Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 791
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 793

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈãðè íà äóìè
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: VladKo

Íå ìîæåøå äà ñå êàæå, ÷å íà Íèêè âèíàãè ìó áåøå âúðâÿëî ñ èãðèòå íà äóìè.  ãèìíàçèÿòà ïàëìàòà íà ïúðâåíñòâîòî ïî èçìèñëÿíå íà ïðÿêîðè íà ó÷èòåëèòå ìó ÿ îòíå Çàõàðè, êîéòî ðåøè, ÷å ôàìèëíèòå èìåíà Éîâ÷åâ, Òàñêîâà è Êåôàëñêè ñà âñúùíîñò Îâ÷åâ, Òàç êîôà è Ôåêàëñêè. Íèêè äîíÿêúäå ñå ðåâàíøèðà, ïðåäëàãàéêè çàìåñòíèê-äèðåêòîðà Êúí÷î Ïåíåâ äà ãî òèòóëîâàò íà Ïúí÷î Êåíåô.
 çàäÿâàíåòî íà íåæíèÿ ïîë óñïåõúò íå áåøå ïî-ãîëÿì. Íà Ìàðèàíà ëàñêàâî êàçâàøå «Ìåäèàíà», íî òÿ, ãîðêàòà, íàëè íå áåøå ãúñòà ñ ìàòåìàòèêàòà, ìó êàçà, ÷å íå áèë îðèãèíàëåí. Íà êîåòî òîé îòãîâîðè, ÷å å ïðåêàëåíî êðåòåíöèîçíà.
Âåäíúæ ïðåç ìåæäó÷àñèåòî íà ìîìè÷åòàòà èì äîéäå èùàõ äà ïåÿò âúçðîæäåíñêè ïåñíè. Êîãàòî çàïî÷íàõà «Âÿòúð å÷è, Áàëêàí ñòåíå», òîãàâà ñå âêëþ÷è è òîé ñúñ «ñàì þíàê íà Ñîíÿ». Ñîíè÷êà ñêî÷è êàòî óæèëåíà äà ãî íàêàæå çà âîëíîñòòà è äâàìàòà ñå ãîíèõà îêîëî êàòåäðàòà.
Ìàëêàòà ìó áðàòîâ÷åäêà Ìèëåíà ñúùî íå ñå îêàçà áëàãîäàòíî ïîëå çà èãðèòå íà äóìè. Áåøå é äîíåñúë ìàëèíè è øåãîâèòî é ãè ïîäíåñå ñ äóìèòå: «Â÷åðà å èìàëî ìèëèíêè çà Ìèëåíêà. Äíåñ ïúê ùå èìà ìàëèíêè çà Ìèëåíêà è Ìèëåíêà ùå ïèå ìèëåíåðàëíà âîäà.»
Ìèëåíà ñàìî ñå íàöóïè. Íî íå îòêàçà ìàëèíêèòå.
Ïàðàøóòúò çàïî÷íà äà ñå îòâàðÿ åäâà êîãàòî ñå îêàçà íà ñòóäåíòñêàòà ñêàìåéêà. Çàïîçíà ñå ñ Ìàðãîòî, êîÿòî ñëåäâàøå ðóñêà èëè ìîæå áè ñëàâÿíñêà ôèëîëîãèÿ. Èíñòèíêòúò ãî íàêàðà äà èçáåãíå êëèøåòàòà îò ðîäà íà «ñâàëÿíñêà ôëèðòîëîãèÿ», èëè ïúê ÷å «Ìàðãàðèòà» çíà÷è «ìàãàðå ðèòà», èëè ïúê äà é ïèøå ñ íîòè «Ìèëà ñè ìè».
Êîãàòî ãëåäàõà åäíà ïîäðîáíà êàðòà íà Áúëãàðèÿ è âèäÿõà, ÷å èìà ãàðà ßâîðîâåö, òÿ îòáåëÿçà, ÷å íà ðóñêè «ß âîð îâåö» çíà÷è «Àç ñúì êðàäåö íà îâöå». Íà òîâà òîé îòâúðíà, ÷å ðóñêîòî «ìîðîæåíîå» (ñëàäîëåä) ñè å ÷èñòà ïðîáà àíàãðàìà íà áúëãàðñêîòî «Ìîðå æåíî-î!».
Íà ñâîé ðåä ïúê Ìàðãîòî ìó îáÿñíè êàê çàðàäè åäíî íåïðàâèëíî âúçïðèåòî óäàðåíèå ðóñêèòå æ.ï. ëèíèè ñå îêàçàëè ñ 8.5 ñàíòèìåòðà ïî-øèðîêè îò åâðîïåéñêèòå.
Äèàëîãúò ìåæäó ñðîäíèòå äóøè ÿâíî áåøå ïîòðúãíàë.

P.S. Ñúùåñòâóâà âåðñèÿ, ñïîðåä êîÿòî çàïàäíèòå èíæåíåðè, íàòîâàðåíè ñúñ çàäà÷àòà äà ïðåêàðâàò ðóñêèòå æ.ï. ëèíèè, çàïèòàëè èìïåðàòîðà Íèêîëàé Ïúðâè äàëè íå èñêà äà ãè íàïðàâÿò ïî-øèðîêè îò åâðîïåéñêèòå. Òîé çàïèòàë: «À íà õ** øèðå?» (À çà êàêúâ õ** ïî-øèðîêè? Óäàðåíèåòî ïàäà íà «íà».) È îíè èõ ñäåëàëè íà õ** øèðå. (È òå ãè íàïðàâèëè åäèí õ** ïî-øèðîêè. Óäàðåíèåòî ïàäà íà «õ**».) Çà îòáåëÿçâàíå å, ÷å â Ðóñêàòà èìïåðèÿ äðåâíîãðúöêàòà êóëòóðà å áèëà íà ïî÷èò, à çà äðåâíèòå ãúðöè íîðìàòèâíèÿò ðàçìåð íà âúïðîñíèÿ îðãàí å áèë òî÷íî 8.5 ñàíòèìåòðà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 20.07.2022 @ 11:09:59 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   VladKo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 17:52:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èãðè íà äóìè" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

RE: Èãðè íà äóìè
îò Icy íà 20.07.2022 @ 11:24:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õà-õà-õà
Èìïåðàòîðúò å òðÿáâàëî äà èçãîíè âúïðîñíèòå èíæèíåðè ñ øóòîâå. Àìà ñèãóðíî ñà ïîêàíèëè çà öåëòà êëîóíè è ïàëÿ÷îâöè.


Re: Èãðè íà äóìè
îò libra íà 21.07.2022 @ 14:22:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:))))