Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 488
ХуЛитери: 3
Всичко: 491

Онлайн сега:
:: malovo3
:: Marisiema
:: Teoman

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАз съм Ахмед Доган
раздел: Есета, пътеписи
автор: mitkoeapostolov

Амбициозни политици дебаркират на плажа Росенец и забиват българското знаме. Започва пореден политически скандал – „Ууу”, „Долу”, „Корупция”, „Мафия”, „Искаме да се спазва закона”. Звучи логично. На пръв поглед.
Напоследък съм свикнал като посоча някого с пръст, да обърна внимание, че останалите четири сочат към мен. Защо има корупция и мафия в България? Защото сме най-каръшката нация и от седем милиона прекрасни хора винаги си избираме единствено и само корумпираните? Или защото всичките седем милиона имаме сходно самосъзнание, което като се озове на власт реагира по един и същи начин?
Ако съдя по съседа, който гледа протестите и псува на глас „Долу! Оставка!”, то ще да е второто. Защото съседът мрази политиците, мрази държавата, укрива данъци, гори си битовите отпадъци в моя двор, когато ме няма, построил е незаконна сграда по границата между двата имота, покрива на която се оттича в моя двор. Онзи ден ме информира, че ще монтира и врата да си влиза в имота ми, когато си пожелае, за да си ремонтира незаконната сграда.
Ще речете – „Сам си виновен, като си путьо. Защо не му се озъбиш?” А аз ще ви отговоря – „Защото си идвам на село два пъти в годината. Къщата ми е от дърво. Като го гледам съседа, в очите му горят пламъците на случайния пожар”.
Та примерно, ако съседът стане премиер, като ги свали сегашните, аз мога да се надявам единствено да получа лиценз за сметище. Ама да беше само съседа. Прокурор решил да си влиза в болницата без да има право, размахал служебната карта. Полицай го спират за проверка, той сваля стъклото и вика – „Добър вечер, колега”. Съпругата на висш магистрат трябва да си плати глобата за паркиране и пита – „Има ли как по тънката лайсна?”
За трийсет години демокрация, аз не видях един човек в публичното пространство, нито един, който да излезе и да каже, когато е сгрешил – извинете ме, обърках, простете, ще си понеса последствията. Сега да изчислим какъв е шансът да има такъв човек на протеста. Сега да изчислим какъв е шансът този човек да намери съмишленици. Сега да изчислим какъв е шансът хората да започнат да спазват правилата, наложени от този човек и неговите съмишленици.
Връщам се обратно в реалността. На изток от вкъщи, от другата страна на оградата, съседът вика – „Абе и да не паднете, нека ви припари под лъжичката, че се самозабравихте”. Още по на изток, вицепремиершата гради подпорна стена, с вид на четириетажен хотел. Аз тръгвам в обратна посока - заставам пред огледалото и признавам: „Аз съм Ахмед Доган”.


Публикувано от Administrator на 14.07.2020 @ 14:20:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   mitkoeapostolov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 10:53:48 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Аз съм Ахмед Доган" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.