшин и Савченко, прибери им табелите. Ще викна санитчастта да ги натовари - отвърна глухо и другия противогаз.


Публикувано от Administrator на 19.08.2022 @ 19:53:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   LeoBedrosian

Рейтинг за текст

Средна оценка: 1
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
543 четения | оценка 5

показвания 33496
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Твърде кратък разказ за една прокиснала консерва с боб" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Твърде кратък разказ за една прокиснала консерва с боб
от Albatros (valerist@abv.bg) на 19.08.2022 @ 20:30:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/profile.php?id=100001222017028
Тъпо.
И неграмотно написано, пълно с граматически и стилистични грешки.
Според мен текстът е тотална излагация както за автора му, така и за администраторите на сайта. Подобни литературни недоразумения трябва да бъдат публикувани не га главната сайтова страница, а директно в профила на хулитеря.

Алби


Re: Твърде кратък разказ за една прокиснала консерва с боб
от LeoBedrosian (lewdmil@gmail.com) на 22.08.2022 @ 11:15:19
(Профил | Изпрати бележка)
Някой друг има ли да ме ХуЛи, че Албито ми е малко?