Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 874
ХуЛитери: 1
Всичко: 875

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСутрешни размисли за новия световен ред
раздел: Есета, пътеписи
автор: yavorkostov

Отпивам от сутрешното кафе, а в главата ми се въртят мисли за бъдещето. Несъществуваща теория на конспирацията ли е новият световен ред, или термин, описващ планиран от някого път за развитие на човечеството? Свобода. Демокрация. Обединена Европа. Цивилизация. Толерантност. Плурализъм. Джендър. Закрила. Политическа коректност. Равенство.
Тези и много други подобни думи чувам всеки ден. Зад тяхното привидно благовидно значение обаче често се крият послания, чието идентифициране, разкриване и изобличаване изискват смелост и гражданска доблест.
Понятието „нов световен ред“ съдържа същия основен принцип, въз основа на който преди повече от четири хиляди години е построена Вавилонската кула. Целта на построяването на кулата е била отхвърлянето на Божията власт, изгонването на Бога от човешкия живот.
Хората, които приемат библейския разказ за Вавилон за автентичен, са наясно, че в древния град се случва нещо толкова значимо, че съвсем спокойно името на населеното място може да бъде употребявано като събирателен образ на бунта на човек срещу своя Създател. Този бунт продължава да се разраства до такава степен, че зад всяка една политическа или религиозна система, която се противопоставя на Бог чрез издигане на човек или на човешка форма на управление, се спотайва образът на Вавилон, за който четем в Книгата на книгите. Библейската история разкрива, че духа на Вавилон съпътства хората от книгата "Битие" до книгата "Откровение".
В различните етапи от човешката история Вавилон се проявява по различен начин. В настоящето духът на Вавилон действа във всички тези системи – здравна, образователна, икономическа, социална и др. – системи, които негласно се обожествяват, защото внушават на човек, че животът му изцяло зависи от земния управник, а не от Източника на живота. Обожествяването на земното управление е видим израз на човешкия бунт в уредбата на обществото.
И тук идва логичният въпрос – трябва ли аз като християнин да имам безкритично отношение към властта? Нали в книгата Римляни, 13 глава пише, че всяка власт е от Бога? Отпивам още една голяма глътка кафе. Отговорът се съдържа в това, което всъщност казва Божието Слово – Библията. Перифразирам: всяка власт е от Бога, но злоупотребата с власт не е от Бог.
И така, какво да правя в условията на този нов вавилонски световен ред? Това, което Исус ми заръчва в Евангелието. Да разпознавам кое е Божие и кое е кесарево и да не давам на кесаря това, което не му принадлежи, защото съвременният кесар иска почти всичко от мен. Иска да ме вкара в своята система и да господарува над душата ми под предлог, че се грижи за това да ме предпази от бедност, да имам равна позиция с другите, да ми осигури добри здравеопазване и образование, и да ме дари със своите неизразими вавилонски мир и хармония.
Отпивам от сутрешното кафе и разбирам, че за да имам правилно отношение към съвременното управление и към тези, които са негови изразители, както ме учи Исус, според Марк 12 глава, трябва да си отговоря на няколко важни въпроса: Кой е кесарят днес? Иска ли той това, което не е негово, и ако да, длъжен ли съм да му го давам? Кое принадлежи на Бога и кое на кесаря? Защо съвременният кесар внушава на хората, че единствен той знае изхода от безпътицата?...
Много въпроси, чиито отговори не са чак толкова сложни. И понеже тези отговори започват да се избистрят в съзнанието ми за мен е ясно, че понятието нов световен ред не се отнася за несъществуваща теория на конспирацията, а е термин, описващ планиран от някого път за развитие на човечеството. Чашата с кафе е вече празна, а мен не ме напуска мисълта, че отдавна е дошъл момента да отдам на Бог това, което Му принадлежи.


Публикувано от Administrator на 01.02.2021 @ 13:08:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   yavorkostov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:12:40 часа

добави твой текст
"Сутрешни размисли за новия световен ред " | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.