Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 1015
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 1017

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: rady

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌåêîòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Heel

×ó ñå ïíåâìàòè÷íî ñâèñòåíå è âðàòèòå íà òðàìâàÿ ñå îòâîðèõà. Çàñëèçàõà õîðà. Åäíà âúçðàñòíà æåíà ñ ïúëíà ïàçàðñêè òîðáè ñå çàáàâè äîñòà è íÿêîè îò ÷àêàùèòå íà ñïèðêàòà çàìúðìîðèõà. Ìèëåí ïðèñòúïè íàïðåä, êàíåéêè ñå äà ñå êà÷è. Òúêìî ïðèáèðàøå òåëåôîíà â äæîáà ñè, êîãàòî íåùî ãîðå èçòðîïîëÿ. Ìèã ïî-êúñíî åêíà æåíñêè ïèñúê.
Ìèëåí âäèãíà ðÿçêî ãëàâà è âèäÿ îêîêîðåíè îò ñòðàõ î÷è, êîèòî ñÿêàø ëåòÿõà ïðàâî êúì íåãî. Èíñòèíêòèâíî âäèãíà ðúöå. Ìëàäàòà æåíà, êîÿòî ïî íÿêàêâà ïðè÷èíà áå èçãóáèëà ðàâíîâåñèå è ïàäàøå, èçâåäíúæ ñå îçîâà â ïðåãðúäêèòå ìó.
Ñáëúñúêúò ñúñ ñòåãíàòèòå é ãúðäè ãî ñòðåñíà. Íî òîé ÿ çàäúðæà, êàòî ïî òîçè íà÷èí âåðîÿòíî ÿ ïðåäïàçè îò íàðàíÿâàíå.
Òÿ èçîõêà è ñå îòáëúñíà îò íåãî, îñòàâÿéêè ðúöåòå ìó äðàçíåùî ïðàçíè. Ìåêîòàòà, êîÿòî áå óñåòèë çà êðàòêî, áå ïðåäèçâèêàëà ïðèÿòíî òðúïíåíå â ñëàáèíèòå ìó. Òîé îòñòúïè êðà÷êà íàçàä, ìàêàð ÷å áå ïîäêàíåí îò åäèí èçíåðâåí äÿäêà äà ñå êà÷è â òðàìâàÿ.
– Áëàãîäàðÿ – ñìîòîëåâè æåíàòà è ñå óñìèõíà íåðâíî. Èçãëåæäà óïëàõàòà âñå îùå íå ÿ áå íàïóñíàëà.
Ìèëåí ÿ ïîãëåäíà. Áå äðåáíè÷êà ñ åäíà ãëàâà ïî-íèñêà îò íåãî. Ãúñòà ÷åðíà ïðàâà êîñà, áðåòîí, ñèìïàòè÷íî ëèöå. Âúïðåêè ìîìè÷åøêîòî èçëú÷âàíå, ñè ëè÷åøå, ÷å ãîíè òðèéñåòòå.
– Íÿìà çàùî – îòâúðíà òîé. ×àê òîãàâà çàáåëÿçà, ÷å òÿ å ñ ïàòåðèöà è ÷å ëåâèÿò é êðàê å â ãèïñ.
– Àêî íå ìå áÿõòå õâàíàëè, ùÿõ äà ñå ïðåáèÿ. Ìíîãî ñúì âè áëàãîäàðíà.
Òîé íå ìîæà äà èçìèñëè ïîäõîäÿù îòãîâîð è ñàìî êèìíà. Âàòìàíúò íàòèñêàøå çâúíåöà, êàíåøå ñå äà çàòâîðè âðàòèòå. Íî Ìèëåí ñå áå çàêîâàë íà ìÿñòî è íå ìúðäàøå. Â ãëàâàòà ìó áå íàñòúïèëî ïúëíî îáúðêâàíå.
Æåíàòà ñå îáúðíà è òðúãíà äà ïðåñè÷à áóëåâàðäà. Ïðèäâèæâàøå ñå äîñòà áúðçî, íèùî ÷å çàðàäè ïðåâðúçêàòà ëåâèÿò é êðàê íå ìîæåøå äà ñå ñãúâà â êîëÿíîòî. Íàëàãàøå é ñå äà çàâúðòà êðàéíèêà íàñòðàíè ïðè âñÿêà êðà÷êà. Ïàòåðèöàòà â äÿñíàòà ðúêà îñèãóðÿâàøå íóæíàòà îïîðà.
Ìèëåí ÿ çàãëåäà ñúñðåäîòî÷åíî. Êðèâåíåòî é íå ìó ñå ñòðóâàøå ïðîòèâíî, à ïî-ñêîðî íàòúæàâàùî. Äóøàòà ìó ñå èçïúëíè ñúñ ñú÷óâñòâèå, è ñ íåùî äðóãî, êîåòî çàñåãà íå óñïÿâàøå äà äåôèíèðà. Òðàìâàÿò èçäðúíêà çà ïîñëåäíî è ïîòåãëè. Ìèëåí èçïúøêà, ÷óâñòâàøå ñå êàòî ïúëåí ãëóïàê, íî ñúùåâðåìåííî ñå ðàäâàøå, ÷å íå ñå å êà÷èë. Òðÿáâàøå, ïðîñòî òðÿáâàøå, äà ïîñëåäâà æåíàòà. Áå íà îñåìíàéñåò ãîäèíè è âñå îùå íå áå ñúâñåì íàÿñíî ñ íÿêîè èìïóëñè.
Òÿ òðúãíà ïî ïåøåõîäíàòà àëåÿ. Ôèíà äàìà, êîÿòî ñÿêàø âå÷å áå ñâèêíàëà äà íå îáðúùà ãîëÿìî âíèìàíèå íà òðàâìàòà ñè. Äîðè íå ñïèðàøå çà ïî÷èâêà.
Ìèëåí ñå ñòðàõóâàøå äà íå áúäå çàáåëÿçàí. Âúðâåøå ïî òðîòîàðà íà ëîêàëíîòî ïëàòíî, íà ïîâå÷å îò ïåòäåñåò ìåòðà îò íåÿ, è ïðàâåøå îò÷àÿíè îïèòè äà âêàðà â ðåä ìèñëèòå ñè. Îáà÷å îíàçè ìåêîòà íå èçëèçàøå îò ñúçíàíèåòî ìó.
Õàðåñâàøå èçäóòàòà ïðè ãúðäèòå çåëåíà áëóçà, è êúñèòå ÷åðíè øîðòè, è ëúñêàâèòå ÷åðíè ïàíòîôêè. Ëÿâàòà îò âðåìå íà âðåìå ñå ïðîâëà÷âàøå ïî àñôàëòà è îò íåÿ èçñêà÷àøå ãîëà, çà÷åðâåíà ïåòà, íîñåùà ñëåäè îò íåóäîáíè îáóâêè. Ïàòåðèöàòà ïîñêúðöâàøå ðèòìè÷íî, ïîääúðæàéêè áàëàíñà íà íàêëîíåíîòî ëåêî íàäÿñíî òÿëî. Íà Ìèëåí òàçè íåñèìåòðè÷íîñò ìó ñå ñòðóâàøå åäíîâðåìåííî ïëàøåùà è ïðèâëåêàòåëíà. Äîñåãà íå áå âèæäàë êðàñèâà æåíà äà ñå ïðèäâèæâà ïî òàêúâ… ñúáëàçíèòåëíî „êðèâ“ íà÷èí. Äóïåòî é ùðúêâàøå ïðè âñÿêî íàâåæäàíå íàïðåä.
Íå ñëåä äúëãî æåíàòà çàáàâè êðà÷êà, íàâÿðíî ñå áå óìîðèëà. Ñïðÿ, ïîäïðÿ ñå íà åäíî äúðâî è èçâàäè òåëåôîíà ñè. Ïðîâåäå êðàòúê ðàçãîâîð, ñëåä êîåòî ïðîäúëæè ïî àëåÿòà. Ìèëåí, êîéòî áå èç÷àêàë òúðïåëèâî äî âèòðèíàòà íà áëèçêèÿ ìàãàçèí, îòíîâî òðúãíà ïî ïåòèòå é. Ñìÿòàøå äà ðàçáåðå êúäå æèâåå.
Ñòèãàéêè äî åäíà ïðÿêà, òÿ íàé-íåî÷àêâàíî ïîãëåäíà ïðåç ðàìî. Ìèëåí ïîïàäíà â ïîëåçðåíèåòî é. Òÿ ïðèìèæà, ñÿêàø ñå ÷óäåøå êúäå å âèæäàëà òîâà äúëãóðåñòî ìîì÷å.
Ìèëåí ñå èç÷åðâè äî óøè, íî ïðîäúëæè íàïðåä. Ñúðöåòî ìó ñå áå ðàçõëîïàëî îò âúëíåíèå.
– Õåé, òè äà íå ìå ïðåñëåäâàø? – ïîäõâúðëè æåíàòà è ñå ïîäñìèõíà. Î÷èòå é ïðîáëåñíàõà íà ìåêàòà ñëåäîáåäíà ñâåòëèíà.
– À, íå, àç ïðîñòî… – Ìèëåí èìàøå ÷óâñòâîòî, ÷å áóçèòå ìó âñåêè ìîìåíò ùå èçáóõíàò â ïëàìúöè.
– ß åëà íàñàì!
Òîé ïîêîðíî ñå ïðèáëèæè.
– Òè ìå õâàíà íà ñïèðêàòà – îòáåëÿçà òÿ.
– Àìè… òàêà ñå ñëó÷è.
– Î, ñïàñèòåëþ ìîé! – ðå÷å òåàòðàëíî òÿ. Ìëàäåæúò íàâåäå ãëàâà. Çâúíêèÿò é ñìÿõ çàêúíòÿ â óøèòå ìó. – Äà ñåäíåì íà îíàçè ïåéêà äà ñè ïî÷èíåì.
Ìèëåí ñâè ðàìåíå. Ñòðóâàøå ìó ñå, ÷å àêî çàãîâîðè, ãëàñúò ìó ùå å ãëóõ è òðåïåðëèâ.
Æåíàòà ñå îòïóñíà ïðåäïàçëèâî íà ïåéêàòà è ãèïñèðàíèÿò é êðàê ïîäðèïíà íàãîðå, çàñòàâàéêè â õîðèçîíòàëíî ïîëîæåíèå. Ïàíòîôêàòà óâèñíà íà ïðúñòèòå, ïîêëàùàéêè ñå çà ìîìåíò êàòî ìàõàëî. Ìèëåí ñ ìúêà îòêúñíà î÷è îò åëåãàíòíèòå èçâèâêè íà ñâîäà íà ñòúïàëîòî è íà ïåòàòà.
– Íå ñå ïðèòåñíÿâàé, íå ñúì ÷àê òîëêîâà ñòðàøíà – êàçà òÿ.
– Ðàçáèðà ñå.
– Çàùî íå ñå êà÷è â òðàìâàÿ? Íàëè ÷àêàøå íà ñïèðêàòà?
Ìèëåí èìàøå ÷óâñòâîòî, ÷å ùå ïîòúíå â çåìÿòà îò ñðàì.
Æåíàòà îòíîâî ñå ðàçñìÿ.
– Ñëàäóð! – ïðîäúëæè òÿ. – Íà êîëêî ñè ãîäèíè?
– Îñåìíàéñåò.
– Îõî! Êàêâî ùå êàæåø äà ïèéíåì êàôå âêúùè? ×óâñòâàì ñå çàäúëæåíà äà òå ïî÷åðïÿ.
– Àìè… äîáðå.
– ß ìè ïîäàé ðúêà, ÷å ìè å òðóäíî ñòàâàíåòî – êàçà òÿ è ãî çàãëåäà ñ èíòåðåñ.
Òîé é ïîìîãíà äà ñå èçïðàâè è, ìàêàð è çà ìèã, îòíîâî ñå íàñëàäè íà îíàçè îìàéíà ìåêîòà íà ãúðäèòå. Äîïèðúò áå ïî-ñêîðî ñëó÷àåí. Ïðèÿòíî ìó áå äà äúðæè ìàëêàòà é äëàí. Èñêàøå ìó ñå äà ÿ õâàíå ïîä ìèøíèöà, íî íà ïîñìÿ äà ïðåäëîæè óñëóãèòå ñè.
Âúðâÿõà åäèí äî äðóã è Ìèëåí ñå ÷óâñòâàøå ãîðä îò òîçè ôàêò, ñÿêàø áå ïîñòèãíàë îãðîìåí óñïåõ â æèâîòà.
– Êàê ñå êàçâàø? – ïîïèòà òÿ.
– Ìèëåí.
– Õà, àç ñúì Ìèëåíà. Àäàøè!
Ìëàäåæúò ñå óñìèõíà. Íåðâíîñòòà ïîñòåïåííî ãî íàïóñêàøå.
Îêàçà ñå, ÷å æåíàòà å ñ äåñåò ãîäèíè ïî-âúçðàñòíà îò íåãî.
Àïàðòàìåíòúò é áå íà âòîðèÿ åòàæ. Êà÷èõà ñå ñ àñàíñüîðà. Âõîäíàòà âðàòà áå îò ìàñèâíî äúðâî. Âúòðå áå óþòíî, ìàêàð îáçàâåæäàíåòî äà íå áå ñêúïî.
Ïèõà êàôå. Ìèëåí ñèïà â ñâîåòî óèñêè, ïî íàñòîÿâàíå íà ëþáåçíàòà äîìàêèíÿ. Ïóñíàõà ñè ìóçèêà.
– Âñå îùå ëè ñè íà òðúíè? – ïîïèòà ãî òÿ ñúñ ñåðèîçíî èçðàæåíèå íà ëèöåòî è äóõíà íàãîðå êè÷óðèòå íà ãúñòèÿ ñè áðåòîí.
– À, íå.
– Äîáðå. Áè ëè ðàçòðèë ñòúïàëîòî íà áîëíèÿ ìè êðàê? Íåïðåêúñíàòî èçòðúïâà.
– Ðàçáèðà ñå – îòâúðíà Ìèëåí, êàòî ñå ïîñòàðà äà íå õàïå íåðâíî óñòíè. – Êàê ïîñòðàäà?
– Êàòàñòðîôà. Êîëÿíîòî ìè áåøå ðàçìàçàíî. Íî ùå ñå îïðàâè.
– Õóáàâî.
Ñòúïàëîòî é áå ìàëêî, ïóõêàâî è õëàäíî, è ëåêî çàìúðñåíî îò ðàçõîäêàòà. Ïåäèêþð íÿìàøå, íî ïðúñòèòå áÿõà ïî ìîìè÷åøêè ñèìïàòè÷íè, åäíè òàêèâà ìåêè÷êè, òîï÷åñòè.
Ìèëåíà èçïúøêà îò óäîâîëñòâèå. À Ìèëåí èçäúðæàøå íà íàïðåæåíèåòî ñàìî áëàãîäàðåíèå íà èçïèòîòî óèñêè.
Ïèõà îùå êàôå, ïîñëå òÿ ïîïèòà:
– Áèë ëè ñè íÿêîãà ñ æåíà?
Òîé íàâåäå ãëàâà. Ñúðöåòî ìó òîïóðêàøå, áóçèòå ìó ãîðÿõà.
– Å, ñòèãà äå, êàçàõ òè, ÷å íå ÿì õîðà. Àç ÷àê íà äâàéñåò ïðåñïàõ ñ ìúæ… Õàðåñâàø ëè ìå?
– Äà!
– Èñêàø ëè äà ìå ñúáëå÷åø?
– Èñêàì.
Òîé ñå çàòðóäíè ìíîãî ñúñ ñóòèåíà, çàùîòî ðúöåòå ìó òðåïåðåõà, íî âñå ïàê óñïÿ äà ñå ñïðàâè. Çàðîâè ëèöå â ãúðäèòå é è îòíîâî ñå ñìàÿ îò íåâåðîÿòíàòà ìåêîòà. ×àê ñëåä íàñòîÿòåëíî ïîäêàíÿíå ñå ñåòè äà ìàõíå ïðàøêèòå. Âñè÷êî ó òàçè ìèëà êàêè÷êà ìó ñå âèæäàøå ñúâúðøåíî.
 åäèí ìîìåíò îñúçíà, ÷å òÿ ìó å ñâàëèëà ïàíòàëîíèòå. Íå ìîæà äà ñå ñäúðæè è ñå èçïðàçíè ïðèáúðçàíî âúðõó êîðåìà é. Òÿ íå ãî óêîðè, äàæå ìó ñå óñìèõíà îêóðàæèòåëíî. Äàäå ìó íÿêîëêî ñúâåòà è ñå îñòàâè â ïðåãðúäêèòå ìó. Òîé ñå ñòðåñíà îò êîíòðàñòà ìåæäó ìåêîòàòà íà ãîëàòà ïëúò è ÷óäîâèùíàòà òâúðäîñò íà îáåçäâèæåíèÿ êðàéíèê. Åìîöèèòå ìó îòíîâî íàáðàõà ñèëà.
Ïîäïðÿ ãèïñèðàíèÿ é êðàê âúðõó ðàìîòî ñè è ïðîíèêíà â íåÿ ñ ìîùåí òëàñúê. ×óâñòâàøå ñå èñòèíñêè ìúæ. Áåøå ìó ìíîãî, ìíîãî õóáàâî.
Ïîñëå ïîëåæàõà ïðåãúðíàòè. Öåëóâàõà ñå.
Âå÷åðòà òåëåôîíúò íà Ìèëåíà çâúííà. Òÿ ñå çàñëóøà è êèìíà, ñëåä êîåòî ïðåêúñíà ðàçãîâîðà.
– Ìèëåí÷î, òðÿáâà äà ñå èçíàñÿø.
– Çàùî?
– Ïðèÿòåëÿò ìè ùå äîéäå ñëåä ìàëêî.
– Ïðèÿòåë?
– Òè êàêâî, äà íå ìèñëèø, ÷å ñúì äåâñòâåíèöà?
– Àç…
– Îáëè÷àé ñå è ñå ìàõàé!
– Íî àç òå îáè÷àì!
– ß ñòèãà!
– Çàùî ìè ïîçâîëè äà…
– Çàùîòî îòêàêòî ñå ïîòðîøèõ ïðèÿòåëÿò ìè ïî÷òè íå ìè îáðúùà âíèìàíèå.
– Ùå ñå âèäèì ëè ñêîðî?
– Ìîì÷åíöå, íå ïðåêàëÿâàé! Íàïðàâèõ òå ìúæ, òîâà òè ñòèãà!
– Íî àç òå îáè÷àì!
– Ïóáåðòåòñêè ãëóïîñòè! Ñêîðî ùå ñè íàìåðèø ïðèÿòåëêà è ùå ÷óêàø âñåêè äåí. Çàáðàâè ìå!
– Íÿìà äà ìîãà!
– Èç÷åçâàé! Íå èñêàì äà òå âèæäàì ïîâå÷å! Ñìîòàíÿê!
Ìèëåí ïëàêà ïî ïúòÿ êúì êúùè. Ñúðöåòî ìó áå ðàçáèòî. Íå áå ïðåäïîëàãàë, ÷å æèâîòúò ìîæå äà áúäå òîëêîâà æåñòîê. Ëåãíà íà ëåãëîòî è çàáè ïîãëåä â òàâàíà. Íå ìó ñå æèâååøå.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 12.05.2020 @ 23:25:16 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 22:43:44 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ìåêîòà " | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.