Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 843
ХуЛитери: 2
Всичко: 845

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАтипична пневмония
раздел: Други ...
автор: Optimist

Нещо се окекавих напоследък. Предполага се заради не здрава имунна система. Подложих се и продължавам, на всякакъв вид тестове, които и без това си правя всяка година, но не чак до там. При квантиферонов тест, откриха ми латентна туберкулоза. Никого не мога да заразя в това състояние, но ако не бях обърнал внимание и до там можеше да се стигне.
Обясниха ми, че в дробовете на почти всички хора могат да бъдат открити калцирани туберкулозни бактерии. Повечето хора си умират с тях, но в някои по-редки случаи тези бактерии, при подходящи условия се активират и правят беля. Аз падам към един от тези случаи. Причината да се активират? Мога само да гадая. През миналата и началото на тази година изкарах две пневмонии. С връщането си от Аляска се започна трета. Нея поне я потуших веднага, но пък стана причина за по-задълбочени изследвания. Още съм в този процес. Утре, по всяка вероятност, ще ми бъде направена белодробна биопсия. Това ще е последният тест от всички досега направени и всички вкупом ще ги представя на докторката по туберкулозите, дето ги поиска, за да реши какво лечение да ми предпише. Лечението, знам от сега, ще трае шест месеца, като през всичкото това време ще взимам най-религиозно комбинация от хапове. Надеждата е, че в края на лечението организмът ми ще бъде чист като момина сълза.
Туберкулозната бактерия се развива бавно и затова бавно се лекува. Една бактерия да се размножи, че да станат две и трябват 48 часа. Най-бавно размножаващата се бактерия. Затова и късно се усеща като се активира.
Иначе ми няма нищо.
Квантифероновия тест не било диагноза. Било предпоставка за още изследвания. Докторката каза, за да ме успокои вероятно, че като им докарали апаратурата персонала се изредил да се изследва и тестът се оказал положителен за повече от половината. Тези чести пневмонии дето съм правел не можело да се причиняват от туберкулозен бацил. А пък и това мойто не можело да бъде истинска пневмония. Истинските се отразявали много тежко и в някои случаи се умирало. За моите си имало определение - атипична пневмония. А причинителите обикновено са хламидии. Минах го и този тест. Оказа се положителен. Ето! Тя си знаела била.
Сега, след като се знаело причината, нямало нужда вече от бронхоскопия. Нямало ама има! Искам да ми се направи и точка по този въпрос. Направиха ми я. Докторът каза, че бронхите ми били съвсем чисти, но възпалени вседствие хламидиите. А тези хламидии не били нито вируси, нито бактерии. Имали си собствено ДНК. Лекували се по свойствен за тях начин. Антибиотиците за пневмония не им действат унищожаващо а само приспиват действието им и като минело известно време пак тръгват да възпаляват.
То това на нищо не прилича!
Добре че не започнах лекарствата за туберкулоза, щото и те не им действали. Та, сега се лекувам от хламидии с два антибиотика едновременно.
Zmax и Avelox. По три дози от всяко, като на листовките пише, толкова са силни, че по една доза е достатъчно за да свършат работата. Една доза от Zmax действа в продължение на пет дни а една доза Avelox са седем хапчета, по едно на ден за седем дни. Значи, свършвам едната доза и веднага след това започвам втората а след нея и третата. Аптекарката ме пита дали ще лекувам слон с тия три дози. Отговорих утвърдително, като поясних, че аз съм слонът. Имам си и хоботче, но ми е поникнало на друго място.
Представям си как докторката твърдо е решила да унищожи де що има хламид по мен. Че и нахални! Не признават моето ДНК ами си имали тяхно.
Та, сагата с моите пневмонии, кои типични, кои атипични, е на път да свърши.
Не в тази връзка обаче, вчера отидох до лозенския манастир да го доснимам, че предния път като ходих беше затворен. Свърших работата бързо и рекох да ида и до кремиковския манастир. Така и така са близо един до друг, хем да видя и него. Ако някой от вас също иска да ги види ето и линк към лозенския и линк към кремиковския
Сега остава да реша кога да си направя моренце и кога планинка.


Публикувано от viatarna на 31.03.2022 @ 17:45:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Optimist

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 10:30:46 часа

добави твой текст
"Атипична пневмония" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.