Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 540
ХуЛитери: 5
Всичко: 545

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДен, с нежност на лимонов цвят
раздел: Други ...
автор: esperanca

16 март
Не зная защо хората крият възрастта си. Благодарна съм за всеки един миг от своя живот и съм горда с всяка следваща цифра, която прибавям в личната си хронология.
Не защото изглеждам добре. Чрез годините научих да търся и постигам над базовите реквизити, нужни за обслужване на живота. По рождение търсещ дух с авантюристичен вкус към приключенията, риска, трудните планински преходи, в онези надморски височини, където човек среща действителните си възможности. Предизвиквам себе си, за да стигна до дълбинните гънки в характера си, без да търся нещо за доказване. В живота няма нищо за доказване – нито пред себе си, нито пред другите. Неспокойният дух ежедневно създава ситуации, чрез които да изпълни основната цел на живота – да го изживее.
Допълвам придадена стойност да се забавлявам, докато живея, превръщайки се във вдъхновение, кураж, уповяние за хора, стъпили в част от крачките по Пътя.
Обичам възрастта си и с благодарност сменям цифрите. Свидетел съм как част от истинските хора, без които нямаше да съм същата и може би нямаше да ме има, нямаха тази възможност. Тяхната светла памет, пътеводно крачи Пътя.
Гледам свещичките и недоумявам как може тази цифра да се отнася до мен. Физиологичната възраст никога е нямала нищо общо с моята същност. Когато двойката бе пред петицата се чувствах прекалено зряла, опитна и знаеща за компанията на своите връстници и търсих приятелства сред по-възрастните хора.
Днес, когато петицата води пред двойката, рядко и трудно намирам съмишленици сред тях със свеж дух, непримиримост в характера, жив огън в очите и търсещи сърца.
Днес, за себе си знам:
Обичам труда – умствен и физически.
Удовлетворявам се от плодовете, които той носи.
Спокойна съм, когато аляският маламут има нужните медикаменти и качество на храната; когато личният ми автомобил е обгрижен.
Изпитах как великата майчина любов с цялата си жертва и посветена до себеотричане отдаденост не може да спаси децата от злото в света, защото те трябва да минат през своите си трудности и да платят личната им цена.
Стойността на човешкият живот се измерва по осъзнаване на цената му и каква част от нея човекът е готов да плати.
Зная, че мъжете обичат по свой, различен от очакванията и нуждите на жените , начин. Това не означава, че не обичат. Мъжете обичат както могат.
Любовта има много лица и именно различията дават на едно чувство завършеност и пълнота.
Развих фина чувствителност, с която улавям тънките нюанси на редките и екзотични вкусове в живота, тъй като никога не са ми достатъчни нито солта на земята, нито нейната захарност.
Вибрациите във високите честоти, уловими само от единици хора ми позволяват състояние на щастие както в моменти на себедостатъчност, така и в мигове на споделеност.
Родената в лимонова горичка, всяка година прибавя нова опитност и с почуда установява различен нюанс в ароматната крехкост на белотата в лимоновия цвят. С жълтите си очета, сочните топчици са събрали палитрата на дъгата по слънчевите лъчи. Всеки един цвят разказва, че ако имаш много лимони, не си длъжен всеки ден да си правиш само лимонада.
Когато обичаш света, в който си роден, развиваш сетива, с които да улавяш цялото му великолепно разнообразие.


Публикувано от anonimapokrifoff на 17.03.2020 @ 09:43:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   esperanca

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 10:36:59 часа

добави твой текст
"Ден, с нежност на лимонов цвят" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ден, с нежност на лимонов цвят
от LATINKA-ZLATNA на 17.03.2020 @ 21:02:54
(Профил | Изпрати бележка)
"Любовта има много лица и именно различията дават на едно чувство завършеност и пълнота."

Поздрави, Есперанса!