Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 876
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 879

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅñåí
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: D_Karov

Òàçè óòðèí íà ìîðñêèÿ áðÿã
íåî÷àêâàíî ïî÷íà äúæäà
è âúëíèòå ñúñ äèâà òúãà
âúðõó áåëèÿ ïëàæ íàëåòÿõà.

Òàçè óòðèí äîéäå åñåíòà.

Èñêàõ äà ïëà÷à.Òðúãâàõ ñè.Áåøå äåí è áå ñâåòëèíà.Íî àç èñêàõ äà ïëà÷à,íå çàùîòî ìå áîëåøå ,íå çàùîòî ñè òðúãâàõ,à çàùîòî òå îáè÷àì.Äà,îáè÷àì òå,è ìè å ìú÷íî,êîãàòî íå ñúì äî òåá.Êîãàòî,íå òå óñåùàì â äúõà ñè.Êîãàòî,òå íÿìà â ñúíÿ ìè.Òîëêîâà êðàñîòà è åäíà åäíè÷êà ñòèõèÿ.Îáè÷àì òå!È çíàì ÷å ùå ìè ëèïñâàø è äíåñ,è óòðå,è òàêà äî äðóãèÿò ïúò,êîãàòî àç ùå ñè òðúãâàì.Äî äðóãèÿ ïúò,êîãàòî ùå ïëà÷à çà òåá.Äà,ùå ïëà÷à!È îò òóê äî êðàÿ,ùå òè ïîâòàðÿì,äà,äà,äà!Ùå ïëà÷à,íå çàùîòî ìå áîëè,à çàùîòî òå îáè÷àì .Ñúñ âñÿêà ìîÿ ñúëçà,ùå òè ïîâòàðÿì,ñúñ âñÿêà ìîÿ óñìèâêà,ùå òå óñïîêîÿâàì,ñúñ âñÿêà ìîÿ ìèñúë,ùå òå ãàëÿ.È òàêà äî äðóãèÿò ïúò,êîãàòî àç ùå ñè çàìèíàâàì.
Óíåñåí â ñòðàíà èãðà ,èãðà ñúñ ñòðàííè ïðàâèëà,ïîãëåäà ìè ïðåñêà÷à ïî ïúòÿ.Ïðåìèíàâà,è ñïèðà,è ïàê íàíÿêúäå,íàòàì çàìèíàâà.Ãàëåéêè äúðâåòàòà, äîêîñâàéêè òðåâàòà,è ñå ãóáè.Íÿêàê óíèë,áåçáðåæåí è ëåê.È åòî îòíîâî,ïîòðåïâà ëèñò,ïîäàâà âçîð è ïàê íàíÿêúäå ñå çàèãðàâà.Çàèãðàâà?Íÿêàê å ñòðàííî.Òîëêîâà æàäåí è òîëêîâà ìàëêî ñàìî çà ìèã óìîðåí,íå ñïèðà.Òúðñè ñâîèòå îáëàöè,ñâîåòî ñëúíöå îò êîåòî ïðèñâèâà î÷è.Òúðñè ñâîÿòà ñèíåâà,â êîÿòî äà êðèå ïúëíèòå ñúñ ñâåòëèíà,ñâîè ìàëêè ìå÷òè.Òúðñè.Ìîæå áè çà òîâà å âñè÷êî.Òúðñè.Òúðñè òåá.È ïàê çàèãðàí,è ñèëíî óáåäåí.È ïàê çàìå÷òàí,è â ñâîÿòà öåë óñòðåìåí.
Òúðñè.
Òåá äà íàìåðè.
Âñÿêà ìàëêà ìèíóòà îòäàëå÷àâà ïîãëåäà ìè îò òåá.Ãóáÿ ñå íÿêúäå òàì,êúäåòî å ïîãëåäà ìè.À òîé?Íÿêúäå òàì,ïî òâîèòå óëèöè è ìàëêè çâåçäè.Òàì êúäåòî ñ òåáå ñúì áèë â ëÿòíàòà îìàÿ.Óñåòèë êðàñîòàòà íà íîùòà.Ñïîêîéñòâèåòî íà ñúíÿ.Òàì,êúäåòî ñúñ òåá ñúì áèë óìîðåí,è ëåêî ïèÿí.Çàìúãëåí îò ñòðàõà äà íå ñâúðøè.Ïðèíèçåí,â óþòà íà òâîèòå óëè÷êè.Óñïîêîåí,îò ïîãëåäà òè,ðàçöúôòÿë ñ öâåòÿòà,îêðèëåí îò ìå÷òèòå çà íåáå.
Òðúãâàì ñè.Èñêàì äà ïëà÷à.Íå çàùîòî ñè òðúãâàì,à çàùîòî òå îáè÷àì.Àç îòíîâî ñúì ñ òåá,òðúãâàéêè ñè.Îòíîâî ñúì ñ òåá,òúãóâàéêè.Àç âèíàãè ùå áúäà äî òåá.
Ìàêàð ñ ïîñîêà,ìàêàð â äâèæåíèå,Îáúðêàíî òúðñåéêè,àç çíàì êúäå ñè òè.Òàì,êúäåòî å ïîãëåäà ìè! Ïîãëåäà íà ìå÷òèòå ìè.Ìå÷òà çà òåá.Çà ìåí.Çà êðàñîòà è óþò.
Òðúãâàì ñè,è â ìåí ñè òè.Íÿìàì íóæäà äà ñúì íà ïúò.Äà íîñÿ êàðòà,èçãóáåí ñðåä çâåçäèòå.Äà ïðîòÿãàì âçîð,êúì êîìïàñ,çà äà íàìåðÿ ìîÿ îêåàí.Òè ñè ÷àñò îò ìåí.Ñìåë è ãîðä.Ïðåêëîíåí,ïîêîðåí,òå ìîëÿ.Íåêà áúäà äåí,â òâîÿòà ãîäèíà!Íåêà áúäà,êàïêà ñúëçà â òâîÿ äúæä!Òè,÷àñò îò ìåí,àç,÷àñò îò òåá.
Èñêàì äà ïëà÷à,íå çàùîòî ñè òðúãâàì,à çàùîòî òå îáè÷àì.Îáè÷àì òå.Äà.
Èñêàì,êîãàòî âàëè,äà áúäà ñ òåá ïîä äúæäà.Èñêàì,êîãàòî ñå ñìååø,äà áúäà âåñòîíîñåö íà òâîÿòà ðàäîñò.Êîãàòî,âÿòúð îò ñúëçè îáëèâà î÷èòå òè,èñêàì,äà ìîãà äà ïàëà÷à ñ òåá.Èñêàì,ìîðåòî,äîíåñëî çà òåá ñâåæåñòòà,äà âèæäàø,ìå÷òèòå ìè â íåãî.Èñêàì, ñ òåá, ñóòðèíòà,äà ñå ñúáóæäàì,âå÷åðòà,äî êúñíî òåá äà ñúíóâàì.Èñêàì,äà ïëà÷à,çàùîòî òå îáè÷àì.
À çà ìåí èñêàì................................
Òðúãâàì ñè!Ïî òâîèòå óëèöè.È ìàêàð äà ñúì äàëåêî,è òîëêîâà áëèçêî,óñåùàì äúõà òè.Óñåùàì,ìîðåòî òè.Äîêîñâàì ñ ïîãëåä,îò ìå÷òè íåæíèòå òè óñòíè.Òúé,êàêòî ñðåáúðíèòå ìàëêè ðèáêè èäâàò,è íå äîêîñíàëè áðåãà,ïàê ñå ñòðåëâàò íàâúòðå â ìîðåòî.
Íå ñå ñòðàõóâàì,è ùå ïðîøåïíà òèõî,ñàìî íà ñåáå,ñè ÷å ïëà÷à.Çàùîòî,òå îáè÷àì.Ïðåñëåäâàí,îò ðàäîñòòà íà èçæèâåíèòå îáðàçè,è ìèñëè íåäîêîñíàòè.Àç ùå ïëà÷à.Çà ñåáå,ñè ùå ïëà÷à,êàêòî çà òåá.Êàòî íàñúí,òå âèæäàì äîêàòî ïúòóâàì.Óñòíè, èçïúëíåíè ñúñ öâÿò.Î÷è,ñ ïðåëåñòíà óìîðà.Ñåáå ñè âèæäàì.Àç íèêîãà âå÷å íÿìà äà ñúì ñàì.Ñàì,äîðè çà ìèã ñ ìå÷òèòå ìè.Ùå òå íîñÿ,êàòî ïðîëåò,óõàíèå íà ïîëñêè öâåòÿ.Êàòî, ëÿòî,ùå òå íîñÿ,ìèðèñ íà ìîðå è íà ñëúíöå.Àêî çà ìèã,èìàõ îãëåäàëî,ùÿõ äà ïîãëåäíà â î÷èòå ñè,çà äà âèäÿ òåá,è ùÿõ äà ïîãëåäíà òåá,çà äà âèäÿ ìå÷òèòå ñè.Ùÿõ äà ñå óñìèõíà, çà äà òå âèäÿ êàê ñå ðàäâàø,ùÿõ äà ðàçòâîðÿ óñòíè,è ùÿõ äà ðàçïèëåÿ êîñèòå òè ñ âÿòúð.Ùÿõ äà çàïëà÷à,çà òåá çà ìåí.Îáè÷àì òå.
Òðúãâàì ñè.Íàøåòî ëÿòîòî ñâúðøè.Ñâúðøè,çà äà ñå çàâúðíå.È êîëêîòî è äà èñêàì,äà îòðîíÿ ñúëçà.Íå!!Íå èñêàì,äà òå âèæäàì ñúñ ñúëçè â òâîèòå î÷è.Íå èñêàì äà ãóáÿ, î÷åðòàíèÿòà òè,â ïúòíè êàðòè è ìèìîëåòíè ïëàíîâå,çà óòðå.Íå èñêàì,äà ïëà÷åø.
Òðúãâàì ñè,çàùîòî å âðåìå.Íàøåòî ëÿòî ñâúðøè,çà äà ñå çàâúðíà ïàê.
×àêàé ìå,àç,ùå ñå âúðíà.Òè,ùå èìàø ìå÷òè,òîëêîâà ìíîãî ìå÷òè.Àç,ìîðå,ñâåòëèíà,äúõ íà ñìîêèíè,è ìîæå áè,ìàëêî òúãà ïî îòìèíàëîòî ëÿòî.
Èñêàì äà ïëà÷à,íå çàùîòî ñè òðúãâàì,à çàùîòî,ìîãà äà òå îáè÷àì.



Òàçè óòðèí íà ìîðñêèÿ áðÿã
íåî÷àêâàíî ïî÷íà äúæäà
è âúëíèòå ñúñ äèâà òúãà
âúðõó áåëèÿ ïëàæ íàëåòÿõà

Òàçè óòðèí äîéäå åñåíòà.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 31.12.2004 @ 11:11:36 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   D_Karov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 21:55:18 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åñåí" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.