Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 586
ХуЛитери: 3
Всичко: 589

Онлайн сега:
:: ivliter
:: pinkmousy
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПридобиване на опитности
раздел: Други ...
автор: ZAGORA

трета част
/Целенасоченият геноцит към руското население в Украйна доведе до изтреблението на украинци във войната днес.
Основните играчи в тая бясна надпревара за енергийни източници са САЩ и Русия.Подвластници са още няколко икономически силни държави. Победителят ще господствува над света.Или поне така се мисли сега. Защото се забравя, че в света идват нови поколения, които ще бъдат неуправляеми от старите и ще объркат всичките им сметки. Всяко следващо поколение претворява света, за да придобие нови опитности. Държавите, които имат нефтени и газови находища са обекти за агресия или измамно ухажване. Либия от години се радва на подчертаното внимание на Русия и САЩ. Целта естествено е нефта.
През 17-18 век Европа с радост се е отървала от убийци,крадци,изнудвачи,джебчии,дребни мошеници и безработни авантюристи като ги е насочвала към новия континент Америка. Всички заселници са били притежатели на „цветуща” генетика. Европа си е мислила, че се е справила блестящо с проблема за престъпността и е била доволна.Така изглеждат нещата в човешки план.Но в духовен Америка е просто само една възможност за нови опитности. Обаче в тоя процес се намесва човешката генетика.Тя няма цвят,аромат,вкус. Невидима е,но се предава от поколение на поколение. И сега САЩ е държава с една от най-високите престъпности в света. Изгонили сме неудобните, не сме ги искали, затова сега няма отърване от тях. Защото две престъпни генетики като се свържат чрез брачен съюз се появява онаследена нова престъпна генетика. Сега в живота на Европа Америка е на всяко гърне мерудия. Затова Творецът усилено миксира народите и променя генетичния материал. Към порочната генетика на заселените в Америка европейци Той добави генетиката на свободолюбивите,но необразовани и страхливи африканци, генетиката на хитрите, но трудолюбиви азиатци, после отново генетиката на ученолюбивите,прагматични европейци. Ще дойде време когато потомците на прогонените в Америка европейци масово ще се устремят към старата Европа. Причините могат да бъдат всякакви, но ще се случи.Просто защото светът още не е преживял това. На светът му предстои да преживее комунизъм в САЩ, разпад на обединението на Щатите, истинско народовластие в света. Достигане на скоростта на светлината в космонавтиката,спорове за собственост с извънземни,които са на нашето ниво...
Миксирането не спира. Европа се снабди с генетика от арабския свят.Това се постигна с груб отпор от нейна страна и затова европейците ще плащат за тоя избор по някакъв начин според Божията воля. Започна и едно по-плътно миксиране. Вижте украинците в кои държави емигрират. Войните –световни или локални отчасти са за това.След n на брой поколения светът ще бъде заселен от един народ, който ще говори един език, но той няма да е английският. Ще бъде създаден от бъдещите поколения.Това ще стане когато отмине времето на азиатските езици...
Сега ще разгледам случаи, при които духове полагат сериозни усилия да натрупат опитности. Стремежът е по- бързо да въртят Вселенското колело и да завършат един пълен цикъл на прераждане. Те често се въплъщават едновремено в две или повече тела.Трябва човек да е наблюдателен и да познава достатъчно добре животът и на двамата оживени от един дух.Той лесно ще успее да открие загадката.Просто защото двата живота се допълват взаимно. Първият пример е свързан с мене и дъщеря ми.Ще направя само частичен анализ на съпоставката.
Аз имах баща техник – отличен практик без техническо образование. Майка- домакиня с основно образование. Дъщеря ми имаше баща техник с техническо образование и майка с полувисше педагогическо и висше електротехническо образование. Родно място-аз съм родена в малък тракийски град. Дъщеря ми - в голям черноморски град. Аз съм живяла в родителска къща,в една стая от апартамент под наем и в една стая от къща под наем, във ведомствена гарсониера, в собствен двустаен апартамент. Дъщеря ми живя в гарсониера под наем, в двустаен апартамент панелен на родителите си, в една стая от апартамент панелен на родителите си и на родителите на съпруга си, в двустаен апартамент новопостроен нейна собственост, в тристаен апартамент от тухла ведомствен. Получаване на образование и предучилищни детски заведения. Аз посещавах лятна детска градина, бях слушателка в начално училище, завърших политехническа гимназия, полувисше педагогическо образование, висше електротехническо образование. Дъщеря ми посещава целодневна ясла, седмична ясла, целодневна детска градина, начално базово училище, прогимназия до шести клас, седми клас в математическа гимназия, икономически техникум. Професионални изяви.Аз работих в завод за радиатори,в цех студена обработка като ОТК,бях продавач на разнообразни стоки на Слънчев бряг.Работих в НХК-Бургас-КИП и Автоматика,в цех за кислород и азот.Механик в отдел КИП и А,техник в телефонна централа на НХК,проектант слаби токове в проектантска организация,технолог към предприятие на съобщенията,началник на АТЦ,начален учител,търговия в мой магазин.За да не натоварвам четящите, само ще добавя още петнадесет работни места толкова разнообразни,че чак свят да ви се завие. Дъщеря ми е работила като секретарка, консултант-продавач на мебели и подови настилки, началник склад на строителни материали, началник отдел сключване на договори и внос на стоки от чужбина, заместник-директор на търговска фирма. Няма да навлизам в повече подробности. Само ще заключа, че всичко, което не съм била и не съм преживяла аз, го е преживяла дъщеря ми. Във всички разновидности на Живота ние взаимно се допълваме.Нашият общ дух е твърде трудолюбив и се старае да преживее всичко, което е възможно за сегашно време. Нищо не е без значение за духа.Нашият събира всички опитности дори от храната,дрехите,мебелите,,екскурзиите,почивките и още от какво ли не.Аз имам само един брак и съм вдовица. Дъщеря ми има един брак, един развод и едно съжителство на съпружески начала. Една жена може да бъде омъжена, разведена,да живее без брак с мъж и да бъде вдовица. Други варианти няма. Духът обира всичко, което е за преживяване и бърза да го преживее.Тая предпоставка дава възможност и да се правят предсказания. Оставям на четящите сами да се досетят как да разкрият бъдещето си...
Имам три приятелки, които са един дух. Двете са лекарки,а едната е гимназиална учителка по математика. Първата лекарка няма брак,втората има два брака и един развод.Учителката се омъжи късно, но и до сега е щастливо омъжена. Първата няма деца, втората-има осиновено дете.То е омъжено,но няма деца и живее на другия край на България.Тука вече се намесва и подобието.Третата има две деца-момче и момиче,но и двете задомени живеят зад граница в далечни държави. И трите живеят от много дълги години в един град, но нямат деца край себе си.Те са заедно от първи клас и имат 67 годишно неразделно приятелство.Духът,в който са телата на трите приятелки също старателно преживява чрез тях всички възможни варианти.Три са вариантите за семейно положение-неомъжена,омъжена и разведена.Отнася се за поколението градило соца.Духът ги е преживял.Децата могат да имат два пола или детето да е осиновено.Духът и това е преживял.От неомъжена без деца,омъжена осиновила дете до омъжена с две деца от различен пол. И така нататък,и така нататък...Когато духът е на две личности от различни поколения,по младото поколение е по-превилегировано от Закона и получава по-хубавото парче от тортата на Живота.Преди духовно да осъзная Живота винаги съм се питала,защо в албума си имам снимки само на трите момичета от целия ми клас.Вече ми е ясно.Защото имаме подобие.Аз-един дух в две личности и те-един дух в три личности.Тук ще вметна,че трябва много да се чете и разсъждава докато се стигне до прозрения.Но,който търси ,дава му се и намира.


Публикувано от anonimapokrifoff на 05.05.2022 @ 14:52:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   ZAGORA

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 23:59:34 часа

добави твой текст
"Придобиване на опитности" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.