Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 459
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 461

Îíëàéí ñåãà:
:: rajsun
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒèøèíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: tearfly

Êàçâà, ÷å íå ìå å âèäÿëà, êîãàòî ñúì âëÿçúë, àç áÿõ ñèãóðåí â îáðàòíîòî. Ëèöåòî ѝ áåøå èçïèòî è ìðà÷íî, êîæàòà ѝ èìàøå öâÿò íà ãëàäóâàù ÷îâåê. Ãðèæàòà çà êîñàòà - îòäàâíà îòïàäíàëà.
Íå çíàì êàêâî ìå ïðèâëå÷å. Ñÿêàø áåøå îñòàíàëà ìàëêà ñâåòëèíà â î÷èòå ѝ, à òå ãðèçÿõà ñòåíèòå ñ îò÷àÿí ïîãëåä, äîðè ìîæåõ äà ïðî÷åòà èñòîðèÿòà â òÿõ. Ñåäíàõ íà îòñðåùíàòà ìàñà è çà÷àêàõ òîé äà ñå ñòîâàðè âúðõó ìåí, äà ôèêñèðà äðóãî ÷îâåøêî ñúùåñòâî â êðú÷ìàòà, íå ìè ñå ïîëó÷àâàøå. Ïîðú÷àõ ñè îáè÷àéíàòà ÷àøà ÷àé â ïåòíàéñåò ÷àñà ñëåäîáåä. Òîçè ðèòóàë ïîääúðæàõ âå÷å öÿë ìåñåö, ÷åòèðè äíè è ñåäåìíàéñåò ÷àñà. Ëåêóâàõ ñå. À ñúùèíñêîòî ëå÷åíèå ïðîäúëæàâàøå âå÷å øåñò ìåñåöà, èíà÷å áÿõ â äóïêà îò òðè ãîäèíè.
Âèíà. Ïúëíà àïàòèÿ êúì ñâåòà. Ñàìîñúæàëåíèå. Çàäóõ, êîéòî ñå ïîÿâÿâàøå êàòî ïî ÷àñîâíèê â åäèí ïðåç íîùòà - åäèíñòâåíîòî òî÷íî íåùî â æèâîòà ìè.
Ñìÿíà íà îáñòàíîâêàòà è ÷èñò âúçäóõ ìè áÿõà ïðåïîðú÷àíè îò ïðèÿòåëè, ñàìîèçäèãíàëè ñå äî ïñèõîàíàëèòèöè, îòäåëíî îò àíòèäåïðåñàíòèòå, ñ ïðåöèçíî òèòðèðàíà äîçà îò ä-ð Âîéíîâà, íàøóìÿë ïñèõèàòúð. Âîäåøå ñîáñòâåíî ïðåäàâàíå â íàöèîíàëåí åôèð. Æåëàåùèòå çà íåéíàòà ïîìîù áÿõà ìíîãî, äîáèðàùèòå ñå - ðÿäêîñò. Å, ïðåä âàñ å åäèí õàðèçìàòè÷åí ÷îâåê â äåïðåñèÿ, íà êîéòî ìó ïðîâúðâÿ.
Âñåêè ñè èìà èñòîðèÿ, èëè áúðêàì? Ìîÿòà íå ìè çâó÷åøå ïîëîâèí÷àòî, ïî-ñêîðî ìîæåøå äà ñå ñëîæè òî÷êà. Òî÷êà, êîÿòî áÿõ ïîñòàâèë ïî ñîáñòâåíî æåëàíèå, íî âñå ïàê ãîäèíèòå ìè íå áÿõà ÷àê òîëêîâà ìíîãî. Æèâîòúò àêî ïîèñêàøå, ìîæåøå äà ïðîäúëæè îùå ïîíå äâà ïúòè ïî òîëêîâà.  íàé-ïåñòåëèâèÿ âàðèàíò.
Êàòàñòðîôà. Òîâà å. Øîôèðàõ àç. Ïîñëåäñòâèÿòà - æåíà ìè è òðèãîäèøíîòî ìè ìîìè÷åíöå îñòàâèõà èìåíàòà ñè íà ïàìåòíà ïëî÷à íà ìàãèñòðàëàòà. Íå áÿõ âèíîâåí. Áàíàëíî: øîôüîð íà òèð, çàñïàë íà âîëàíà. Åäèíñòâåíàòà ìè âèíà áåøå, ÷å îñòàíàõ æèâ, ïîíå òàêà êàçâàò – ÷å ñúì æèâ. Æèçíåíèòå ìè ïîêàçàòåëè áèëè äîáðè, à àç óñåùàõ äðóãî, âñúùíîñò íèùî íå óñåùàõ. Õîðàòà ñå ñóåòÿõà ïîêðàé ìåí, ðîäèòåëèòå ìè ïëà÷åõà. Ñåñòðà ìè ïóñêàøå êëèïîâå ñ ìåäèòàöèÿ. ×óâàõ ÿ êàê ïëà÷å â áàíÿòà. Íå çíàì êîé èìàøå íóæäà îò óñïîêîåíèå? Ïóøåõ êàòî çà ñâåòîâíî, äîêàòî íå ìå ñòåãíåõà ãúðäèòå, ìèíåøå ëè áîëêàòà – ïðîäúëæàâàõ. Ñòðàõëèâåö.
Ïåòíàéñåò ÷àñúò å è ïèÿ ÷àé â ñåëñêàòà êðú÷ìà íà ðîäîïñêî ñåëî. Òóê æèâîòúò å òîâà, êîéòî íå å íà äðóãî ìÿñòî.  ïðåäâåðèåòî íà ðàÿ ñúì, íî ñúñ ñèãóðíîñò íÿìà äà áúäà äîïóñíàò â íåãî.  íåáåñíàòà êíèãà äîñèåòî ìè å âå÷å íàòåæàëî ñ äîñòàòú÷íî æåñòîêîñò.
Ïîãëåäíà ìe. Òî÷íàòà äóìà å – ïîãëåäíà ïðåç ìåí. Îáúðíàõ ñå íàçàä, ñúâñåì èíñòèíêòèâíî äà âèäÿ êàêâî ÿ å ïðèâëÿêëî. Ñòåíà. Êàìåííà ñòåíà è ãëàâà íà ïðåïàðèðàí åëåí, êîéòî èìàøå ïîãëåä êàòî íåéíèÿ. Ïîñëå çàãàëèõ òîïëàòà ÷àøà. Ãëúòíàõ îò ïàðëèâàòà òå÷íîñò è ÷óêíàõ ÷àøàòà íà äúðâåíàòà ìàñà. Ïîäñêî÷è. Ñåãà ðàçáðà, ÷å ìå å çàáåëÿçàëà.
Õâàíàõ ðúêàòà ѝ è ÿ çàâëÿêîõ äî êúùàòà, êîÿòî áÿõ íàåë. Èçêúïàõ ÿ è ÿ îñòàâèõ ïî õàâëèÿ íà åäèí ñòîë. Ìèñëÿ ÷å ñúì äîáúð ÷îâåê. Èëè ïðîñòî ñå íàòÿãàì íà Áîã.
Òàêà èçêàðà íà ñòîëà äâà äíè, áåç äà êàæå äóìà. Ïðèäúðïàõ åäíà òàáóðåòêà äî íåÿ è òàì ñëàãàõ õðàíà è âîäà. Íàõâúðëÿøå ñå ñàìî íà ÿáúëêèòå, èçÿæäàøå âñè÷êî îò òÿõ. Äðúæêè. Ñåìêè. Âñè÷êî. Ñÿêàø äà íå îñòàâè ñëåäè îò ñåáå ñè.
Íà òðåòèÿò äåí ïðîãîâîðèø. Çàùî ãî ïðàâèø, êàçà. Òîçè ïúò àç ìúë÷àõ.
Æèâÿõìå äâå ñåäìèöè, ðàçìèíàâàéêè ñå â êúùàòà. Ãîòâåõ è ìèåõ ñúäîâåòå. Òî÷íî â ïåòíàéñåò ÷àñà âñåêè äåí àç ïèåõ ÷àé â êðú÷ìàòà, à òÿ ñòîåøå äî ìåí è ìúë÷åøå. Öâåòúò íà êîæàòà ѝ ñå âúçâúðíà. Êîñàòà äîáè ëúñêàâèíà. Î÷èòå – ñâåòíàõà.
Åäíà ñóòðèí ÿ çàâàðèõ ðàíî â êóõíÿòà. Íà ìàñàòà âúçäèøàõà áúðêàíè ÿéöà è ïúðæåíè ôèëèè. Óñåòèõ, ÷å ñúì ñòðàøíî ãëàäåí. Áåç ïîêàíà ñåäíàõ è çàêóñèõ ëàêîìî. Òÿ ìå ãëåäàøå ñ óñìèâêà, ïîäïðÿíà íà ìèâêàòà. Ïðåãëúùàéêè ïîñëåäíàòà ñè õàïêà, ѝ áëàãîäàðèõ. Ñëîæèõ äëàíèòå ñè íà ðúáà íà ìàñàòà è èçïúíàõ ðàìåíå. Ñòàíàõ îò ñòîëà è ïîñòàâèõ äæåçâåòî ñ êàôå íà êîòëîíà. Òúìíàòà òå÷íîñò çàïî÷íà äà áúëáóêà è ÿ íàëÿõ â äâå ÷àøè. Êèìíàõ ѝ äà ìå ïîñëåäâà è ïîåõ êúì ÷àðäàêà. Ñåäíàõìå íà äúðâåíàòà ïåéêà, òîïëåõìå äëàíè ñ ÷àøèòå è ïðåãëúùàõìå çàäàâàùèòå ñå äóìè. Òÿ çàïî÷íà ïúðâà.
Áèëà ó÷èòåëêà ïî ìóçèêà, çàãóáèëà òàêòà â æèâîòà, êîéòî ëåêóâàëà ñ òèøèíà. Ó÷åíèöèòå ÿ îáîæàâàëè. Ìëàäà è åíåðãè÷íà, ñ õúñ çà ðàáîòà, âëÿçëà èì ïîä êîæèòå, êàêòî è íà åäèí îò ðîäèòåëèòå, êîéòî íå ñïðÿë äà ÿ ïðåñëåäâà, à è òÿ íå áèëà áåçðàçëè÷íà. Ëóäà çàáðàíåíà ëþáîâ. Ñúëçè íà ñúïðóãàòà. Çàáðåìåíÿëà. Íå, íå ñúïðóãàòà, çàáðåìåíÿëà æåíàòà, êîÿòî æèâååøå ñ ìåí îò òðè ñåäìèöè, íî àç îùå íå çíàåõ èìåòî ѝ. Óâîëíèëè ÿ íàáúðçî. Ñðàì è ïîçîð çà ìàëêîòî ãðàä÷å. Âëàñòíè è áîãàòè ðîäèòåëè íà ëþáèìèÿ. Àíàòåìîñàëè ÿ. Ðîäèëà. Ñåãà òúðñåëà äåòåòî ñè, êîåòî èçîñòàâèëà â äîì, à çàãóáèëà ñåáå ñè ìíîãî ïî-îòäàâíà. Ìèà. Êàçâàì ñå Ìèà. Âäèøàõ èìåòî ѝ è îñâîáîäèõ âúçäèøêà îò ãúðäèòå ñè.
Ðàçêàçàõ ѝ ìîÿòà èñòîðèÿ, êàòî íàêðàÿ íå çàáðàâèõ äà ñïîìåíà èìåòî ñè.
Çàãëåäà ñå â ìåí è ñå óñìèõíà, íÿêàê èçäúëáîêî. Åäíà ÷èñòà óñìèâêà, çà êîÿòî áåøå çàáðàâèëà, ÷å ìîæå äà ñúùåñòâóâà.
 ñëåäâàùèòå äíè ñå îïîçíàâàõìå áàâíî, ïî÷òè îòíîâî ìúë÷àëèâî, íî çàïúëâàõìå ïðàçíèíàòà â ïðîñòðàíñòâîòî. Ãðèæåõìå ñå åäèí çà äðóã. ×åòÿõìå, ñïîäåëÿõìå ðàçìèñëè çà æèâîòà. Ïðàâåõìå ðàçõîäêè ïî ïîëÿíèòå. Ëèöàòà íè çàãîðÿõà è âñå ïîâå÷å ñå îòäàëå÷àâàõìå îò ìèíàëîòî. Áåç äà çàáðàâÿìå.
Óñòàíîâèõìå, ÷å ñìå ñå ñðåùíàëè â åäèí ïî-äîáúð ìîìåíò. Ñåãà æèâîòúò íè ãëåäàøå ñ óñìèâêà ïðàâî â î÷èòå. Èçõëóçèë è ïîñëåäíàòà íè ñúëçà, ÷óêâàøå íàçäðàâèöà è îñòàâÿøå òèøèíàòà äà ëåêóâà íåçàðàñíàëèòå ðàíè. Íå ïèòàøå êîé, êàêâî è äàëè. Êëàòåøå áåçìåòåæíî êðàêà íà ñêàëàòà, êîÿòî ïîñðåùàøå Ñëúíöåòî îò Èçòîê è êèìâàøå óòâúðäèòåëíî ãëàâà – ÷å òàêà å òðÿáâàëî äà ñå ñëó÷è: ïúðâî äà óìðåø, çà äà æèâååø îòíîâî. Ïîãðåáàõìå èñòîðèèòå ñè è õâàíàòè çà ðúöå, ïîåõìå íà ïúò â áåçïúòèöàòà íà ìðàêà, ñ êîëêîòî ñâåòëèíà áåøå îñòàíàëà â íàñ.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 21.04.2020 @ 14:02:11 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   tearfly

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 21:01:06 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Òèøèíà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Òèøèíà
îò Gabriel íà 22.04.2020 @ 11:01:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàçè èñòîðèÿ õâàùà çà ãúðëîòî! Äîêàòî ÿ ÷åòåø, ãúðäèòå òè îòåñíÿâàò... è â åäèí ìîìåíò, íàêðàÿ, ñâåòëèíàòà íà íàäåæäàòà... êàòî äà èçëåçåø ñìà÷êàí îò ãèáåëíà áóðÿ è äà âèäèø ñëúíöåòî... Ïîçäðàâëåíèÿ, Åìè!!