Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 981
ХуЛитери: 0
Всичко: 981

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНа един приятел майка му
раздел: Други ...
автор: Optimist

Приятелят, беше ми приятел от детските години. От тогава не съм го виждал. Отиде да работи в Чехия и там остана. Но не преди да се ожени и да има дъщеря.
Като се върнах от САЩ отседнах временно в старата махала, майка му беше станала на възраст, дъщеря му, от своя страна се беше оженила, имаше си дъщеря и се беше развела след това.
Бащата на този мой приятел беше починал доста отдавна, но докато беше жив, добре се грижеше за семйството си. Докато бяхме деца, беше купил за сина си истинска лека кола, която движеше с педали. Имаше две врати и меки седалки. Беше за двама. Приятелят ми винаги беше зад кормилото, но на седалката до него се редувахме всички. Който не беше на седалката, означаваше че трябва да бута отзад. Имахме цялата Мадарска градинка на разположение.
Бащата, за себе си и за жена си, беше намерил отнякъде две съвсем нови италиански колела "Бианка". Неговото мъжко, за съпругата - дамско, но с мрежа на задното колело, да не й се оплете копринената пола. И двете колела имаха предпазен калъф за веригата, да не им цапа панталоните или краката при докосване. По-късно замени велосипеда на жена си с мопед, марка NSU, западно германски. Като по чудо бяха вкарали някаква пратка от стотина мопеда и той успя да се вреди. Цената беше баснословна, но човека - извадил пари и го купил. Съпругата беше НЕЩО! Винаги красива и елегантна. Така през всичките години. Аз като се върнах, бяха изминали повече от тридесет години от тогава. Един махленец беше отворил кафене в махалата и дори го беше кръстил Буката. А на времето, през четиридесетте, улицата на която живеехме се казваше Буката. След това смениха името с име на някакъв загинал партизанин, но квартала си остана Буката и до сега.
Кафенето беше място за среща на стари махленци. Там се видях за първи път с един Боян, който беше избягал в Швеция. Беше се пенсионирал вече и се чудеше дали да се върне в България за постоянно. Евентуално се върна. Още на първия месец - тежка автомобилна катастрофа и загива на място.
Срещнах се и с други хора, но не затова е думата. А думата е за майката на този мой приятел, която беше добре гледана от баща му и която продължи да изглежда чудесно, дори и на стари години. Та, и нея я видях там. Тя не ме позна, естествено а и аз не се обадих. Каквото ме интересуваше, научих го в кафенето. Живееха в същият апартамент - тя, внучката й и правнучето. Тази жена, вече на около осемдесет години, беше безупречна в облеклото и поведението си. И ето, един ден разбирам че се е самоубила. Преди това била на фризьор, маникюр, педикюр, облекла се в най-хубавите си дрехи и се нагълтала с хапчета. Така я бяха намерили, легнала със затворени очи, но все така хубава.


Публикувано от anonimapokrifoff на 11.04.2022 @ 18:51:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Optimist

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 06:30:57 часа

добави твой текст
"На един приятел майка му" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.