Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 674
ХуЛитери: 1
Всичко: 675

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРъката, която…
раздел: Разкази
автор: Mommy_Shark

Старата къща сподавяше дъха си и чакаше безпомощно. Толкова бе напрегнала гредите и старото си тухлено тяло, че едва укротяваше стъклата да не пищят, а вратите да не се отварят сами, като гигантски криле на обречен прилеп. Грохналата сграда не смееше да диша, за да не изпусне и запамети отново онова, което ще причини ръката в замръзналия сумрачен следобед в самото ѝ сърце - стая 33 на третия, последен етаж.
Очакването караше всички стари пирони, забити в тялото ѝ, да се чувстват като тапи на отварящо се шампанско, готови да разстрелят всичко на пътя си, но винаги оставащи неподвижни в разхлабените си, скърцащи легла.
Стая 33 беше специална. В нея Възпитателят настаняваше само своите любимци, избраните. В началото децата се радваха и се чувстваха богопомазани, все едно са в кралски покои, но само след няколко вечери това чувство биваше смазвано от ръката. За техен ужас само къщата чуваше техните писъци, защото стаята беше специално изолирана – никой да не вижда и да не чува какво става във вътрешността ѝ.
Възпитателят стоеше в сумрака пред старото, покрито с петна огледало, и за пореден път сресваше лъскавата си боядисана коса. Преди имаше мустаци, но трябваше да ги махне бързо, защото едно от децата беше започнало да сънува кошмари и да говори насън. Не трябваше нищо да води към него и мръсната му, винаги измита до розово ръка, с която причиняваше всички онези гнусории и страдания на малките обитатели на дома.
Днес вечерта беше по-специална. Имаше ново момиченце в стая 33 и Възпитателят се готвеше особено старателно за дебюта си с него. Той приближи лице до огледалото и се озъби, за да се увери, че е лъснал до бяло зъбите си. Пристегна колана на съвършено изгладените си панталони и намести катарамата точно в центъра над копчетата на ослепително бялата си риза. Без да бърза той зачука с токовете на лъснатите си обувки по старото дървено стълбище към третия етаж, път, който обожаваше да изминава в сумрака на настъпващата нощ. Натисна бравата на стая 33 без да почука. Знаеше, че момиченцето е вътре. То си беше легнало и изпод тънката нощничка прозираха кльощавите му ръчички, спокойно отпуснати на възглавницата. Възпитателят потърка с ръка жадно изпълнилата му се със слюнки уста и влезе почти безшумно. С лудо нетърпение затвори изморената, тъжна врата след себе си. Чу се отчаяното скърцане на ключа в ключалката от вътрешната страна.
Вече само къщата можеше да чува и разбира какво се случва вътре. И се мразеше. Ненавиждаше се, че ще стане отново ням свидетел на всичко това, което ще причини ръката.

* * *
Светлините на линейката се отразяваха в пожълтелите прозорци на старата къща, отдавна превърната в дом за сираци. Лекарят и шофьорът бързо качиха носилката вътре, блъснаха вратите и с виещи сирени се отправиха към болницата. Дори секундите можеха да бъдат фатални.

* * *
Книжарницата беше напълно тиха, когато няколко деца нахлуха в нея със смях и викове. Продавачът се изправи тромаво, за да ги посрещне. Косата му беше побеляла, но прилежно сресана. Ризата му беше ослепително бяла, а панталоните изгладени. Когато видя трите деца той облиза устни. И по-точно – облиза половината си устна, защото след инсулта много трудно движеше едната половина на тялото си. Ръката му беше изкривена и стисната, но пак потрепна неконтролируемо при появата на децата.

* * *
Само старата къща знаеше съвсем точно какво стана онази нощ в дома за сираци - нощта срещу Голяма задушница (Вси светии). Само старото ѝ тухлено тяло помнеше първото момченце, което се озова в стая 33 и не можа да понесе случилото се вътре. То си беше отишло от този свят, но никога духа му нямаше да забрави болката и срама, причинени от ръката, Ръката, която сега можеше само да потрепва конвулсивно.


Публикувано от Administrator на 23.02.2020 @ 18:01:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Mommy_Shark

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 27104
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ръката, която…" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

RE: Ръката, която…
от kameja на 25.02.2020 @ 16:49:13
(Профил | Изпрати бележка)
Впечатлиха ме фино обрисуваните детайли, водещи читателя към чувството на ужас.


RE: Ръката, която…
от mariq-desislava на 24.02.2020 @ 18:20:44
(Профил | Изпрати бележка)
Силно въздействащо и тъжно.{}


Re: Ръката, която…
от Markoni55 на 23.02.2020 @ 18:17:59
(Профил | Изпрати бележка)
Такива моменти събират цялата ми агресия и искам да убивам.


Re: Ръката, която…
от Mommy_Shark на 23.02.2020 @ 23:49:40
(Профил | Изпрати бележка)
И аз също. Бавно и много мъчително.

]