Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 845
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 848

Îíëàéí ñåãà:
:: AGRESIVE
:: Georgina
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇâåçäíîòî äåòå
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: Danaya

Ïðåãðúäêàòà íà íîùòà å õëàäíà è ñâåæà. Îáãðúùà ìå íåæíî è ïðèþòåíà â ìðàêà é çà ïúðâè ïúò ñå ÷óâñòâàì ñèãóðíà, ñèëíà, óâåðåíà. Ñâåòúò ñå ðàçòàïÿ ïëàâíî â ïðèçðà÷íèÿ é âîàë è ñÿêàø íå îñòàâà íèùî äðóãî îñâåí ìåí.
Íÿìà ãè êðèòè÷íèòå ïîãëåäè, íÿìà ãè èçèñêâàíèÿòà íà òîçè è îíçè, íÿìà ãî òîâà, èëè îíîâà, êîåòî íÿêîé å êàçàë, ÷å å ðåäíî äà ñúì è äà ïðàâÿ. Òàì ñúì ñàìî àç. Âäèøâàì äúëáîêî ñòóäåíèÿ âúçäóõ. Òîé èçïúëâà ãúðäèòå ìè, ìèñúëòà ìè å áîäðà, ïðå÷èñòåíà, ãîòîâà äà ïîåìå ïî ëóííèòå äèðè íà ñðåäíîùíîòî ñè áëóæäàåíå.
Âäèãàì î÷è êúì ìèíàëîòî. Âñÿêà çâåçäà å äóìà, ïîãëåä, ÷óâñòâî... Íÿêîè ïî-ÿðêè, íÿêîè- åäâà ïðîáëÿñâàùè ñðåä áåçêðàéíîòî íåáå. Ïîãëåäúò ìè ïîòúâà â íåãîâàòà íåîáÿòíîñò è ìè ñå ñòðóâà, ÷å àêî ïîñòîÿ îùå ìàëêî âòðåí÷åíà íàòàì, ùå ìå ïîãúëíå, ùå ïðîïàäíà â áåçäíàòà ìó, êîÿòî íå çíàì äî êàêâè äúëáèíè âîäè. Îòðîíâà ñå åäíà çâåçäà. Åäèí ñïîìåí ñè îòèâà çàâèíàãè îò íåáåòî íà ìîåòî ìèíàëî. Èçáúðçâàì äà ñè çàòâîðÿ î÷èòå è äà ñè ïîæåëàÿ íåùî. Çàùîòî òàì, ãîðå, ñåãà èìà åäíî ïðàçíî ìåñòåíöå, êúäåòî òðÿáâà äà áëåñíå íîâà ñâåòëèíêà - íîâ ñïîìåí , óìîðåí îò ïúò, ñúáðàë áëÿñúê è çâåçäåí ïðàõ ïðåç äúëãèòå, ñèâè äíè íà æèâîòà. Ïðîñëåäÿâàì ñ î÷è ïîñëåäíèÿ ïúò íà ïàäàùàòà çâåçäà. Ñ íåéíàòà ñìúðò è ó ìåí óìèðà çàâèíàãè íåùî - íÿêîå ëèöå, íÿêîÿ ñúëçà, ìîæå áè äóìà, êîÿòî áèõ èñêàëà äà ïîìíÿ îùå äúëãî è òÿ äà ìè äàâà ñâåòëèíà â äúëãèòå, òúìíè íîùè... Ïðîñëåäÿâàì ïîñëåäíèÿ ïúò íà ìî-ÿòà çâåçäà.  ñëåäèòå é ïðîáëÿñâàò äâå ãîëåìè, ó÷óäåíè äåòñêè î÷è, âòðåí÷åíè â ñâåòëèíêèòå ïî åëõàòà íà îíàçè ïúðâà Êîëåäà, êîÿòî ñà çàïîìíèëè. Åäíî ÷óâñòâî - çàáðàâåíî, îñòàíà-ëî íÿêúäå èç òúìíèòå ðàêëè íà îòìèíàëèòå ãîäèíè ñå èçïðàâÿ ñúíåíî è ñãðàá÷âà ñ ðúöå äóøàòà ìè. Ñëåä òîâà ñ ëåêè, ïëàâíè, òàíöîâè ñòúïêè ñå ïðåïëèòà ñ ðàçïèëåíèòå çâåçäíè ïðàøèíêè ïî ñâîäà íàä ìåí.
Íåáåòî ìè çàïëàêâà. Ïðîòÿãàì ðàçòâîðåíè äëàíè, çà äà õâàíà ñúëçèòå íà ìîèòå çâåçäè. Òå ïëà÷àò. Ïëà÷àò, ÷å ñà òîëêîâà äàëå÷å, ÷å ñâåòëèíêàòà è íà íàé-ñèëíèòå ñòà-âà âñå ïî-ñëàáà, âñå ïî-íåìîùíà è íÿêîé äåí òÿ ùå òðÿáâà äà ñè îòèäå. È ñ âñÿêà îò òÿõ ñè îòèâà áàâíî íîâà ÷àñòèöà îò ìåí. È çàåäíî ñúñ çâåçäèòòå ïëà÷à è àç. Ïîíÿêîãà ñå ïè-òàì, êàêâî ëè ùå ñòàíå, àêî åäíà ñóòðèí ñå ñúáóäÿ è íåáåòî ìè å ïðàçíî? Àêî íå ñúì îñòàâèëà òàì íèòî åäíà çâåçäà - íÿêîè ñàìà ðàçäàâàëà ñ ïúëíè øåïè, äðóãè - îñòàâèëà áåçñèëíè äà óãàñíàò, òðåòè - íàðî÷íî óãàñèëà? Ùå óñïåÿ ëè äà ñúáåðà îò ïàð÷åíöàòà íà ðàç-ïèëÿíîòî ñè ñúùåñòâî äîñòàòú÷íî ñâåòëèíà çà åäíà åäèíñòâåíà çâåçäà? Ñúëçà. Îùå åäíà. Ñëåä íåÿ - òðåòà. Âäèãàì î÷è - äåòåòî. Îíîâà - ñúùîòî. Ñòîè òàì ãîðå è ïëà÷å. Àç ëè òå óïëàøèõ? È êàê íÿìà! Òîëêîâà ñòðàøíà èçãëåæäàì ïðåä òåá - ïîòúíàëà ñðåä ïðàõî-ëÿöòå íà ïúòèùàòà íà æèâîòà, èçïîêúñàíà, îñòàðÿëà... íå, íå îñòàðÿëà. Ïîðàñíàëà. Ñ ïîãëåä, ñâåäåí íàäîëó - íàëè âèíàãè òàêà ñà ìå ó÷èëè - ìîæå äà íàìåðÿ íåùî äîëó, ïúê è íÿìà äà ñå ñïúíà äîêàòî áðîäÿ. È ñúì íàìèðàëà, íàèñòèíà. Âåäíúæ íàìåðèõ åäèí ñòàð êëþ÷, êëþ÷ áåç âðàòà. Êëþ÷, êîéòî íèùî íå îòêëþ÷âà. Îò òîãàâà ãî íîñÿ íà âåðèæêà îêîëî âðàòà ñè - òîêó âèæ ñúì íàìåðèëà âðàòà, êîÿòî äà îòêëþ÷à ñ íåãî. Èíòåðåñíî çàùî, âðàòè íèêîé íå ãóáè. Èíà÷å ùÿõ äà ñúì íàìåðèëà ïîíå åäíà ïî ïúòÿ, íàëè?
Óñìèõâàø ìè ñå è â î÷òå òè ñå îòðàçÿâà íåáåòî. Î÷è, ïúëíè ñúñ çâåçäè. Íå çàá-ðàâÿé äà ñè ïîæåëàâàø íåùî âèíàãè, êîãàòî âèäèø íÿêîÿ äà ïàäà, ÷óâàø ëè? Èíà÷å íåáåòî òè ùå îñòàíå ïóñòî. Ïî÷òè êàòî ìîåòî.

---

Âäèãàì î÷è êúì ìîåòî íåáå è êúì ïðàçíîòî ìåñòåíöå íà íåãî. Îáëàê ñâåòëèíà è êîñìè÷åí ïðàõ ñå çàâèõðÿò è ñðåä òúìíèòå äèïëè íà íîùòà çàñèÿâà åäíà íîâà ñâåòëèíêà - ñ áëÿñúêà íà ìîèòå ñúëçè. Ìåêà òîïëèíà ñå ðàçëèâà ïî ðúöåòå è ëèöåòî ìè - òîïëèíà, äàäåíà ïðåäè ìèëèîíè ñÿêàø ãîäèíè - òîãàâà, êîãàòî ñå ñëó÷è âñè÷êî...


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 01.01.2005 @ 18:00:58 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   Danaya

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 00:07:34 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çâåçäíîòî äåòå" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.