Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 494
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 495

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊàðî
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: stanina

Áèñòðà ñ áîëêà ñå îïèòà äà îòâîðè î÷è, äîêàòî ÷óâàøå åäèí ìúæêè ãëàñ íàä ñåáå ñè:
- Çäðàâåéòå, àç ñúì äåæóðíèÿò ëåêàð, òàçè âå÷åð Âè ïðèåõìå ïî ñïåøíîñò. Êàê ñòå?
Îïèòà äà ñå îáúðíå, íî ãëàâàòà ѝ áåøå çàêëåùåíà â ÿêàòà. Áÿëîòî îêîëî íåÿ çàïî÷âàøå äà ïðèåìà î÷åðòàíèÿ, íåóñïåøíî ñå îïèòà äà ñå óñìèõíå íà áÿëàòà ïðåñòèëêà, íî è ëèöåòî íå ѝ ñå ïîä÷èíÿâàøå.
- Çççç, äà...
- Èçëèçàòå îò óïîéêàòà, âñè÷êî å íàðåä. Ñëåä ìàëêî ùå äîéäå ñëåäîâàòåë îò ðàéîííîòî çà äàííèòå. Íå ñå ïðèòåñíÿâàéòå. Èìàòå òðàâìè ïî ëèöåòî: ñïóêàíè ñêóëà è íîñ, ïî-êúñíî ùå Âè ïîñåòÿò îôòàëìîëîã è êîëåãà äà ïðîâåðè è óøèòå.
×àê ñåãà Áèñòðà îñúçíà êàêâî ñå áåøå ñëó÷èëî. Äîíÿêúäå. Îòïóñíà ñå íàçàä è ñå îïèòà òàêà äà ñå íàìåñòè, ÷å äà íå èçïèòâà áîëêà, êîÿòî çàïî÷âàøå äà èäâà ñëåä îòèâàùàòà ñè óïîéêà.
- Äîáúð âå÷åð. Ñëåäîâàòåë Âàíãåëîâ. Íå ñå íàïðÿãàéòå. Çàïèñâàì ëè÷íèòå Âè äàííè, ñëóøàì.
Áàâíî, íî âñå ïî-ðàçáèðàåìî Áèñòðà äèêòóâàøå èìåíàòà ñè, êúäå æèâåå, ãîäèíè.
- Ïðèáèðàõ ñå îò åçèêîâ êóðñ ñ ìåòðîòî îò öåíòúðà. Çà äà íå ìèíà íàïðÿêî ïðåç áëîêîâåòå, ìèíàõ ïîêðàé áóëåâàðäà è ïîñëå ïî ìîÿòà óëèöà. ×àíòàòà êúäå ìè å?
- Íÿìà ÷àíòà. Ìîìåíò, äà çâúííà íà êîëåãèòå äà ïîòúðñÿò îêîëî ìåñòîïðîèçøåñòâèåòî.... Òàêà... À ñåãà ùå Âè ïîìîëÿ äà ñè ñïîìíèòå ìàêñèìàëíî êàêâî ñòå âèäÿëè èëè âè å íàïðàâèëî âïå÷àòëåíèå, èçëèçàéêè îò ìåòðîòî.
- Àìè... Ïîëèöàé ñòîåøå ñðåùó èçõîäà äî úãúëà, è îùå åäèí äî ìàãàçèíà ïðåäè ñòúëáèòå. Èçëÿçîõ ñàìà. Äðóãà âå÷åð âñå èìàøå ïî íÿêîé è âúðâÿõìå çàåäíî, íî ñíîùè áÿõ ñàìà. Çà òîâà ìèíàõ êðàé áóëåâàðäà. Çàâèõ ïî óëèöàòà, è ñëåä òîâà ïðåñÿêîõ ñðåùó êîôèòå çà áîêëóêà. Òîãàâà ÷óõ ñòúïêè çàä ìåí. Èçâåäíúæ ìè äðúïíà ÷àíòàòà, àç ÿ íîñÿ íà ðàìî è íå ìîæà äà ìè ÿ âçåìå. Áðúêíàõ â äæîáà, èçâàäèõ ñïðåÿ, îáúðíàõ ñå è ñå îïèòàõ äà ãî íàïðúñêàì. Òîãàâà óñåòèõ óäàðà è ìè ïðèòúìíÿ.
Îïèòàéòå ñå äà ñè ñïîìíèòå êàêâî âèäÿõòå, ëèöå, îáëåêëî?
- Íå âèäÿõ... äîêàòî âäèãàõ ãëàâà... çíà÷è áåøå âèñîê... ñ êóáèíêè áåøå, ïîëèöåéñêè... Êàòî èçâàäèõ ðúêàòà îò äæîáà äà ãî íàïðúñêàì, èçâèêà "Êó÷êî" è òîãàâà ìå óäàðè, çàìèðèñà ìè íà ëàê çà íîêòè, ìîæå è îò êîíòåéíåðà äà å áèëî. Âñúùíîñò íå "êó÷êî", "êóøêî", íÿêàêñè ñ øúøêàíå.
- Áëàãîäàðÿ. Çà ñåãà òîâà ñòèãà. Âå÷å ÷àêàò äà âè äîâúðøàò ïðåãëåäà. Óòðå ñóòðèíòà ùå äîéäà îòíîâî, ìîæå äà ñè ñïîìíèòå îùå íåùî.
Îêîòî ñå îêàçà çäðàâî, îò ñïóêàíàòà ñêóëà ñå áÿõà ñïóêàëè êàïèëÿðèòå îêîëî íåãî è áëîêèðàë ëèöåâèÿò íåðâ, íî ñúñ ñïàäàíåòî íà îòîêà è èç÷åçâàíåòî íà õåìàòîìà äî íÿêîëêî äåíà ùåøå äà çàïî÷íå äà ãî îòâàðÿ è äà äâèæè íîðìàëíî ëèöåòî. . Áåøå çàãóáèëà ñëóõà íà åäíîòî óõî, ñïóêàíî òúïàí÷å. Íîñúò íå èçãëåæäàøå ñ÷óïåí, íî òðÿáâàøå äà ìèíå è ðåíòãåí.
Èçâåäíúæ ñå ïî÷óâñòâà òîëêîâà óìîðåíà, çàñïà êàòî îòñå÷åíà.
Êîãàòî ñå ñúáóäè, äåíÿò áåøå äîøúë, à íà ñòîëà äî ëåãëîòî ñåäåøå ñëåäîâàòåë Âàíãåëîâ.
- Äîáúð äåí. Êîëåãèòå íàìåðèõà ÷àíòàòà â åäèíèÿ êîíòåéíåð. Ñúâñåì ïðàçíà. Èìàòå êúñìåò, ÷å ñúñåä îò íÿêîëêî áëîêà ïî-íàäîëó ïî óëèöàòà å ðàçõîæäàë êó÷åòî ñè, òî âè å íàìåðèëî òî÷íî ìåæäó êîôèòå. Íàïàäàòåëÿò Âè å íàáóòàë ìåæäó òÿõ. Êàêâî èìàøå â ÷àíòàòà?
- Àìè... ó÷åáíèê, òåòðàäêà, íåñåñåð, ïîðòìîíå ñ äåñåòèíà ëåâà è êàðòà çà ìåòðîòî. Âúâ âúòðåøíèÿ äæîá îùå 30-40 ëåâà è ëè÷íàòà êàðòà. Òåëåôîíúò ìè áåøå â äæîáà íà ÿêåòî. - Áëàãîäàðÿ, ùå ïóñíåì äàííèòå çà èçäèðâàíå. Àêî è ïðè ðåíòãåíà íå ñå îòêðèÿò äîïúëíèòåëíè óâðåæäàíèÿ, óòðå ùå Âè èçïèøàò. Êàòî èìàìå ðàçâèòèå ïî ñëó÷àÿ, ùå âè ñå îáàäèì äà äîéäåòå â Ðàéîííîòî. Äîâèæäàíå è ñêîðîøíî âúçñòàíîâÿâàíå!
Ñëåäîâàòåëÿò ñòàíà è òðúãíà êúì âðàòàòà.
- Äà íå çàáðàâÿ, èìàòå ïîñåòèòåë. ×îâåêúò, êîéòî âè å íàìåðèë, ïîèñêà äà Âè âèäè.
Áèñòðà ñå îïèòà äà ôîêóñèðà îòâîðåíîòî ñè îêî êúì âðàòàòà.
Ìëàä ìúæ ñ øàðåí áóêåò ëàëåòà îçàðè ñòàÿòà ñ óñìèâêà.
- Çäðàñòè. Öâåòÿòà ñà çà òåá. Ñ Êàðî èñêàõìå äà âèäèì êàê ñè! - è ïðîòåãíà òàêà ðúêà êúì íåÿ, çà äà âèäè õóáàâî öâåòÿòà, è ãè îñòàâè íà øêàô÷åòî. - Àç ñúì Íèêî, Íèêîëà - óñìèâêàòà ìó ñå äîëàâÿøå è â ïðèÿòíèÿ òåìáúð.
- Çäðàñòè. Áèñòðà, íå çíàì êàêâî äà êàæà... ÊàðÎ?
- Ìîÿò ÊÀðî, íå ÊàðÎ. Áåëãèéñêà îâ÷àðêà Ìíîãî îáè÷à äà ñå ðîâè â ñíåãà, çà òîâà ãî ðàçõîæäàì âå÷åð ïî äâà ïúòè. Æèâååì äî ó÷èëèùåòî. Àêî íå áåøå òîé, íÿìàøå äà òå âèäÿ ìåæäó êîôèòå. Äà íå äîñàæäàì, îñòàâÿì òè ìîèòå êîîðäèíàòè. Ùå ñå ðàäâàì äà ñå îáàäèø äà ñå çàïîçíàåø è ñ íåãî è äà ãî ðàçõîäèì çàåäíî.
- Ïî÷àêàé, òåëåôîíúò ìè áåøå â äæîáà íà ÿêåòî, òàçè ñóòðèí ìè ãî äàäîõà. Åòî, âçåìè è ñè çâúííè äà çàïèøåø è ìîÿ íîìåð, òóêà äî âúçãëàâíèöàòà ìè å.
Íèêî çàïèñà íîìåðà, îñòàâè îáðàòíî ñìàðòà è òðúãíà êúì âðàòàòà.
- Õåé, Áèñòðå, ùå ÷àêàì ïî-ñêîðî äà ñå îáàäèø! ×àî!
- ×àî! - îïèòà ñå è òÿ äà ñå óñìèõíå ñúñ çäðàâàòà ïîëîâèíà íà ëèöåòî ñè.
Ñëåä äâå ñåäìèöè ñëåäîâàòåë Âàíãåëîâ ñå îáàäè íà Áèñòðà è ÿ ïîâèêà â Ðàéîííîòî.
- Çäðàâåéòå, çàïîâÿäàéòå! Êàêòî âèæäàì, âå÷å ñòå äîáðå!
- Áëàãîäàðÿ! - îòãîâîðè ìó ñ åäíî è ïîëîâèíà îêî òÿ - Îïðàâÿì ñå, ñàìî óõîòî ïî-áàâíî ùå ñå îïðàâè, íî âå÷å çàïî÷íà ïî ìàëêî äà ñå âúçâðúùà è ñëóõà ìó.
Àç Âè áëàãîäàðÿ, ñ Âàøà ïîìîù ðàçêðèõìå ãðóïà çà òðàôèê íà õîðà. Îùå êîãàòî êàçàõòå, ÷å â ìåòðîòî å èìàëî äâàìà ïîëèöàè, ñå óñúìíèõìå. Âòîðèÿò íå å áèë ïîëèöàé, à ñîòàäæèÿ, íî ñúùî ñ êóáèíêè è óíèôîðìà, çà òîâà òàêà ñòå ïîìèñëèëè. Ðàçãëåäàõìå áëèçêèòå êàìåðè. Íà åäíà îò ïàðêèíãà íà ïèöàðèÿòà â íà÷àëîòî íà óëèöàòà ñå âèäÿ êîëà íà ÑÎÄ. Ïðè ðàçïèòà èì, åäèíèÿò ïî ñúùîòî âðåìå, êîãàòî ñòå íàïàäíàòà, å îñòàâèë êîëåãàòà ñè ñàì â êîëàòà äà äîÿæäà ïèöàòà è å êàçàë, ÷å îòèâà äî ìåòðîòî äà ñè âçåìå öèãàðè. Òàì Âè å âèäÿë. Çàùî Âàñ? Ñëó÷àéíî. Ìîæåëî å è äðóãî ìîìè÷å äà áúäå, ñïåøíî èì å òðÿáâàëà ëè÷íà êàðòà íà ìëàäà æåíà: îðèãèíàëíà, ñìåíÿò ñàìî ñíèìêàòà. Ìèíàëàòà ñåäìèöà êîëåãèòå íà ãðàíèöàòà ñà ïðîâåðÿâàëè àâòîìîáèë, íàïðàâèëî èì å âïå÷àòëåíèå åäíàòà öèôðà â íîìåðà, áèëà å ïî-ðàçìàçàíà è íå÷åòëèâà. Êàòî ñà ãè èçêàðàëè îò êîëàòà, îòçàä ñà èçëåçëè äâå ìîìè÷åòà, åäíîòî âåäíàãà ñå ñå ñìúêíàëî äî êîëàòà. Ïðè ïðîâåðêà íà äàííèòå ñå îêàçàëî, ÷å å ñ òâîÿòà ëè÷íà êàðòà, íåïúëíîëåòíà, ïîäàäåíà çà èç÷åçíàëà îò áëèçêèòå ñè ïðåäè òðè ìåñåöà. Êàðàëè ñà äåâîéêèòå çà ðàáîòà â ÷óæáèíà. È îùå íåùî: ìèðèçìàòà íà ëàê çà íîêòè - çäðàâíèÿò êàðòîí íà ñîòàäæèÿòà: èìà äèàáåò, îò òàì è ìèðèçìàòà íà àöåòîí. È õàðàêòåðíîòî "øúêàíå". Ïðè ïúðâèòå ðàçïèòè îòðè÷àøå, äîêàòî íå ïîïàäíàõìå íà êàðòàòà Âè. Îòêàçà ñå îò ïðåäèøíèòå ïîêàçàíèÿ è ïðèçíà âñè÷êî. Èìàò ãðóïà íàðêîìàíè îò êâàðòàëà çà îáèðè è äîñòàâêà íà ëè÷íè äîêóìåíòè, íî â ìîìåíòà èì å òðÿáâàëà ñïåøíî ëè÷íà êàðòà íà òâîÿòà âúçðàñò, çà òîâà íàïàäàòåëÿò Âè å ðåøèë äà ñå âúçïîëçâà, êàòî Âè å âèäÿë â ìåòðîòî è ïðåäâèä áåçëþäíàòà âå÷åð, Âè å íàïàäíàë. Òàêà ãî ñâúðçàõìå ñ êàðòàòà Âè íà ãðàíèöàòà è âðúçêàòà ìåæäó äâàòà ñëó÷àÿ. Ïîâäèãíàòî ìó å îáâèíåíèå è çà Âàøèÿ ñëó÷àé, à Âèå îò Âàøà ñòðàíà - èçïðàùàì Âè ïðè êîëåãà íà äîëíèÿ åòàæ äà Âè çàïîçíàå è ïîìîãíå êàêâî äà íàïðàâèòå, çà äà ïîâäèãíåòå ãðàæäàíñêè èñê ñðåùó íàïàäàòåëÿ.
Ñëåäîâàòåëÿò ѝ ïîäàäå äà ñå ðàçïèøå çà ïðèêëþ÷åíèÿ ñëó÷àé è ïîñåùåíèåòî.
- À êàê âúðâè êóðñà?
- Äðóãàòà ñåäìèöà å èçïèòúò. Íå ñúì ñïèðàëà. À è Êàðî è Íèêî ìå ÷àêàò, íå ìå îñòàâÿò äà ñå ïðèáèðàì ñàìà. Ñèãóðíî áåç Êàðî íÿìàøå äà ñå îïðàâÿ.
- Î, óñïåõ! È ïîçäðàâè è íà äâàìàòà! - çàêà÷ëèâî íàìèãíà ñëåäîâàòåë Âàíãåëîâ.
- Åòî êàê âñÿêî çëî å çà äîáðî! - ñè êàçà íà ãëàñ è ñå ïîäñìèõíà, äîêàòî çàòâàðÿøå âðàòàòà ñëåä Áèñòðà.

25 03 2020


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 25.03.2020 @ 14:47:23 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   stanina

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

17.04.2024 ãîä. / 02:35:32 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Êàðî" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.